Gå til innhold

Hvorfor tror dere så mange bitre kvinner er her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Rosakatt said:

Nei det trenger ikke å ha skjedd, alt opp til hvor mye, med hvem, og hvordan du samhandler med kvinnene du møter.

Hvis det ikke har skjedd på 20+ år så vil det aldri til å skje. Jeg har ikke det kvinner søker.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

De fleste menn hater katter og får ereksjon av å mishandle de, ref. det syke innlegget til ts. Det skinner igjennom en som tydeligvis liker å mishandle dyr, og spesielt katter. Sjukt er det. 

Anonymkode: 214d0...a64

Dette er en av de verste påstandene jeg har lest her inne noensinne. Faktisk mye mer sjukt enn ts sitt innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis det ikke har skjedd på 20+ år så vil det aldri til å skje. Jeg har ikke det kvinner søker.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Kvinner søker så mye forskjellig og jeg kan ikke si meg overbevist om at du har fått vist hvem du er for alle potensielle matcher heller, så kan ikke si meg enig med deg

Håper du blir mektig overasket i nær fremtid 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir jævlig bitter hver gang mannen stikker av på trening mens jeg blir stående med all middagslagingen til han og ungene, klesvask, og ellers det meste😖

Skulle ønske jeg var singel. Blir det kanskje også. Så det er håp. Ekteskapet har mest vært et tapsprosjekt hittil i forhold til innsats og investering. Skal råde mine døtre til å tenke seg om før de finner seg fast forhold. Bedre å ha en kjæreste man IKKE bor med. 

Anonymkode: 0a8b9...dc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir jævlig bitter hver gang mannen stikker av på trening mens jeg blir stående med all middagslagingen til han og ungene, klesvask, og ellers det meste😖

Skulle ønske jeg var singel. Blir det kanskje også. Så det er håp. Ekteskapet har mest vært et tapsprosjekt hittil i forhold til innsats og investering. Skal råde mine døtre til å tenke seg om før de finner seg fast forhold. Bedre å ha en kjæreste man IKKE bor med. 

Anonymkode: 0a8b9...dc1

Føler den, søster. Skille deg? Det gjorde jeg, og etter noen år fant jeg meg en bedre mann fordi jrg visste hva jeg absolutt IKKE ville ha.

Ikke rart menn er så keene på samboer/ektefelle, det er stort sett et tapsprosjekt for kvinner.

Anonymkode: aa807...e58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (7 timer siden):

Dette er en av de verste påstandene jeg har lest her inne noensinne. Faktisk mye mer sjukt enn ts sitt innlegg.

Hvorfor?

Det er jo kjent at mange menn får nytelse av å torturere dyr. Ref Breivik. Og det er ALLTID menn som skal shame damer som har katt. Det sier seg jo selv at det må være en sammenheng. Når ts spyr ut så mye hat mot et uskyldig dyr, så er det faktisk ganske så sjukt. 

Hva med menn som har hund, er det greit? Skjegg-agam? Eller hva hvis damer er gift med en mann og de har katt sammen, er det da plutselig akseptert? Hvorfor dette jævla hatet mot katter? 

Anonymkode: 214d0...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor?

Det er jo kjent at mange menn får nytelse av å torturere dyr. Ref Breivik.

Anonymkode: 214d0...a64

Fordi de fleste menn ikke er dyrehatere eller brutale psykopater som Breivik.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og det er ALLTID menn som skal shame damer som har katt. Det sier seg jo selv at det må være en sammenheng. Når ts spyr ut så mye hat mot et uskyldig dyr, så er det faktisk ganske så sjukt.

Anonymkode: 214d0...a64

Nei, det er ikke alltid menn som shamer damer med katt, og det sier seg ikke selv at det må være en sammenheng mellom å være spydig mot eller latterliggjøre damer med katt og å like å torturere dyr. Det er rimelig vilt å trekke den konklusjonen.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva med menn som har hund, er det greit? Skjegg-agam? Eller hva hvis damer er gift med en mann og de har katt sammen, er det da plutselig akseptert? Hvorfor dette jævla hatet mot katter? 

Anonymkode: 214d0...a64

Når noen rakker ned på "gale kattedamer" er det damene som er forhatt, ikke kattene.
Historisk sett handler det visstnok om toksoplasmose som smitter via katteavføring, som gjorde eierne (ofte kvinner) gale i hodet. Så har det i nyere tid ballet på seg og blitt til et skjellsord om evig single (og bitre) kvinner som ingen menn vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...