Gå til innhold

Jenter! Hvordan onanere dere?


Gjest Musekosa

Anbefalte innlegg

Etter at jeg hadde sex med min nåværende kjæreste sluttet jeg å onanere. Hvorfor? Fordi onaneringen min slår ikke kuken til kjæresten min. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Robåt

Etter at jeg hadde sex med min nåværende kjæreste sluttet jeg å onanere. Hvorfor? Fordi onaneringen min slår ikke kuken til kjæresten min. :kul:

Fint at du setter pris på det du har , for du/dere havner tidsnok i Madelene/Jonas-fellen :romeo:

...da er nok ikke kukken hans av den kvaliteten at du lar være å runke.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonyme Anders

Har aldri noensinne hørt om en mann som får orgasme av dusjstrålen, så kvinner må jammen være følsomme?

Joda, det funker det. Ta av dusjhodet og la strålen jobbe i området der hvor strengen er festet på hodet. Tar du deg litt tid så skal jeg si at det kommer. O'je :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest sardintroll

Jeg bruker bare fingrene jeg, holder lenge. ;) Onanerer aldri på badet, da det tar såpass lang tid at de andre reagerer. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jossie

Noen sære måter jeg har:

I blant beholder jeg buksa på, og tar en "kjapp en" med å gni fitta mot et bordhjørne som har akkurat passe høyde. Er jeg kåt tar det ikke lenge..

Andre ganger kan jeg være kåt å kjøre bil langs en trafikert vei, men da leter jeg etter en avkjøring inn på en liten grusvei inn i skogen, parkerer der, og sjekker litt ekstra om noen er i nærheten. Drar førersetet bakerst, knepper opp buksa, handa nedi, og gnir meg til det det går. Deilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

I blant beholder jeg buksa på, og tar en "kjapp en" med å gni fitta mot et bordhjørne som har akkurat passe høyde. Er jeg kåt tar det ikke lenge..

Høres digg ut, men blir det ikke noe sabla søl i buksa? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jossie

Høres digg ut, men blir det ikke noe sabla søl i buksa? :gjeiper:

Litt ekstra vått blir det jo, men det jo et litt "fuktig klima" der nede fra før, og jeg går ikke rundt med den samme trusa i flere timer etterpå..

Tror snart jeg tar en kjapp kosestund på do her på jobben... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriette 22

Hei jossi liker den med skogen, eller en grusvei, det gjør jeg også, kan også gjøre det på en parkeringsplass, eller ved et kjøpesenter jeg tror at jeg gjør det fordi jeg vil bli oppdaget kjenne skammen og ydmykelsen ved å bli tatt Mmmmm tenner meg

ingen som bryr seg om man blir våt i buksa, det er bare deiligt, har tisset noen ganger på meg har på en stram bukse, er i skogen eller ved en tursti, tisser og håper vel å bli sett på vei til bilen mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det for meg. Har gjort det samme siden jeg var 10 sånn cirkus, og må gjøre det med NØYAKTIG samme bevegelser for å komme. Litt kjipt. Her er det ikke snakk om å gni seg forsiktig inntil en pute eller en flaske, men hard langemann rett på klitten.

For meg også, men bare at jeg begynte som 6 åringen (unormalt tidlig?) med å ri puter og slikt. Så kommer nesten alltid når jeg rir kjæresten min. Så klarer meg helt fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

For meg også, men bare at jeg begynte som 6 åringen (unormalt tidlig?)

Næh, selv var jeg 7-8 et sted, da jeg oppdaget at puteridning var godt. Ante ikke sammenhengen, riktignok. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Venter på dildo i posten. Er så sabla kåt, tips til hva jeg har i huset jeg kan bruke mens jeg venter!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

For meg funker det best å smøre fingrene med saft fra skjeden og gni lepper og klitten. Uansett stilling.

Er det ikke helt rette stedet å ha fingrene oppi musa, så kan jeg gni meg utenpå buksa og klare meg fint da og.

En jeg kjenner, får nesten alltid orgasme av å ri hester med sal. Og siden hun jobber med å ri hester, så blir det litt i overkant innimellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll
En jeg kjenner, får nesten alltid orgasme av å ri hester med sal. Og siden hun jobber med å ri hester, så blir det litt i overkant innimellom.

Minner meg om denne. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

3 fingre her hørtes litt lite ut med en :P Jeg får kun orgasme når jeg har samleie ved egen hjelp. Misunner dere som får det ab tiss tiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 fingre her hørtes litt lite ut med en :P Jeg får kun orgasme når jeg har samleie ved egen hjelp. Misunner dere som får det ab tiss tiss.

jeg aldri prøvd onanere med dildo eller vibrator,og har nå lyst prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Fikk skaffet meg en dildo forleden gjennom en litt eldre venninne, og prøvde den i natt, det var noe ganske annet enn fingrene. :rødme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...