Gå til innhold

Jenter! Hvordan onanere dere?


Gjest Musekosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dusjhodet er absolutt en god ressurs, MEN det er ikke bra for underlivet. Når det spyles så mye utvendig og inni skjeden, så skylles den naturlige fuktigheten bort. Dette kan framkalle sopp og andre infeksjoner. Men det er absolutt deilig!

Spyles så mye inni skjeden? Du spyler vel ikke inn i skjeden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibrator har sin faste plass i min nattbordskuff. Lite som slår det.

kan du anbefale en god vibrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:scorpis: helt enkel løsning(4 løsninger!):

1:jeg bruker minst en time hver dag med å ligge i senga eller på badet og bruke et masarsjeapparat til å vibrere med.den er enkel og god.den er god når jeg vibrerer den inntil kjønnsleppene når jeg treffer noen punkt. det er deili!!!prøv det mens du hyler og stønner som bare det!!!

2:noen ganger bruker jeg fingrene mine og drar inn og ut av kjeden kjempe fort. jeg bruker glidemiddel og mine kondom på fingrene mine mens jeg hører på naturlyder fra denne linken:

3:jeg tar en varm flaske med varmt vann(ikke for varmt!)og gnir den mot kjeden.noen ganger stikker jeg flasken til å stikke den inn og ut av kjeden. det er deiligere enn det høres ut som.når jeg er ferdig tar jeg et bad med naturlig natur lyder på cd.

4:jeg bruker også en vibrerende tannkost og legger på dolokket(jeg slår den selfølgelig på...)og rir på den. det er veldig godt og enkelt. :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjen her også ;) Få aldri orgasme ved å bare bruke fingrene mine...

uff da,når jeg onanere trenger minst 40 minut. har ikke tenkt å være så lenge i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Er vel en løsning å gjøre det man kan med fingre og whatnot, og så la dusjen gjøre resten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

:scorpis: helt enkel løsning(4 løsninger!):

1:jeg bruker minst en time hver dag med å ligge i senga eller på badet og bruke et masarsjeapparat til å vibrere med.den er enkel og god.den er god når jeg vibrerer den inntil kjønnsleppene når jeg treffer noen punkt. det er deili!!!prøv det mens du hyler og stønner som bare det!!!

2:noen ganger bruker jeg fingrene mine og drar inn og ut av kjeden kjempe fort. jeg bruker glidemiddel og mine kondom på fingrene mine mens jeg hører på naturlyder fra denne linken:

3:jeg tar en varm flaske med varmt vann(ikke for varmt!)og gnir den mot kjeden.noen ganger stikker jeg flasken til å stikke den inn og ut av kjeden. det er deiligere enn det høres ut som.når jeg er ferdig tar jeg et bad med naturlig natur lyder på cd.

4:jeg bruker også en vibrerende tannkost og legger på dolokket(jeg slår den selfølgelig på...)og rir på den. det er veldig godt og enkelt. :sengekos:

Du kan umulig ha en jobb?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natteravn

Har du en slags sperre mot å bruke hand/hender/finger/fingre når du onanerer?

Jeg pleier også bare å presse beina mot hverandre når det ikke passer seg å sprute. Dette er en annen måte som er like deilig, man blir bare veldig våt inni vaginaen. Dette har jeg gjort siden jeg var rundt 8-9 år gammel, men ikke visst at det var orgasme før jeg var 15.

Kan godt bruke hånden også på klitoris, men denne måten er mer diskre synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk skaffet meg en dildo forleden gjennom en litt eldre venninne, og prøvde den i natt, det var noe ganske annet enn fingrene. :rødme:

igår kveld jeg har prøvd onanere med agurk,deilllig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Støtter det som ble nevnt tidligere, hvordan får rekker dere jenter deres eget g-punkt, er som regel nesten såvidt jeg strekker til når jeg fingrer en dame å går for g-punktet.

Var ei som nevnte at hun synes det var ubehaglig, ikke noe godt. Er ikke bare noen som har vært for hardhendte? Er ihvertfall etter mine erfaringer slikt at dama bør vår skikkelig kåt, begynner med ikke for mye press på g-punkt, men øker presset jo nærmere og mindre følsomt det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det lønner seg for par-sexen å ha flere metoder, hvis man kan komme på masse forskjellige måter er det lettere for en partner å få det til? Jeg har flere måter å onanere på:

1. Sitte i sofa/seng med beina bøyd og bruke langefinger og ringefinger i sirkelbevegelser på klitoris, evt supplere med et par fingre inni meg. Denne har jeg brukt siden 11-12 års alderen.

2. Ligge på magen og gnikke underlivet mot hånda.

3. Dusjen, evt med en liten dildo/noen fingre/skaftet på en barberhøvel inni meg. Tror jeg sputer noen ganger når jeg gjør dette, men det er vanskelig å si med alt vannet.. :fnise:

4. Sitte i boblebad med beina over kanten og bruke de vannstrålene på siden (WOW!)

5. Stående i dusjen (vanskelig, knekker i knærne når jeg kommer)

6. Sittende foran pcen med lavaspot'en min på klitoris og babybug'en inni meg. :rødme:

7. Gni gjennom buksa (f.eks på bussen) evt krysse beina med hånda i mellom og knipe.

Fun Factory har veldig bra leketøy synes jeg, silikon er bedre for kroppen og miljøet enn mye annet (f.eks plast :nei: ), og vibratorene er søte og gøyale i designet. Liker at de ser ut som nettopp; -leketøy for voksne.. :lur:

Å kjenne sin egen kropp er utrolig viktig, og desverre er det mange jenter som ikke gjør det. Seksualundervisningen på skolen er jo direkte pinlig, og lærerene er altfor flaue. Jeg stemmer for å få inn foredrag fra sexologer/eksperter som Ceceilie Kjensli, som kan fokusere mer på nytelsen og gleden ved sex, så kan helsesøster ta seg av kjønnsykdommer og graviditet..

Tror forøvrig at jenter som er gode på selvsex og har tidlig tilgang på leketøy, kanskje ser poenget i å vente litt med partnersex? Bare en teori.. :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker egentlig bare dusjhodet, og elsker det! Kommer veldig fort av det, og får ofte multiorgasme! Har også fingret G-punktet, samtidig som stimulering av klitoris. Knakk sammen i dusjen og fikk spasmer når jeg kom! :D Men det var verdt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...