Gå til innhold

Jenter! Hvordan onanere dere?


Gjest Musekosa

Anbefalte innlegg

Gjest HøyraHimself
Dusjhodet er absolutt en god ressurs, MEN det er ikke bra for underlivet. Når det spyles så mye utvendig og inni skjeden, så skylles den naturlige fuktigheten bort. Dette kan framkalle sopp og andre infeksjoner. Men det er absolutt deilig!

Har aldri noensinne hørt om en mann som får orgasme av dusjstrålen, så kvinner må jammen være følsomme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

hmmmm....er det mange jenter her som runker klitten....? ....da må den være litt stor.........puh!...ikke bare jeg som har stor da...men jeg tror ikke jeg kan runke den fordet......har ikke prøvd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dusjen er det beste.Må ta av selve dusjhodet så du får en hard stråle, ikke kjempehard da, det er bare :overrasket: og :ler:

Leste det med kondom på gullerot.Da er det bedre med en kjøttpølse med kondom på så lenge du ikke har dildo spørr du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg ligger på siden, og presser lårene sammen rundt flat hånd, mens jeg jokker med hoftene og gnir klitoris med "ryggen" av tommelen. har gjort slik siden jeg begynte å onanere i 11-12 års alderen.

Kan også en gang i blant bruke vibrator å ligge på ryggen, men det funker litt dårligere. Hender også at jeg tar en kjapp en i dusjen.

Men førstnevnte metode er den beste. :sjenert:

jepp, jeg gjør samme, bare jeg ligger som regel på magen. Har trent meg opp til å klare å komme hvis jeg ligger på ryggen og onanerer med kanten av håndbakken kan man vel si..

Klarer ikke å komme stående, eller med dusjstråle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Dusjen blir litt for "mekanisk" onani. Det blir ikke den kosen som man kan ha med andre metoder.

Ja for du kan vel fortelle oss hvordan vi skal onanere, mannsgris!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hmmmm....er det mange jenter her som runker klitten....? ....da må den være litt stor.........puh!...ikke bare jeg som har stor da...men jeg tror ikke jeg kan runke den fordet......har ikke prøvd....

Klart du kan runke! Å runke betyr at man med hånda masserer sitt kjønnsorgan med et visst tempo og trykk, for å få orgasme. Det gjelder for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest Er mann da..

Utrolig synd at denne tråden har "krepert"..

Ganske inspirerende lesing, og flott at dere virkelig deler "teknikk".

Sikkert mange som er nye i gamet, og tror de er grisete og ekle som gjør sånn.

Fant denne tråden ved en tilfeldighet etter at jeg "googlet" på noe helt annet..

Stå på jenter.. Nyyyt, eneste som er galt med å kose seg med seg selv er hvis man får skyldfølelse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Han mannen som sa det..
What..?

Vil ikke du si at det er galt å få skyldfølelse hvis man koser seg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg igjen..
Forsåvidt, men hvem får det?

Ikke godt å si, men kan tenke meg endel tilfeller der det har vært striks oppdragelse, og ørene har blitt tutet full av "Sånt gjør man ikke !!".

Derfor så positivt at noen ikke bare sier at det er OK, men også deler "teknikk" for å "vanliggjøre" det... Ting som blir tatt frem ofte blir gjerne ansett som normalt etter e stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malinX

Nesten alltid på magen, hvor jeg jokker mot handa mens jeg gnir meg fort og hardt. Har gjort det slik siden jeg var 12-13 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Har lest om teknikker i mange forum, men har ikke en eneste gang funnet noen som gjør det på samme måte som meg...Akk så enkelt og åh så godt :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger helst på ryggen jeg da, eller sitter, eller står oppreist...:)har to fingre på klitten, bytter litt på om det er rett på eller rundt selve klitten, og et par fingre inn så jeg treffer gpunktet. Da kommer jeg veldi bra iallefall. Og "the rabbit" er vel aldri feil den heller:) Dusjhodet er fantastsiskt! Er så mye som er så godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Har lest om teknikker i mange forum, men har ikke en eneste gang funnet noen som gjør det på samme måte som meg...Akk så enkelt og åh så godt :cool:

:fnise: Det tenkte jeg også, folk er jo så avansert at jeg blir helt svett...

To orgasmer før jeg går i dusjen, og dagen blir så meget bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LanaLane
:fnise: Det tenkte jeg også, folk er jo så avansert at jeg blir helt svett...

To orgasmer før jeg går i dusjen, og dagen blir så meget bedre...

Ikke sant? Husker jeg gjorde det mens kjæresten min satt på pc'n engang og han merka ikke en skit enda jeg satt rett bak ham :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mannen_*

Jeg er mann, og runker med dusjstrålen.

Full guffe rett mot penishodet.

Skikkelig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...