Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

No begynne Jessica seriøst å irritere meg altso.. Har DIGGA ho fram til no, men syns berre at ho framstår som meir og meir slitsom!

Ken dokke tippa går ut på torsdag? (vakje det torsdag?)

Eg trur egentlig på Linn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Æsj, jeg skjønner ikke hvem som liker Jessica i det hele tatt??? Syns hun har vært uspiselig under hele oppholdet. Da fortjener heller Anna eller Linn å vinne.... Jessica mener hun er den som bør vinne fordi hun "har vært mest seg selv". Men hva ligger egentlig i det å være seg selv? Er det å gi utløp for alle sine tanker og impulser, uansett hva det måtte være?? I så fall kommer Jessica til å få store problemer den dagen hun må ut i arbeidslivet og "the real life"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Etter at Jessica gjorde dette burde hun gå ut på torsdag.  :frustrert:

Enig!!!!

Er så drittlei den selvgode blondinen.

Bare fordi at hun er 'vill og gal' som person så kan hun oppføre seg som en tåpelig snørrunge mot alt og alle uten å ta hensyn til noe som helst. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fortjener heller Anna eller Linn å vinne....

Anna fortjener IKKE å vinne, for hun har bare vært i huset i 50 dager, men de andre har vært der i 110 dager... pluss - minus! Anna har ikke vært der halvparten av tida, og hadde hun vært i huset fra starten av hadde hun ryki ut for lenge siden! de eneste som har vært seg selv i huset er Jessica og Rægger... Jessica sier nettopp det hun mener, uten at det går videre til noen andre, og Rægger er seg selv tvers igjennom og ut! for ikke å snakke om hva han vil bruke pengene på om han vinner! helt utrolig hva han vil med de pengene.. ingen av de andre som vil bruke pengene på 4 nye dekk til bilen for så å sende resten til ungdommer som trenger de til div fritidsaktiviteter!

Lenge leve Rægger og Jessica!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt spent på hvordan vi får vite hvem som går ut nå klokka 16? Jeg tenkte på at det kanskje kommer på nettsida, men inne i huset leste de jo opp at den som hadde fått minst stemmer kl. 16 på torsdag skulle gå ut torsdag kveld. Søren også, det skulle vært direktesending!!

Nå var jo Carina favoritten min...

Nå mener jeg at Anton eller Danne må vinne!!

Det er mulig at Rægger er et godt menneske på bunnen, men han er så ufyselig både i utseende, språk og væremåte at jeg ikke tåler den mannen. Så han skal ut!!!

Og Anna fortjener ikke å vinne siden hun har vært der så kort tid! Dessuten er jeg lei av den blonde dukka. Det er mulig det er et image hun har og at det på bunnen finnes en intelligent dame, men jeg orker ikke all den oiinga hennes!

Og Linn er ei sladrekjærring som ikke unner andre glede. Hun er litt overrasket over at hun ikke har funnet seg noen mann der inne i huset, men sannheten er jo at ingen der inne ville hatt henne uansett... Vel, liten avsporing her...

Jessica: Litt usikker på hva jeg egentlig synes om henne for hun har så mange sider... men det blir for mye og hun kan dure frem og styre som hun vil. Litt lei av alle de flyktige forelskelsene hennes inne i huset også...

Anton og Danne: :klappe: Sympatiske, ærlige og greie gutter!

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er så trøtt av folk som mener Jessica bør vinne fordi hun er seg selv. Når 'selvet' hennes er totalt usmakelig er det ikke noen stor bragd å være seg selv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Liker ikke Jessica lenger! Hun klippet i stykker det norske flagget i går da Linn ba henne vise respekt for det norske flagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jessica mistet nok endel stemmer fra det norske folk etter oppførselen hennes i går ja. Bare så synd at det kanskje var for sent :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Jessica lenger! Hun klippet i stykker det norske flagget i går da Linn ba henne vise respekt for det norske flagget.

Ja, det er faktisk god nok grunn til at hun ikke skal vinne!! Absolutt! Hun trenger å lære litt om å oppføre seg, rett og slett!

Oi... nå er klokka over 16... Må sjekke nettsiden for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer vel på nettsiden? Jeg klarer ikke å vente til lørdag med å få vite det. Vææ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...