Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jente14
Viser jo bare at de som stemmer er like korka som de som stemmes på!"

Hu er ikke noe xxx. Jessica er tøffest og penest! Nå får hun silikon for pengene og blir enda kulere :) Yes!! Brukte litt over 100kr på og stemme... Tydlivis verdt d!

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Tenk at folk bruker penger på å stemme frem en vulgær bimbo som har som hovedmål å skaffe seg silikonpupper!!!!!! For noen verdier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt tragisk at Jessica vant. Noe så ufortjent. Hun hadde ikke noe i finalen å gjøre. De tre andre i finalen skulle hatt millionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinnere av KGs tippekonkurranse :klappe:

- Monja

- Lupi

- Nita

Trøstepremier til

- *Emma*

- Pilar

- Selene

- Marililja

- Fruktfat

Gratulerer!

Men huff at Jessica vant :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at folk bruker penger på å stemme frem en vulgær bimbo som har som hovedmål å skaffe seg silikonpupper!!!!!! For noen verdier!!

Sinnsykt! Håper og ber om at aldri mine barn blir så j.... tett!

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste:

Nei... nå er jeg lei av Big Brother for i år...

Har jo ingen ting å si for meg hvem som vant, men jeg er skuffet over resultatet. Anton eller Danne skulle vunnet.

Helt tydelig at det er småjenter som har stemt på Jessica og harryfolk som har stemt på Richard.

Hadde samboeren min kommet ut der så usmakelig som Ragger, så hadde jeg løpt min vei. Men nå var hun jo vant til at han var sånn.

Og Jessica som skal bruke pengene til silikon + fikse Carinas brystvorter...

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...dette var nedtur! Jessica kan jo koma til å ødelegga livet sitt med den millionen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

HURRA.......

UTROLIG DEILIG AT JESSICA VANT......

HEIET PÅ HENNE FRA DAG 14 ...

HURRA HURRA HURRA.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...dette var nedtur! Jessica kan jo koma til å ødelegga livet sitt med den millionen...

Ja, jeg er så enig med deg Årolilja.

Hadde håpa Richard vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
:riste:

Nei... nå er jeg lei av Big Brother for i år...

Har jo ingen ting å si for meg hvem som vant, men jeg er skuffet over resultatet. Anton eller Danne skulle vunnet.

Helt tydelig at det er småjenter som har stemt på Jessica og harryfolk som har stemt på Richard.

Hadde samboeren min kommet ut der så usmakelig som Ragger, så hadde jeg løpt min vei. Men nå var hun jo vant til at han var sånn.

Og Jessica som skal bruke pengene til silikon + fikse Carinas brystvorter...

Jaja...

hva er det med carinas brystvorter som må forandres/fikses?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det med carinas brystvorter som må forandres/fikses?????

Hun er så misfornøyd med dem. Hun synes de er for små... Jeg har ikke sett dem, men jeg tenker at hvis man går rundt og er misfornøyd med brystvortene sine når man er såpass perfekt i kroppen som Carina, så bør man gå et par runder med seg selv. Men meg om det. Tror jeg skal studere mine egne brystvorter etterpå for å se om jeg egentlig er fornøyd eller misfornøyd med mine :ler:

Ellers er jeg også litt bekymret for hvordan Jessica skal angripe denne milliongevinsten. Jeg håper nesten at hun får hjelp av noen... Jeg tør ikke å tenke på hvordan det skal gå. Det er jo som Pippi uten gullpengene... og nå har hun fått mere penger enn hva som noensinne er normalt å disponere til tull og tøys. Det kommer jo ikke til å stoppe med silikonen. Det blir hairextentions og botox i leppene i tillegg. Men det er greit nok. Faren er hva mer hun skal bruke dem på. Får håpe det blir noe mellom henne og Robin. For hvis hun slippes ut på gata alene nå, så vet ikke jeg...

Hun har vel en rettsak eller dom som skal opp nå når hun kommer ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg må bare si at jeg tviler på at Carina har ekte pupper... Ok, hun sier hun har det, men fra de klippene der hun blir spraya med selvbruning så synes jeg absolutt ikke det ser sånn ut. Jeg har aldri sett så store pupper som absolutt ikke henger det minste, som er så "ballongaktige", og som er så "samla", og ikke går noe som helst ut mot sidene.

Lurer på om det ikke er ugler i mosen her jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...