Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lillelarve

Columbus Circle. Enten er jeg veldig dum eller bare veldig trøtt, men kan noen være så snill å forklare denne filmen for meg? :fnise:

Den var god, sånn generelt. Men forstår enda ikke meningen (slutten av filmen). Skjønner at den skal være smart og ha mange tvister, og jeg forstår det meste forutenom slutten. Det er jo det alle ønsker. Å forstå slutten sånn at man kan si "aaaaah, nåå forstår jeg". Jeg satt igjen som en spørsmålstegn, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guardians of the Galaxy. Jeg må si jeg gleder meg til neste film allerede. Mye bra humor og punchlines, og jeg syns det virker som om stjerner har stått i kø for å få selv små roller i denne filmen.

Jeg mener, Glenn Close i en rolle der hun har fem replikker eller noe slikt? Benicio del Toro i èn scene? Han var veldig bra i den, men det er fortsatt bare èn scene. Vin Diesel spiller et TRE.

Vel, jeg kjenner kjærligheten, virkelig!

You said it yourself, bitch! We are the Guardians of the Galaxy! Å, det blir ikke bedre. Jeg storkoste meg fra første scene med StarLord.

Vil det være overdrevet om jeg lager et lite alter hjemme til ære for James Gunn? Siden han har gitt oss denne kostelige filmen, mener jeg. Han har jo gjort mye rart, men her leverer han virkelig greiene.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...