Gå til innhold

Er det upassende at kvinnelige politikere og næringstopper viser kløft på tv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Støre har også vært på tv flere ganger i kun badebuksa si. Full pupp  og vorter ute og ikke måte på. Ingen som reagerer på det.

https://www.nrk.no/urix/store-pa-island_-vi-ma-diskutere-vart-forhold-til-europa-1.16412846

Ble du distrahert? Fikk du med deg budskapet?

GtS6Z2y8BSblzRcCFj9mswkwjKV9AayCxmtWosYj

Anonymkode: 0b70d...c46

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Når man er minister og er på tv er det det politiske budskapet som er i fokus, ikke kløften som er bevisst gjort synlig for oppmerksomhet.

Jeg synes det ikke passer seg faktisk, og ja jeg er kvinne selv.

Ts

Anonymkode: 04600...16e

Jeg er også kvinne og langt i fra ‘prektig’ selv, men er enig med deg her. Egentlig er det latterlig at så mange topper for kvinner er lagt med slike dype utringninger. Det er jo gjort utelukkende pga EN ting og det er å rette fokus på puppene. Med andre ord seksualisering av kvinnekroppen. Hvis det ikke hadde vært for dette, hadde det vært utringning i menns overdeler også.

Så dersom en profilert politiker går rundt med en så stor utringning at hud fra pupper og bh viser, så er det egentlig litt kvalmt. Uansett hvor sexy hun er. Politikk er ikke skal ikke være sexy. Det blir bare helt feil.

Anonymkode: 92d81...49d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Støre har også vært på tv flere ganger i kun badebuksa si. Full pupp  og vorter ute og ikke måte på. Ingen som reagerer på det.

https://www.nrk.no/urix/store-pa-island_-vi-ma-diskutere-vart-forhold-til-europa-1.16412846

Ble du distrahert? Fikk du med deg budskapet?

GtS6Z2y8BSblzRcCFj9mswkwjKV9AayCxmtWosYj

Anonymkode: 0b70d...c46

En velfortjent nytelse i en travel statsministers hektiske tilværelse. Dette er det perfekte antrekket for anledningen, og han var som alltid velkledd på de offisielle bildene fra møtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2023 at 1:47 AM, AnonymBruker said:

Støre har også vært på tv flere ganger i kun badebuksa si. Full pupp  og vorter ute og ikke måte på. Ingen som reagerer på det.

https://www.nrk.no/urix/store-pa-island_-vi-ma-diskutere-vart-forhold-til-europa-1.16412846

Ble du distrahert? Fikk du med deg budskapet?

GtS6Z2y8BSblzRcCFj9mswkwjKV9AayCxmtWosYj

Anonymkode: 0b70d...c46

Dette er jo i en annen kontekst. Det er forskjell på å sitte i badebuksa på et bad og å møte opp i programstudio i badebuksa når det skal være en partilederdebatt. 

Anonymkode: 722b6...4ec

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Upassende kløft? Kanskje for dem, men for meg passer det veldig bra! *hø hø klaske hånda i låret*

Anonymkode: ceeb4...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ta disse seriøst i sportspraten. En med stive brysvorter synlig gjennom klærne og den andre i bar overkropp

IMG_4340.thumb.jpeg.e3d715ff44f3d5197fcbeb6a9f625ab6.jpeg

 

 

Om det hadde kommet en reportasje med Erna i badedrakt (eller bikini!), da hadde pipa vært anerledes. 
 

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette er jo i en annen kontekst. Det er forskjell på å sitte i badebuksa på et bad og å møte opp i programstudio i badebuksa når det skal være en partilederdebatt. 

Anonymkode: 722b6...4ec

 

Anonymkode: 0b70d...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...