Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herreguuuuuud, hadde aldri trudd at eg ville seie det her:

men GO LINN!!

Nåke meir barnslig enn jessica har eg kanskje aldri sett..

Jeg er faktisk enig.

Trodde aldri jeg skulle si det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, idag kjente eg at eg blei irritert på Jessica, makan!! Ho har ingenting i ein finale å gjera, og det verste er at mange ser ut til å forsvara handlingane hennar og heller gir Linn skulda! Jessica er ein bortskjemt liten ****, som treng eit spark bak.

Og det rare er at det ofte er ho som reagerar dersom det er andre som gjer noko som ho sjølv hadde gjort tusen gongar verre om ho hadde sjansen. Som til dømes den der teite "mobbinga" av Anton når han blei lei seg for at Carina gjekk ut. Få Jessica ut av huset!!! :(

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen er på mandag, og en person går ut i helgen. Husker ikke om det er lørdag eller søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva snakket Linn og Anna om da de spiste kake i dagens sending? Linn klinte litt kake på puppene til Anna, sp jeg tror jeg vet... Men var det bare noe de gjorde for å ike bli utstemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er finalen nå igjen? Alle 5 igjen ut på sønxdag?

Finalen er på mandag, Anna gjekk ut idag og ein til skal ut på laurdag. Då er det 4 (?) igjen på finaledagen. Men ikkje ta alt eg skriv seriøst, for "hermetegn-gjesten" meinar at det eg skriv er pisspreik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Finalen er på mandag, Anna gjekk ut idag og ein til skal ut på laurdag. Då er det 4 (?) igjen på finaledagen. Men ikkje ta alt eg skriv seriøst, for "hermetegn-gjesten" meinar at det eg skriv er pisspreik :)

Eg syns oppdateringane dine e veldig gode eg Årolilja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns oppdateringane dine e veldig gode eg Årolilja:)

Hehe, takk takk, Robinie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som Jessica oppførte seg på 17. mai, så er ikke hun min favoritt lenger. Selv om hun ikke tror på det andre sier er sant, så kan folk få ha sine egne meninger.

Nå heier jeg heller på Danne! Heia Danne! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått sett de siste dagene, men takk for gode opptateringer :)

Jeg hadde også håpet at linn gikk ut, men siden anna hadde vært i ca 50 dager, så er der jo mest riktig at du dro.

Jeg tror også jessica tapte noen stemmer med det flagg-stuntet.

Nå heier jeg på anton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Jessica oppførte seg utrolig barnslig og provoserende på 17. mai og jeg håper dette får konsekvenser for hvor langt hun kommer i konkurransen. Håper ikke hun vinner etter dette, for det var bare utrolig teit oppførsel. Ok, Linn burde bare hevet seg over det og ikke fortsatt å krangle, men Jessica tok bare kaka. Hadde håpet hun skulle ryke i går, men at Anna gikk er vel ok.

Nå heier jeg på Anton eller Danne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Syns ikkje dokke at det e meir logisk om det hadde vore sending fredag istadenfor lørdag??

det e ivertfall som regel lørdag eg finne på sosiale ting, og får ikkje med meg BB..(ikkje at det e fullstendig krise altso)

Men fredagen e på en måte meir tv-kveld for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende å se hvem som går i dag.

Jeg håper det blir Jessica.

Noen som vet når klokka vedkommende å forlate huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvem som går i dag.

Jeg håper det blir Jessica.

Noen som vet når klokka vedkommende å forlate huset?

Det er i alle fall den som har fått minst stemmer kl. 16 idag som skal ut. Så da får vi vel vite det ikke så lenge etter det.

Jeg tror jeg vil at Richard eller Linn skal ut idag... selv om Jessica kanskje også kunne vært finalen foruten... Men nei, jeg tror det blir Linn!

Heia Danne og Anton!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen må visst være ute kl. 17. Håper på Jessica. Jeg takler ikke henne lenger.

Endret av Pimbila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå burde vi vel få vite hvem som gikk ut? Ingen oppdateringer på hjemmesiden ennå.

Det er utsatt en time. BigBrother sa det til deltakerne for ca 10 minutter siden.

Snakk om psykisk terror!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hva skjedde med linn-hatet nådda? :) Jeg har likt henne hele tiden, :D

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Ekla

Endret av Towelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...