Gå til innhold

Jenter! Hvordan onanere dere?


Gjest Musekosa

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvordan jenter orker å gni rett på klitoris... kanskje de som har den utenfor leppene?

Jeg synes det er rett og slett ubehagelig direkte på. Jeg bruker puta, dyna etc for å gni meg selv til orgasme.

Litt sjeldnere kan jeg bruke dildoen min å klare å komme mens jeg gnir meg oventil samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marthepus
Jeg skjønner ikke hvordan jenter orker å gni rett på klitoris...

Jeg er stadig på gang med slipemakin, det er noe man finner i bod eller lignende. Bruk ikke selve slipeflaten, men oversiden, skru den på og sett deg over, fantastisk vil jeg si, anbefales på det sterkeste!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tannkrem svir, er det noen som liker å bruke det når de onanerer for å øke lystfølelsen. På samme måten som noen liker å ha på mentolholdige savler på penis, ved sex, for å øke lystfølelsen for begge. Hvis noen bryr seg er dette noe jeg har hørt om. Syns det høres litt voldsomt ut å prøve selv...

Det er da slett ikke voldsomt. Det er bare en bitteliten mengde tannkrem som skal til, mindre enn nødvendig for å dekke lillefingerneglen. Det er det at tannkremen kommer i kontakt med luft som gjør at den "brenner", og det gir en veldig intens følelse. Du kan blåse på for å øke denne følelsen. Bare prøv å gni en bitte, bitteliten mengde på klitoris, så skal du se. Virker like fint på glans, også.

Det er selvfølgelig ikke noe jeg gjør ofte, for når alt kommer til stykket er "vanlig" best, og jeg vil ikke bli avhengig av tannkrem for å få glede ut av onani/sex :ler: Dessuten kan overdreven bruk umulig være sunt. Men den egner seg ypperlig til de anledninger man føler seg i det eksperimentelle hjørne, om man er alene eller ikke. :tommelsmil:

Endret av K.A.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ligger alltid på ryggen med knærne bøyd. Jeg bruker peke- og langfingeren og gnir med små sirkler på området rundt klitorisen. Har alltid fungert (men har jo eksperimentert med litt forskjellige metoder da).

Har aldri skjønt det med dusjhodet jeg! Kjenner ingenting der nede når jeg prøver. Hvordan gjør man det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dusjhodet er best, synes jeg. Får alltid, og ganske raskt orgasme av å bruke det, mens jeg varierer litt mellom hard og svak stråle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ligger på magen med en pute mellom bena og gnir klitoris mot den. Er jeg skikkelig avansert så bruker jeg et vibrerende egg i musa og vibrator/buttplug/dildo bak samtidig, men gidder ikke dra fram alt utstyret hver gang.

Jeg onanerer også bare ved å ha bena i kryss og knipe med lårmusklene, dette gjør jeg stadig vekk, nårsomhelst og hvorsomhelst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg bruker mange forskjellige teknikker.

Enten på rygg, med flat hånd på utsiden av leppene (syns det er ubehagelig å gni rett på klitten). Masserer klitten "gjennom" leppene på et vis, ved å gni hånden opp og ned eller att og frem.

Ligger på rygg med hånden mellom bena og gnir hele underlivet mot den (dette er den første teknikken jeg brukte, og den har fulgt meg helt fra jeg var liten jente).

Gnir undelivet mot et underlag.

Dusjstrålen mot klitten.

Vibratorer.

En flaske fylt med varmt vann (ikke for varmt!) som jeg plasserer mot kjønnet og så gnir jeg meg mot den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Beklager det dumme spørsmålet... men hvordan når dere deres eget g-punkt?

Jeg har aldri skjønt det, verken alene eller med noen, hva dette fantastise punktet skal være. De menn som har fokusert veldig på noe "oppi der" har gitt meg en litt ubehagelig følelse, litt for hardt, liksom.

Vanligvis ligger jeg på rygg, men finger på klitoris og den andre hånden rundt brystet... kommer veldig sterkt da.

Har en dildo, men den blir for hard, og jeg får dermed ingen nytte av "kaninørene" foran.

Skulle gjerne hatt noen nye metoder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Her var det mange teknikker som virket veldig slitsomme.

Jeg ligger på ryggen og bruker en eller to fingre å lager sikler over klitoris, som regel meg leppene over. Hvis jeg har god til bruker jeg olje rett på klitoris og lager sirkler, det tar mye lengere tid hvis jeg tar direkte på klitoris merkelig nok. Men orgasmene blir mye sterkere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan jenter orker å gni rett på klitoris... kanskje de som har den utenfor leppene?

Jeg synes det er rett og slett ubehagelig direkte på. Jeg bruker puta, dyna etc for å gni meg selv til orgasme.

Litt sjeldnere kan jeg bruke dildoen min å klare å komme mens jeg gnir meg oventil samtidig.

helt eni, gjør samme som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om teknikker i mange forum, men har ikke en eneste gang funnet noen som gjør det på samme måte som meg...Akk så enkelt og åh så godt :cool:

koss jør du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tannkrem? Nei der går grensa hva jeg skal stappe inn der. hehe

Jeg pleier å bruke fingeren og en dildo eller to til hjelp. Helt enkelt. Det enkleste er ofte det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_deilig_*

Mange måter å gjøre det på.

Når jeg har god tid legger jeg meg på rygg og stapper inni meg en halvliters brusflaske fylt med varmt med bunnen først. Fasongen på flasken gjør at den holder seg inne. Kjempedeilig å klemme rundt den og skyve på den slik at jeg virkelig kjenner den. Så bruker jeg langfingeren direkte på klitoris og stryker opp og ned, side til side og i sirkler. Samtidig bruker jeg den andre hånden til å klipe, vri, dra og stryke på en av brystknoppene. HIMMEL.

Jeg bruker glidemiddel. Har ikke dildo, men ønsker meg det. Har vibrator, men liker den ikke. Bruker også dusjstrålen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...