Jump to content
Søtpotita

Big Brother 2006

Recommended Posts

Guest Fruktfat

Jeg må bare si at jeg tviler på at Carina har ekte pupper... Lurer på om det ikke er ugler i mosen her jeg :)

[/quot

det tror jeg og...

Fortsetter under...

Guest Gjesta

hun er jo veldig typen til å spille på at hun er så uskyldig og naturlig dritvakker osv osv... :forvirret:

Guest Gjest

hun har ikke ekte pupper.. hun sa det flere ganger på big brother at de var falske..

hilsen laika

Guest Fruktfat
hun er jo veldig typen til å spille på at hun er så uskyldig og naturlig dritvakker osv osv...  :forvirret:

hahaha, og jeg synes ikke hun er noen av delene!

Guest gjesta
Sinnsykt! Håper og ber om at aldri mine barn blir så j.... tett!

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

hun virket ikke særlig moden da..

bare barnslig og PR kåt ;)

+ opptatt av utseende.

Det virket som det viktigste var å få inn bimbos denne gangen! :grine2:

Edited by orakel

Ephemera

Men på nettmøtene osv. har Carina sagt at puppene er ekte... :klø:

Men jeg synes også de ser falske ut...

Annonse

Guest Gjest
Men på nettmøtene osv. har Carina sagt at puppene er ekte... :klø:

Men jeg synes også de ser falske ut...

Kan hende det er fordi hun bruker forliten bh som sitter feil på henne, og gjør at det ser ut som silikon. De er jo ikke særlig store, hadde hun ført hatt i silikon så hadde hun vel tatt i mer... :) Ikke vet jeg...

Pilar

Jeg og mannen har diskutert det der og vi fant til slutt ut at de nok faktisk er ekte.

Etter nøye studering når hun la seg ned i forbindelse med piercingen og diverse andre scener, så jeg tror faktisk de er ekte.

Hun har heller ikke den kjempekløfta (altså mellomrommet) man pleier å få når man har fikset på naturen.

Edited by Pilar

Ephemera

:ler:

Har forøvrig lest litt rundt omkring at foreldrene og resten av familien til Jessica ikke møtte opp på finalen igår... Litt trist... Misunner ikke Jessica millionen når hun ikke er på talefot med familien :riste:

Tør forøvrig ikke å tenke på hvordan min familie hadde reagert om jeg oppførte meg sånn som henne... ;)

Majka

Den var bra :ler:

Var ikke foreldrene til Jessica Jehovas Vitner? Mener jeg har lest det, og at hun hadde gått ut av 'menigheten' for noen år siden, og blitt utstøtt av sin far. Det hjalp jo sikkert ikke på med Big Brother da...

Guest Gjest

jessica: den mest Uverdige vinner noen gang i BB

Guest Gjest
:riste:

Nei... nå er jeg lei av Big Brother for i år...

Har jo ingen ting å si for meg hvem som vant, men jeg er skuffet over resultatet. Anton eller Danne skulle vunnet.

Helt tydelig at det er småjenter som har stemt på Jessica og harryfolk som har stemt på Richard.

i alle år etter lars Joachim er det en jente som har vunnet

årsaken er enkel. I 2001 var BB en stor hitt blant det brede lag og finalen hadde over 1 mill seere, etter det har interessen for bb sunket betraktelig, og de som har blitt igjen har stort sett vært jenter og kvinner, og de stemmer på dem som de ser på som sitt forbilde og idol

Det er dessuten langt mer utbredt at jenter helt nede i 12-13 års alderen har mobil i dag i forhold til i 2001

tipper at jentene leverte 70-80% av stemmene i år

Annonse

Pilar

Trist at familien hennes ikke møtte opp, og trist at faren hennes ikke vil ha noe med henne å gjøre.

Hun har nok ikke hatt det så lett da hun valgte å bryte med Jehova.

Guest Fruktfat
Hun har heller ikke den kjempekløfta (altså mellomrommet) man pleier å få når man har fikset på naturen.

vel, jeg har fått til "hjelp" og har heller ikke det mellomrommet... ;) de flater også ut når jeg ligge rpå ryggen.

så njeg er nok ikke helt sikker på at hun er så ekte som hun vil ha det til.

orakel
Tråden er ryddet. Reglene. Orakel - mod.

Guest Gjest
:ler:

Har forøvrig lest litt rundt omkring at foreldrene og resten av familien til Jessica ikke møtte opp på finalen igår... Litt trist... Misunner ikke Jessica millionen når hun ikke er på talefot med familien :riste:

Tør forøvrig ikke å tenke på hvordan min familie hadde reagert om jeg oppførte meg sånn som henne...  ;)

Hadde det vært dattera mi så synes jeg jo det hadde vært ille mye det hu har gjort,men jeg hadde ikke slått hånda av henne for det.

Tiit

Big Brother må være noe av det mest meningsløse, heslige og motbydelige søppeltv ever...

Annie

Joa, men det er moro lell... :)

Pilar
vel, jeg har fått til "hjelp" og har heller ikke det mellomrommet...  ;)  de flater også ut når jeg ligge rpå ryggen.

så njeg er nok ikke helt sikker på at hun er så ekte som hun vil ha det til.

Har du den helt vanlige "sprekken" når man presser de sånn sammen som da hun satt med den korsett-toppen ?