Gå til innhold

Hvorfor tror dere så mange bitre kvinner er her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn her, og som legger skylden på menn for alt som er galt?

Er de bare lite attraktive tapere? Hva tror dere? Man ser jo visse navn gå igjen, så de har åpenbart ikke all verden å gjøre. Har KG blitt et forum for bitre kattekvinner som aldri klarte seg i livet?

De er også ekstremt sensitive og tåler ingen ting, kan dette være noe av grunnen til at de har endt opp her i livet, og bruker det meste av fritiden sin til å hate menn på et forum?

Har de hatt dårlige opplevelser med en mann og bruker dette til å ekstrapolere? Har de manglende selvinnsikt? Er de slik fordi de er isolerte og ikke har opplevd sunne og normale relasjoner? Det er mange spennende teorier her, så hva er din? Hva skaper disse bitre kvinnene, og hva kan samfunnet gjøre for å hjelpe dem med problemene sine?

Anonymkode: b1612...d7c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes sikkert bitre kvinner av alle årsakene du nevner, og enda flere og også grusommere årsaker. 

Bitre mennesker synes tydelig, fordi de provoserer og sjokkerer med sitt syn på andre. Tror nok at om vi teller opp er det mest innlegg fra mennesker som ikke hater det motsatte kjønn her på kg, men normale innlegg blir lettere oversett. Fordi de er normale, og ikke sjokkerende og urovekkende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du har rett der, at de som hater menn får mer oppmerksomhet, og at de fleste ikke hater det motsatte kjønn, selv om man av og til får inntrykk av det.

Jeg kjenner veldig få slike i virkeligheten, men her inne samles de. Bitre og sinte.

Anonymkode: b1612...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dette er så sant😄  de er så bitre her inne. Og sneversynte.   Ja tror nok at de har lite å gjøre rett og slett. Spesielt de som er her konstant. En tur innom kg i ny  og ne er jo selvfølgelig greit, for å spørre andre om råd feks. Men noen damer bor jo her😁  Og de er som regel over 40 og bitre på verden og menn og andre kvinner som ikke er enige med deres eget syn på livet.  Hehe.  Morro.  

Anonymkode: 99e3b...aff

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid blitt behandlet dårlig av menn, så det må jo finnes en del dårlige epler der ute 🤷‍♀️ 

Jeg er ikke bitter, jeg bare orker ikke mer av dem. 

Anonymkode: c50b7...b21

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi de har dårlige erfaringer og dårlige erfaringer former en.

For å ta et eksempel blant menn:

En kar som har hatt OK+ suksess med kvinner fra ung alder og har fått behovene møtt, vil automatisk også føle seg mer selvsikker blant damer og ha et positivt syn på dem. 

En kar som aldri nådde opp og har blitt brent vil ha et negativt syn på kvinner / sin situasjon, og så vil han fortsette å ha dårlige erfaringer siden han aldri hadde et godt fundament til å begynne med.

Vil anta det er noe slikt som gjelder blant kvinner også. De damene som får det til og får behovene sine møtt blir ikke bitre.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke noen av disse rene "kjønnskrig"-trådene er særlig nyttige, da det fort blir yngleplass for bittre kvinner og menn som snakker negativt om hverandre, tilsynelatende uten nevneverdig interesse for hverandre ut over karikerte fiendebilder. Det bidrar kanskje til å befeste behagelige fiendebilder, men jeg tror effekten på både forståelse og dialog er utelukkende negativ. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går på kvinner og, ts. Stadig vekk blir ts angrepet når hun spør om ting. Syns faktisk det er et fenomen her inne. Ta ts. Angrip. 

Anonymkode: 5ba28...705

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har alltid blitt behandlet dårlig av menn, så det må jo finnes en del dårlige epler der ute 🤷‍♀️ 

Jeg er ikke bitter, jeg bare orker ikke mer av dem. 

Anonymkode: c50b7...b21

Hvem har valgt disse mennene? DU!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som at det visstnok er deilig å være norsk i Danmark, så er det sikkert deilig å være bitter på KG. Her kan man få utløp for det meste.

Forresten: som kattekvinne vil jeg ha meg frabedt å bli assosiert med sure damer! Jeg er ikke så veldig sur av meg og hater heller ikke menn. Det er fullt mulig å være lidenskapelig opptatt av både katter og menn. De er ganske like! 😁

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 19.33):

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn her, og som legger skylden på menn for alt som er galt?

Er de bare lite attraktive tapere? Hva tror dere? Man ser jo visse navn gå igjen, så de har åpenbart ikke all verden å gjøre. Har KG blitt et forum for bitre kattekvinner som aldri klarte seg i livet?

De er også ekstremt sensitive og tåler ingen ting, kan dette være noe av grunnen til at de har endt opp her i livet, og bruker det meste av fritiden sin til å hate menn på et forum?

Har de hatt dårlige opplevelser med en mann og bruker dette til å ekstrapolere? Har de manglende selvinnsikt? Er de slik fordi de er isolerte og ikke har opplevd sunne og normale relasjoner? Det er mange spennende teorier her, så hva er din? Hva skaper disse bitre kvinnene, og hva kan samfunnet gjøre for å hjelpe dem med problemene sine?

Anonymkode: b1612...d7c

Jeg opplever ikke at det er veldig mange bitre kvinner, noen er litt dårlige i debattteknikken og argumentasjonen, men det går seg ofte til. Selvfølgelig er mange uenige med meg og det er helt ok.

Jeg har kanskje støtt på ei som muligens var bitter på de fleste menn basert på urettferdighet de siste 10 000 år eller mer. Kan godt være noe personlig lå bak.

Men jeg vet ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermegler1 skrev (43 minutter siden):

Hvem har valgt disse mennene? DU!

De er ikke utrivelige med én gang, det kommer etter en stund. Jeg går ikke etter menn jeg vet er drittsekker, har alltid valgt den stille, nerdete typen som fremstår sympatisk. 

Og det er vel typisk at skylda ligger hos kvinnen som blir behandlet dårlig, og ikke hos den mannen som ikke oppfører seg ordentlig. 

Anonymkode: c50b7...b21

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er ikke utrivelige med én gang, det kommer etter en stund. Jeg går ikke etter menn jeg vet er drittsekker, har alltid valgt den stille, nerdete typen som fremstår sympatisk. 

Og det er vel typisk at skylda ligger hos kvinnen som blir behandlet dårlig, og ikke hos den mannen som ikke oppfører seg ordentlig. 

Anonymkode: c50b7...b21

Du beskriver meg, men jeg er ingen drittsekk!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sikkert fordi de har dårlige erfaringer og dårlige erfaringer former en.

For å ta et eksempel blant menn:

En kar som har hatt OK+ suksess med kvinner fra ung alder og har fått behovene møtt, vil automatisk også føle seg mer selvsikker blant damer og ha et positivt syn på dem. 

En kar som aldri nådde opp og har blitt brent vil ha et negativt syn på kvinner / sin situasjon, og så vil han fortsette å ha dårlige erfaringer siden han aldri hadde et godt fundament til å begynne med.

Vil anta det er noe slikt som gjelder blant kvinner også. De damene som får det til og får behovene sine møtt blir ikke bitre.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Ikke enig. Jeg har hatt og har fremdeles god suksess med damer. Men jo mer jeg lærer de å kjenne jo mer dritt syns jeg de er. Nå velger jeg å ikke ha noe særlig med de å gjøre da jeg synes hverdagen er utrolig mye bedre uten. Kvinnelig natur klarer jeg meg uten, jeg har rett å slett lite positivt å si om den. At andre orker og gidder er for meg helt uforståelig, og jeg har ikke møtt slemme/dårlige damer, flere av de har vært prima kvalitet. Likevel bedre uten.

Anonymkode: 274ff...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermegler1 skrev (18 minutter siden):

Du beskriver meg, men jeg er ingen drittsekk!

Men du mener kvinnen kan skylde seg selv i forhold med mishandling? 

Anonymkode: c50b7...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men du mener kvinnen kan skylde seg selv i forhold med mishandling? 

Anonymkode: c50b7...b21

Ja, de velger tross alt hvem de blir sammen med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Supermegler1 skrev (12 minutter siden):

Ja, de velger tross alt hvem de blir sammen med....

Ja, du er en sånn en ja 😊

Anonymkode: c50b7...b21

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 19.33):

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn her, og som legger skylden på menn for alt som er galt?

Er de bare lite attraktive tapere? Hva tror dere? Man ser jo visse navn gå igjen, så de har åpenbart ikke all verden å gjøre. Har KG blitt et forum for bitre kattekvinner som aldri klarte seg i livet?

De er også ekstremt sensitive og tåler ingen ting, kan dette være noe av grunnen til at de har endt opp her i livet, og bruker det meste av fritiden sin til å hate menn på et forum?

Har de hatt dårlige opplevelser med en mann og bruker dette til å ekstrapolere? Har de manglende selvinnsikt? Er de slik fordi de er isolerte og ikke har opplevd sunne og normale relasjoner? Det er mange spennende teorier her, så hva er din? Hva skaper disse bitre kvinnene, og hva kan samfunnet gjøre for å hjelpe dem med problemene sine?

Anonymkode: b1612...d7c

Hva er greia med dere menn og hat mot katter? DET lurer jeg på. Man er ikke helt psykisk frisk når man hater et uskyldig dyr liksom. Er det du som har mishandlet og drept katter i Nittedal i det siste? Isåfall vil jeg oppfordre deg til å søke hjelp. Eller forresten, gjør det uansett. Når man har så sterkt hat mot et dyr, så bør man skjermes fra resten av samfunnet helt seriøst. Hvis du har såpass sterkt hat mot et dyr, så er du kanskje ikke så snill mot andre heller.. 

Fikk du for lite kjærlighet som barn, eller hva skjedde? 

Anonymkode: 214d0...a64

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (2 timer siden):

På samme måte som at det visstnok er deilig å være norsk i Danmark, så er det sikkert deilig å være bitter på KG. Her kan man få utløp for det meste.

Forresten: som kattekvinne vil jeg ha meg frabedt å bli assosiert med sure damer! Jeg er ikke så veldig sur av meg og hater heller ikke menn. Det er fullt mulig å være lidenskapelig opptatt av både katter og menn. De er ganske like! 😁

De fleste menn hater katter og får ereksjon av å mishandle de, ref. det syke innlegget til ts. Det skinner igjennom en som tydeligvis liker å mishandle dyr, og spesielt katter. Sjukt er det. 

Anonymkode: 214d0...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermegler1 skrev (1 time siden):

Ja, de velger tross alt hvem de blir sammen med....

Men de kan ikke alltid forutse at de er onde. Noen er gode på å manipulere, noen har vokst opp i ille situasjoner å går i samme spor i partnere i framtiden uten å forstå hvorfor. Det er aldri offret sin skyld, det er urimelig. 

Håper selvsagt at flere er forsiktige med å stole på noen, men du vet ikke alltid, å alle har ikke like gode egenskaper til å kjenne igjen varsels tegn. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...