Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

det har ikke jeg heller... :sjarmor:

men fine er de for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Max er han ene i sonen, den første som ble stemt ut av jentene.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg må si jeg synes Kristian er den mest klysete, ekle, bortskjemte og femi gutten jeg har sett på lenge. Jeg håper virkelig han går ut denne gangen. Men Raggern er dritkul da. Kjempefyr! En av de få ekte personlighetene der inne.

Skrevet

hvem er raggern? Samuel er den ekleste av guttene

Skrevet
Max er han ene i sonen, den første som ble stemt ut av jentene.

TAKK!! :klem:

Jeg må si jeg synes Kristian er den mest klysete, ekle, bortskjemte og femi gutten jeg har sett på lenge. Jeg håper virkelig han går ut denne gangen. Men Raggern er dritkul da. Kjempefyr! En av de få ekte personlighetene der inne.

Raggern (Richard) er supermorsom!!! :ler:

Gjest gjest 0
Skrevet
Jeg får magesår av slike mennesker. Men samtidig er det betryggende at de bare er på TV, og at jeg slipper å forholde meg til dem IRL. Kommer nok til å se på søndagene.

Ja det mente jeg og, helt til at venninna mi fortalte at ei "eks" venninne av henne er der inne :overrasket:

Jeg hang en del med de to, og jeg vet hvor dum og vulgær hun er så det er ingen overraskelse at hun har blitt plukket ut.....

Men nå må jeg nesten følge litt med for å se hvilke dumme ting hun finner på :ler:

Skrevet

Jessica og Muffe har visst hatt sex...

Skrevet (endret)
Ja det mente jeg og, helt til at venninna mi fortalte at ei "eks" venninne av henne er der inne :overrasket:

Jeg hang en del med de to, og jeg vet hvor dum og vulgær hun er så det er ingen overraskelse at hun har blitt plukket ut.....

Men nå må jeg nesten følge litt med for å se hvilke dumme ting hun finner på :ler:

Linn/Katrine? :)

Endret av Årolilja
Skrevet
Linn/Katrine? :)

Er det noen som heter Katrine der inne? :klø:

Jepp, Muffe og Jessica hadde sex i nat... Enda han har kjæreste.

Skrevet

Ja, Linn heiter eigentleg Katrine, men kallar seg Linn fordi ho likar det navnet betre...

Skrevet

Jepp, Muffe og Jessica hadde sex i nat... Enda han har kjæreste.

Oioi, det har jeg ikke fått med meg. Har det stått på BBsiden?

Skrevet

Håper forøvrig Kristian går ut på søndag. Eller Linn, eller Angelica.....æsj, egentlig spiller det ingen rolle for jeg liker ingen av dem :ler:

Skrevet
Jessica forteller at Muffe ikke ville ha sex når det var helt stille på soverommet, så han lå og snakket med Samuel hele tiden så ingen skulle merke det.

:overrasket:

Skrevet
Ja, Linn heiter eigentleg Katrine, men kallar seg Linn fordi ho likar det navnet betre...

:ler:

Understreker vel bare harrypersonligheten ytterligere.

Skrevet

Selv som liten unge fikk jeg "ståpels" av sånt og, det gjør jeg ennå :hår:

Minner litt om når noen skraper med neglene på tavler...."grøss" :(

Skrevet

Stakkar Kristian, Angelica er stygg mot han...

Skrevet

Kristian snakker utrolig stygt, synes jeg. Blæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...