Gå til innhold

Hvorfor tror dere så mange bitre kvinner er her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke enig. Jeg har hatt og har fremdeles god suksess med damer. Men jo mer jeg lærer de å kjenne jo mer dritt syns jeg de er. Nå velger jeg å ikke ha noe særlig med de å gjøre da jeg synes hverdagen er utrolig mye bedre uten. Kvinnelig natur klarer jeg meg uten, jeg har rett å slett lite positivt å si om den. At andre orker og gidder er for meg helt uforståelig, og jeg har ikke møtt slemme/dårlige damer, flere av de har vært prima kvalitet. Likevel bedre uten.

Anonymkode: 274ff...8d7

Ja men du er ikke bitter. De som feiler på markedet eller har dårlige erfaringer blir bitre.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sikkert fordi de har dårlige erfaringer og dårlige erfaringer former en.

For å ta et eksempel blant menn:

En kar som har hatt OK+ suksess med kvinner fra ung alder og har fått behovene møtt, vil automatisk også føle seg mer selvsikker blant damer og ha et positivt syn på dem. 

En kar som aldri nådde opp og har blitt brent vil ha et negativt syn på kvinner / sin situasjon, og så vil han fortsette å ha dårlige erfaringer siden han aldri hadde et godt fundament til å begynne med.

Vil anta det er noe slikt som gjelder blant kvinner også. De damene som får det til og får behovene sine møtt blir ikke bitre.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Det er kanskje forskjell på syn på kvinner og sin situasjon?

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Flintis said:

Det er kanskje forskjell på syn på kvinner og sin situasjon?

Nei egentlig ikke. Synet på kvinner kan jo endre seg med erfaring eller ved å observere de over lengre tid. Begge to er koblet til sin situasjon. Noen går lei, slik som han ene i tråden skrev, eller så kan de være som meg 🤣 Aldri helt fått det til og har også gå lei / miste trua på damene.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (17 timer siden):


Forresten: som kattekvinne vil jeg ha meg frabedt å bli assosiert med sure damer! Jeg er ikke så veldig sur av meg og hater heller ikke menn. Det er fullt mulig å være lidenskapelig opptatt av både katter og menn. De er ganske like! 😁

Jeg måtte flire litt av denne 😆 
Og er helt enig i det hun skriver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mange bitre kvinner her inne fordi mange kvinner er bitre. Og det med god grunn.

Anonymkode: 10ed7...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei egentlig ikke. Synet på kvinner kan jo endre seg med erfaring eller ved å observere de over lengre tid. Begge to er koblet til sin situasjon. Noen går lei, slik som han ene i tråden skrev, eller så kan de være som meg 🤣 Aldri helt fått det til og har også gå lei / miste trua på damene.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Men med observasjon så blir vel konklusjonen at folk er ulike? 

Mistet trua på din relajson med damene eller at det er noe bra med oss? 

Uansett håper jeg det bedrer seg for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er mange bitre kvinner her inne fordi mange kvinner er bitre. Og det med god grunn.

Anonymkode: 10ed7...764

Men ikke god grunn til å misslike et helt skjønn. 

Kan misslike situasjonen sin og individer da. Men er urimelig å misslike noen som ikke en gang har gjort noe mot oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Men ikke god grunn til å misslike et helt skjønn. 

Kan misslike situasjonen sin og individer da. Men er urimelig å misslike noen som ikke en gang har gjort noe mot oss. 

Les igjen hva jeg skrev. Nå tillegger du meg meninger.

Anonymkode: 10ed7...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rosakatt said:

Men med observasjon så blir vel konklusjonen at folk er ulike? 

Mistet trua på din relajson med damene eller at det er noe bra med oss? 

Uansett håper jeg det bedrer seg for deg

Med observasjon kan man se trender og se at mange kvinner oppfører seg likt. Og dermed miste trua / interessen, eller enda verre at de blir bitre.

Det er ikke slik at alle kvinner eller menn enten er gode eller dårlige. Det finnes jo noe bra med alle mennesker liker jeg å tro. Har bare mistet trua på at det finnes en kvinne der ute for meg som jeg ville passet med. 

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Av samme grunn som alle andre, tidsfordriv, underholdning,  virkelighetsflukt, men man trenger vel ingen grunn heller.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei egentlig ikke. Synet på kvinner kan jo endre seg med erfaring eller ved å observere de over lengre tid. Begge to er koblet til sin situasjon. Noen går lei, slik som han ene i tråden skrev, eller så kan de være som meg 🤣 Aldri helt fått det til og har også gå lei / miste trua på damene.

Anonymkode: 0e4e9...6f6

En kan da ha et positivt syn på kvinner og et negativt syn på sin situasjon?

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre kvinner (og menn) som hater det motsatte kjønn finnes overalt på nettet. Hvorfor folk blir bitter og må angripe andre for å føle seg selv bedre er ikke godt å si. De får bare holde på, men ikke greit å angripe andre for de selv er bitter. 

Håper de en gang innser at det hjelper ingen å oppføre seg dårlig og de får det ikke bedre av å være bitter. Tvert imot. Uansett hvor på nett de holder seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med observasjon kan man se trender og se at mange kvinner oppfører seg likt. Og dermed miste trua / interessen, eller enda verre at de blir bitre.

Det er ikke slik at alle kvinner eller menn enten er gode eller dårlige. Det finnes jo noe bra med alle mennesker liker jeg å tro. Har bare mistet trua på at det finnes en kvinne der ute for meg som jeg ville passet med. 

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Det er en kvinne du passer med der ute 😊 flere faktisk. Du kan umulig være så unikt oppsatt at det ikke er et menneske som kler deg. Mener ikke at du ikke er unik på en sånn ikke tro du er spesiell måte, men som en sånn det er så mye forskjellig her i verden, å tror du som oss andre har mange egenskaper som er naturlige. 

Men forstår at det er vanskelig å tro det til tider, for å møte dem kan jo være en prøvelse. Å om du ikke har lyst til å tro det så er jo det opp til deg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Les igjen hva jeg skrev. Nå tillegger du meg meninger.

Anonymkode: 10ed7...764

Ja kanskje jeg gjør, assosierer bitterhet relatert til denne settingen med at det går utover synet på urelaterte mennesker av den bestemte gruppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke noe om bitre kvinner her inne. Jeg leser kun om kvinner som har dårlige erfaringer og som har funnet ut at de har det bedre uten en mannlig partner i livet sitt.

Det er ikke det samme som å hate.

Kan du ts komme med eksempler på dine påstander?

AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 19.33):

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn her, og som legger skylden på menn for alt som er galt?

 

Anonymkode: 150e9...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Flintis said:

En kan da ha et positivt syn på kvinner og et negativt syn på sin situasjon?

Var jo en kar her inne som har negativt syn på kvinner og positivt syn på sin situasjon.

Så jeg vil anta at det vil være mulig å ha negativt syn på kvinner og negativt syn på sin situasjon også. Det er nok mer vanlig, spesielt blant de som overhodet ikke får det til med kvinner. Spesielt hvis de har blitt avvist hele livet.

1 minutt siden, Rosakatt said:

Det er en kvinne du passer med der ute 😊 flere faktisk. Du kan umulig være så unikt oppsatt at det ikke er et menneske som kler deg. Mener ikke at du ikke er unik på en sånn ikke tro du er spesiell måte, men som en sånn det er så mye forskjellig her i verden, å tror du som oss andre har mange egenskaper som er naturlige. 

Men forstår at det er vanskelig å tro det til tider, for å møte dem kan jo være en prøvelse. Å om du ikke har lyst til å tro det så er jo det opp til deg også 

Jeg er i 30 årene og er nærmere 40 enn 30. Hvis det var slik at jeg hadde passet med en kvinne, så hadde det skjedd. Har bare innsett at jeg ikke har det kvinner søker. 🤣

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermegler1 skrev (19 timer siden):

Hvem har valgt disse mennene? DU!

Og dermed har hun funnet ut at det ikke er for henne å involvere seg med menn. Uansett hvor du legger skylden, så blir resultatet det samme.

Anonymkode: 150e9...52f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermegler1 skrev (18 timer siden):

Ja, de velger tross alt hvem de blir sammen med....

Så du frifinner altså de som mishandler fordi de klarte å lure noen til å velge de?? Skjønner

Du er kanskje ikke en direkte drittsekk selv, men du støtter drittsekker. Det vil jeg si at også gjør deg til en drittsekk.

Anonymkode: 150e9...52f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var jo en kar her inne som har negativt syn på kvinner og positivt syn på sin situasjon.

Så jeg vil anta at det vil være mulig å ha negativt syn på kvinner og negativt syn på sin situasjon også. Det er nok mer vanlig, spesielt blant de som overhodet ikke får det til med kvinner. Spesielt hvis de har blitt avvist hele livet.

Jeg er i 30 årene og er nærmere 40 enn 30. Hvis det var slik at jeg hadde passet med en kvinne, så hadde det skjedd. Har bare innsett at jeg ikke har det kvinner søker. 🤣

Anonymkode: 0e4e9...6f6

Nei det trenger ikke å ha skjedd, alt opp til hvor mye, med hvem, og hvordan du samhandler med kvinnene du møter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...