Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Jeg blir så irritert på Jessica. Synes hun var så slem mot Anton. Skjønner godt han var lei seg når sin kjære måtte dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes i grunn Anton så litt tåpelig ut i går kveld, selvom jeg skjønner at han var trist fordi Carina røyk. Synes det så litt påtatt ut, kanskje han forsøker å få litt ekstra medlidenhetsstemmer ellernoe.

Plutselig var Anna og Jessica bestevenner... Merkelig det der.

Nå liker jeg faktisk ingen der inne lenger, så jeg aner ikke hvem jeg vil skal vinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Jeg synes i grunn Anton så litt tåpelig ut i går kveld

Synes det så litt påtatt ut, kanskje han forsøker å få litt ekstra medlidenhetsstemmer ellernoe.

:Nikke:

han ser bare dum ut. "se på meg, se på tårene mine, stakkars meg, se jeg gråter, blæh blæh blæh" :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Anton virkelig er en av de som har oppført seg best der inne. Ikke baksnakker han de andre, og han er jo bare engelen selv og vil alles beste!

Syns det er supert at det finnes slike mennesker!

Håper Anton eller Danne vinner, de har absolutt fortjent det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke Anton virket påtatt. Han er glad i Carina (av en eller annen merkelig grunn) og ble lei seg da hun gikk.

Jessica er frekk og egoistisk. Når noen hun har brydd seg om har gått har hun grått og kjeftet og skullet ha sympati....men når noen andre er i den situasjonen - slenger hun dritt og mener de stemmefisker...

På seg selv kjenner man andre!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være utdrikningslag for Ragger på torsdag, han skal visstnok gifte seg når han kommer ut. Noen som vet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at Carina gikk ut, har irritert meg over henne lenge.

Anton gjorde en god figur mens han var i Thailand, men jeg synes ikke han skal vinne for det.

Anna og Jessica har vel ikke vært uvenner før? Anna går godt sammen med de fleste tror jeg.

Men jeg tror Anna og Linn ryker før finalen.

:hoppe: Heia Jessica! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var synd at Carina røyk ut, det skulle ha vært Jessica. Hun håper jeg ikke vinner. Ikke Anna heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner at jeg blir irritert når jeg ser på denne fotballkampen, og lagdraktene er i de svenske fargene, i tillegg til at deltakerne synger den svenske nasjonalsangen etterpå! Dette er jo liksom en norsk-svensk samproduksjon.....eller? Virker ikke alltid sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_minimi_*

Er sååå enig!! Når di skulle ha inn fire nye deltagere ( Robin, Tommy, Anna og Irene) burde to være svenske og to norske, men neida... tre svenske og en norsk(som di visste var litt små kjedelig og kom til å bli stemt ut fort..) Tatiana kom jo også inn..

sånn var det i fjor også...

råttent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hahaha

-anton er smiskete, teit og falsk

-ragger er feit, motbydelig, uforståelig, harry og svorsk

-danne står ikke for det han gjør, f.eks rødmet han som en kreps på live sendingen når de nevnte sexen med anna, ellers en kjedelig fyr - blond og blek

-jess er seg selv, ærlig, morsom, står for det hun gjør sier, kul

-anna ligner på katrine svendsen, eller hun er litt ape-liknende med overbittet, ellers hyggelig, og lett omgjengelig. dum, men ikke så deilig. store pupper og blond.

-hun norske som er igjen er bare kjedelig, typisk norsk...

forstår hvorfor de lar programmet ha en overveiende del svens..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...