Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #121 Skrevet 11. februar 2010 Har hørt at hvis man stimulerer på samme måte hele tida (sikter litt til de som sier "jeg har gjort det siden jeg var 12-14" og de ellers de som gjør det samme hele tida") så kan kroppen vende seg til å bare reagere på det? Er det sånn at man ikke kommer hvis man ikke gjør akkurat det man pleier da? Hva med under sex, kommer man ikke hvis man ikke gjør akkurat samme bevegelsen?
Chiyo Skrevet 11. februar 2010 #122 Skrevet 11. februar 2010 En flaske fylt med varmt vann (ikke for varmt!) som jeg plasserer mot kjønnet og så gnir jeg meg mot den. Hmmm det vil jeg prøve i kveld.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2010 #123 Skrevet 13. februar 2010 jeg legger meg på rygg, bruker sirkelbevegelser rundt klitoris, eller så rir jeg på dyna, med litt stimulering rett på klitten Men det er noe jeg lurer på, jenter! er de indre kjønnsleppene deres utenfor de ytterste, og gjør det dere noe? mine er det, å hører liksom aldri noen snakke om det!? er jeg unormal?
-littleme- Skrevet 13. februar 2010 #124 Skrevet 13. februar 2010 Jeg tar en pute og legger den mellom bena mine. Deretter setter jeg med på hjørnet av en stol og bruker kroppen sånn at jeg beveger meg, det er deilig! Men noen ganger så bare tar jeg o fingre og koser med klitoris. Ellers så er ikke dusjen så vært heller for å si det sånn! :gjeiper:
-littleme- Skrevet 13. februar 2010 #125 Skrevet 13. februar 2010 jeg legger meg på rygg, bruker sirkelbevegelser rundt klitoris, eller så rir jeg på dyna, med litt stimulering rett på klitten Men det er noe jeg lurer på, jenter! er de indre kjønnsleppene deres utenfor de ytterste, og gjør det dere noe? mine er det, å hører liksom aldri noen snakke om det!? er jeg unormal? Nei, du er ikke unormal! Det er like vanlig som noe annet, det er bare ikke alle som snakker om det. Jeg har det også.
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2010 #126 Skrevet 23. februar 2010 Har aldri noensinne hørt om en mann som får orgasme av dusjstrålen, så kvinner må jammen være følsomme? Har gjort det mange ganger..funker fint det ! Tar bare litt tid
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #127 Skrevet 24. februar 2010 Har gjort det mange ganger..funker fint det ! Tar bare litt tid :gjeiper:
Gjest fisk Skrevet 26. februar 2010 #128 Skrevet 26. februar 2010 Har aldri noensinne hørt om en mann som får orgasme av dusjstrålen, så kvinner må jammen være følsomme? Min eks fikk det. Men tror ikke han synes det var så godt, gjorde det liksom ikke regelmessig. Det var vel bare annerledes og morsomt å prøve.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 12. mars 2010 #129 Skrevet 12. mars 2010 Jeg bruker bare en pute. Legger meg oppå den, gnir den mot kjønnsleppene. Det som er best er når jeg bruker puta er å bevege rumpa i en sirkel... Det syns jeg er en veldig enkel og rask måte.
Gjest woman in need Skrevet 13. mars 2010 #130 Skrevet 13. mars 2010 en finger på hver side av klitten, og "runker" den helt forsiktig. Hvis anledningen byr seg, dvs hvis jeg ikke er på jobb (hehe) bruker jeg dildo i tillegg. Klitorisorgasme er deilig, men ingenting i forhold til g-punktsorgasme. Da svikter beina!
Gjest ts fra den andre tråden :-) Skrevet 13. mars 2010 #131 Skrevet 13. mars 2010 en finger på hver side av klitten, og "runker" den helt forsiktig. Hvis anledningen byr seg, dvs hvis jeg ikke er på jobb (hehe) bruker jeg dildo i tillegg. Klitorisorgasme er deilig, men ingenting i forhold til g-punktsorgasme. Da svikter beina! Jeg er veldig barmhjertig og hjelper gjerne en kvinne i nød :rødme:
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 13. mars 2010 #132 Skrevet 13. mars 2010 Har hørt at hvis man stimulerer på samme måte hele tida (sikter litt til de som sier "jeg har gjort det siden jeg var 12-14" og de ellers de som gjør det samme hele tida") så kan kroppen vende seg til å bare reagere på det? Er det sånn at man ikke kommer hvis man ikke gjør akkurat det man pleier da? Hva med under sex, kommer man ikke hvis man ikke gjør akkurat samme bevegelsen? Slik er det for meg. Har gjort det samme siden jeg var 10 sånn cirkus, og må gjøre det med NØYAKTIG samme bevegelser for å komme. Litt kjipt. Her er det ikke snakk om å gni seg forsiktig inntil en pute eller en flaske, men hard langemann rett på klitten.
rox Skrevet 13. mars 2010 #133 Skrevet 13. mars 2010 noen tips , utenom gulrot, agurk, pølse, flaske? Vi har slike runde tannbørsteholdere eller hva jeg skal si, enten kondom eller masse glidemiddel på en sånn en er kjempegodt. Ellers: - Peke- og langfinger i sirkulære bevegelser over klitten, samtidig med en finger eller to inni. Sykt godt, veldig enkelt, og det fungerer strålende hver gang! - Dusjstråle. Gjerne under vann i badekar, det er det beste. - Baksiden av tannbørstehodet på den elektriske. Kombinert med en finger i musa kan jeg få en skikkelig god orgasme på under 2 min! Herlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #134 Skrevet 9. april 2010 Slik er det for meg. Har gjort det samme siden jeg var 10 sånn cirkus, og må gjøre det med NØYAKTIG samme bevegelser for å komme. Litt kjipt. Her er det ikke snakk om å gni seg forsiktig inntil en pute eller en flaske, men hard langemann rett på klitten. Og sånn har dessverre jeg det også. :/ Har gjort det samme siden jeg var rundt 10 år og klarer nå ikke å komme når noen slikker meg, eller undre andre omstendigheter enn når jeg masserer hardt med pekefinger. Til gjengjeld kommer jeg på 10-20 sekunder og gjerne 10 ganger etter hverandre.
Stinelin Skrevet 9. april 2010 #135 Skrevet 9. april 2010 Dusjen er flott! Setter meg på huk og lener meg mot veggen, og styrer strålen mot klitten. Så er det bare å justere trykket på vannet, og hvor direkte du styrer strålen underveis. Når jeg gjør dette spruter jeg ofte, det er vanskeligere ellers. Tror jeg har i bakhodet at det blir veldig mye søl om jeg spruter i senga... I dusjen er jeg forresten avhengig av spenntak med beina når jeg kommer, så det egner seg dårlig i skranglete dusjkabinett Ellers ligger jeg på ryggen med høyre langfinger på klitten. Funker hver gang. Dette har jeg gjort helt fra starten, og det er den sikreste måten å komme på. Driver å trener på å komme i andre stillinger, men det krever litt mer jobb. Synes orgasmene blir sterkere og bedre om jeg er flink til å puste godt, samtidig som jeg støter i mot med underlivet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #136 Skrevet 10. april 2010 Jeg ligger alltid på ryggen med knærne bøyd. Jeg bruker peke- og langfingeren og gnir med små sirkler på området rundt klitorisen. Har alltid fungert (men har jo eksperimentert med litt forskjellige metoder da). Har aldri skjønt det med dusjhodet jeg! Kjenner ingenting der nede når jeg prøver. Hvordan gjør man det? jeg pleier å ligge i dusjen å ta på det sterkeste strålen, eller sitter jeg på en krakk:)
Gjest meg Skrevet 11. april 2010 #137 Skrevet 11. april 2010 sitter på huk på badegulvet med et speil under meg og stryker meg rundtomkring før jeg setter meg oppå en dildo og "rir" den mens jeg sitter med knærne/beina på gulvet. så bruker jeg en finger i sirkelbevegelser på klitoris og vips - orgasme.
Gjest InaYashia Skrevet 15. april 2010 #138 Skrevet 15. april 2010 Hvilken vei i vagina skal jeg bruke? høyre eller venstre?
Gjest elisabeth 24 Skrevet 15. april 2010 #139 Skrevet 15. april 2010 Masse bra forslag, tror jeg har prøvd flesteparten av de "vanlige", men jeg kommer liksom aldri helt over "toppen". Det blir litt intenst, kriblende osv., men får aldri utløsningen av orgasme, ender bare med at det blir så intenst at det nesten føles vondt så jeg må slutte. Ender alltid med at jeg blir skikkelig skuffet over at jeg enda en gang ikke fikk det til Noen råd der ute? Jeg er også sånn liker å ta på meg selv, har prøvd det meste... men kommer på en måte aldri helt over "kneika".. det er veldig godt med klitorisstimulering, men etterhvert blir det ubehagelig så jeg må slutte... også er jeg på en måte like langt når jeg stopper.. jeg har eksperimentert masse med sex, men sliter med å få den store Orgasmen.... håper den kommmer en vakker dag.. begynner å lure på om det er sånn at enkelte faktisk ikke kan få det... tar gjerne imot tips! selv er jeg nærmeste målet i dusjen!
SMann Skrevet 15. april 2010 #140 Skrevet 15. april 2010 Jeg er også sånn liker å ta på meg selv, har prøvd det meste... men kommer på en måte aldri helt over "kneika".. det er veldig godt med klitorisstimulering, men etterhvert blir det ubehagelig så jeg må slutte... også er jeg på en måte like langt når jeg stopper.. jeg har eksperimentert masse med sex, men sliter med å få den store Orgasmen.... håper den kommmer en vakker dag.. begynner å lure på om det er sånn at enkelte faktisk ikke kan få det... tar gjerne imot tips! selv er jeg nærmeste målet i dusjen! Fortsett "dusjsporet". Det finnes dusjhoder med forskjellige innstillinger. Variasjon i temperatur kan hjelpe. Tilleggsstimulering med sexleketøy?? (...sier en mann)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå