Gjest HarryDotter Skrevet 5. august 2014 #6901 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Prometheus var en film jeg hadde veldig lyst til å like. Den gjør mye bra. Både skuespillerpresastasjoner, regi, musikk og ikke minst atmosfære er helt topp, men det er rett og slett så mye tull i manuset at hele greia kollapser for meg. Helt enig med Mann 42, en spenningsfilm er ikke spennende om menneskene i den oppfører seg som komplette idioter. Ser heller Alien, Moon, Sunshine eller tilmed Event Horizon om jeg vil ha skikkelig sci-fi-thriller. Aaaah...event horizon! Den syntes jeg er bra! Endret 5. august 2014 av HarryDotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2014 #6902 Del Skrevet 5. august 2014 Aaaah...event horizon! Den syntes jeg er bra! Jeg ble mørkeredd av Event Horizon. Blir uvel av å se coveret. Jeg har sett den flere ganger, og det er like ekkelt hver eneste gang. Men den er ekstremt bra laget. På alle måter jeg kan komme på, faktisk. Jeg ser den filmen, og det er ikke vanskelig å tro på at de befinner seg ytterst i solsystemet på et skip som har tatt med seg en liten bit av helvete tilbake til vår verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. august 2014 #6903 Del Skrevet 5. august 2014 Guardians of the Galaxy. Veldig artig film og annerledes enn de fleste andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2014 #6904 Del Skrevet 5. august 2014 Den skal jeg og se. Før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. august 2014 #6905 Del Skrevet 8. august 2014 In Time. Vet ikke, halvbra film om tid, men ikke tidsreiser...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 8. august 2014 #6906 Del Skrevet 8. august 2014 Noen som skal se den Ninja turtles greia? Lurer litt på om den kan være noe å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. august 2014 #6907 Del Skrevet 8. august 2014 The cube, merkelige greier. Begynt på nummer 2 nå, eller 3, vet aldri med netflix. Men det er for ræva, tror jeg går videre til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 8. august 2014 #6908 Del Skrevet 8. august 2014 The cube, merkelige greier. Begynt på nummer 2 nå, eller 3, vet aldri med netflix. Men det er for ræva, tror jeg går videre til neste. Det var en temmelig surrealistisk film. Eller serie av filmer. Det er vel tre av dem, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. august 2014 #6909 Del Skrevet 8. august 2014 Det var en temmelig surrealistisk film. Eller serie av filmer. Det er vel tre av dem, om jeg ikke husker helt feil. Den var bare kjedelig, den første iallfall. Type skal du ikke være LITT skummel engang, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 8. august 2014 #6910 Del Skrevet 8. august 2014 The cube, merkelige greier. Begynt på nummer 2 nå, eller 3, vet aldri med netflix. Men det er for ræva, tror jeg går videre til neste. Den første var alright syntes jeg....de neste? pfffffft...Bæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 8. august 2014 #6911 Del Skrevet 8. august 2014 Tok meg fri i dag, og nyttet høve til å gjøre et gjensyn med A Clockwork Orange. Koselig og sjarmerende som alltid. Guardians of the Galaxy. Veldig artig film og annerledes enn de fleste andre. Likte den godt selv, lo godt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 8. august 2014 #6912 Del Skrevet 8. august 2014 Proxy. Omg. Mer twisted film skal en se lenge etter. Handler om en gravid dame som blir angrepet på gata som fører til at hun mister barnet. I en sorggruppe møter hun en dame som hun føler seg komfertabel med. Dere vil ikke tro hva som skjer videre. Starter rolig som en drama og utvikler seg til en triller til en psykologisk triller, til en tragedie til mer twisted shit. Likte den veldig godt. Obs på jævlig startscene. Ikke for sarte sjeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 8. august 2014 #6913 Del Skrevet 8. august 2014 Charlies Angels 1 og 2. En solid dose overdrevne skurker, overdrevne actionstunts, flaue groviser og ellers full pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6914 Del Skrevet 8. august 2014 Belle - http://www.imdb.com/title/tt2404181 Ikke verst. The Reckoning - http://www.imdb.com/title/tt2452470 Helt ok, men ikke det helt store. #Chef - http://www.imdb.com/title/tt2883512 Denne likte jeg egentlig veldig godt. Sjarmerende. Anonymous poster hash: 53982...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2014 #6915 Del Skrevet 9. august 2014 Charlies Angels 1 og 2. En solid dose overdrevne skurker, overdrevne actionstunts, flaue groviser og ellers full pakke. lenge siden jeg har sett disse filmene, synes 1 var bra, men 2 var veldig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. august 2014 #6916 Del Skrevet 9. august 2014 Tusen ganger god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 9. august 2014 #6917 Del Skrevet 9. august 2014 The Last Days on Mars, elendig film. Dårlig dialog og handling. Skuffende skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. august 2014 #6918 Del Skrevet 9. august 2014 The Last Days on Mars, elendig film. Dårlig dialog og handling. Skuffende skuespillere. Var det den der det var noe greier i isen? Jeg blander filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. august 2014 #6919 Del Skrevet 9. august 2014 Siste er Amazing spiderman 2. Den var sånn passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 9. august 2014 #6920 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Var det den der det var noe greier i isen? Jeg blander filmer. Var ikke mye is i denne filmen. Trailer: Endret 9. august 2014 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå