Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Anna måtte gå.

Helt greit for meg, men hadde håpet på Linn.

Hva snakker du om? det er ingen som har dratt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe Linn går ut på lørdag da...

I kveld skal de vel ha utdrikningslag for Richard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Syns ikke Linn er så gale jeg. Dere snakker om at det er så bra å være seg selv og bla bla.. at Jessica er seg selv. Linn er da f seg selv hun også! Hun snakker om andre bak ryggen til folk ja men hvem f gjør ikke det liksom???

Bedre enn å være en såkalt ærlig (som går ut på å si til folk akkurat hva hun mener om dem, noe som faktisk kan såre) ufordragelig person som ikke respekterer andre slik som Jessica!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn skifter mening ettersom hvilken person hun snakker med. Og hun baksnakker hele tiden, og klager og syter. Som under alle fysiske oppdrag, da har hun fått vond rygg, vond fot etc. for å slippe unna. Det er bedre å delta enn å snike seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vitterlig ikke bare i Norge det er vanlig å "respektere" flagget. Er ikke det "allmenne regler" da? I alle land altså! Makan til drittunge...

Håper Linn får sitte i finalen....men det er bare fordi jeg syns det er kjipt om det kun er 1 norsk i finalen.....

Hadde syns det var dødsgøy om JESSICA måtte gå på lørdag!!

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Å herreguuuuuud, hadde aldri trudd at eg ville seie det her:

men GO LINN!!

Nåke meir barnslig enn jessica har eg kanskje aldri sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Jessica i confession nå og blir helt oppgitt. Hun forstår jo virkelig ingenting...

Norge tror de er bedre enn andre fordi de feirer nasjonaldagen sin?! Hva gjør Sverige når de feirer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt at Anna gikk. Det var på tide. En grunn til at hun ikke fortjener å vinne er at hun ikke har vært der inne hele tiden. Håper Jessica går ut lørdag. Burde ha vært ute for lenge siden. Er det noen som ikke fortjener å vinne så er det henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuuuuud, hadde aldri trudd at eg ville seie det her:

men GO LINN!!

Nåke meir barnslig enn jessica har eg kanskje aldri sett..

Er faktisk helt enig med deg. Jessica kan godt gå ut på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der røk vel en eventuell seier for Jessica.

At det er mulig å synke så dypt. Visste at ho var dum, men nå tråkka ho over en del grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noe spesielt forhold til flagget som symbol, men for meg går det på å respektere de menneskene som har det. Tror veldig mye av det går på at mange er historieløse dvs. ikke kjenner historiene som gjør at mange synes flagget er viktig som nasjonalsymbol.

For Jessica sin del....litt mye dumt da....hun må ha glemt at også nordmennene stemmer i BigBrother og hennes siste "stunt" kan gjøre at mange av de som hadde tenkt å stemme på henne, ombestemmer seg. det har jeg gjort :ler: Anton får min stemme istedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

å FY for et menneske jessica er! oppførselen hennes er :kvalm:

dagens episode forandret mye for meg. ble imponert over linn, selv om jeg fortsatt synes hun er fæl, og anton steg virkelig i gradene!

heier fortsatt på danne som vinner da.

ragger klager så fælt nå, linn er tja..., jessica fortjener INGENTING, , anna er jo ute og anton er litt for jålete.

hadde dette blitt sendt i går er jeg veldig sikker på at jessica hadde gått!

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Hva gjør Sverige når de feirer da?

sverige feirer ikke ;)

nasjonaldagen ble først en fridag i 2005.

og det er MANGE svensker som er misunnelige på 17mai.

dumme, dumme jessica.

dumme, dumme jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...