Gå til innhold

Blir skikkelige innvandrere flaue over hvordan mange andre innvandrere oppfører seg? Tenker på de som er med i gjenger, driver med dopsalg++


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til rundt dette?

Anonymkode: 22c2e...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke innvandrer men håper de integrerte synes det ikke er bra.

Anonymkode: 19fd9...929

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal en innvandrer bli flau over hva andre innvandrere gjør? Hva slags lavpanna spørsmål er det?

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva synes du selv?

Anonymkode: 6d71d...78f

Selv hadde jeg nok vært en smule flau, det må keg innrømme.

Anonymkode: 22c2e...e00

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir ikke flau over hva andre kvinner gjør selv om jeg er kvinne. For et dumt spørsmål.

Anonymkode: d028c...c12

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en innnvandrer definerer resten?? I alledager!

Anonymkode: 92317...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål. De tenker nok sitt om de ikke snakker noe om det eller gjør noe

Anonymkode: 6eb29...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (7 timer siden):

Hvorfor i all verden skal en innvandrer bli flau over hva andre innvandrere gjør? Hva slags lavpanna spørsmål er det?

Jeg blir flau over hvordan nordmenn oppfører seg i syden... De gir jo nordmenn et dårlig rykte, og som etnisk norsk vil jeg jo helst ikke assosieres med slik oppførsel.

Anonymkode: 61a67...101

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (7 timer siden):

Hvorfor i all verden skal en innvandrer bli flau over hva andre innvandrere gjør? Hva slags lavpanna spørsmål er det?

Jeg blir flau over Nordmenn som drikker seg dumme i Spania?

Anonymkode: d25e7...0cc

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

jeg blir ikke flau over hva andre kvinner gjør selv om jeg er kvinne. For et dumt spørsmål.

Anonymkode: d028c...c12

Jeg blir flau over menn som snakker nedsettende om kvinner.

Ikke i så måte at jeg tenker at andre menn er mitt ansvar. Men type «å nei, må jeg ha noen slags asossiasjon med det der???»

Anonymkode: d25e7...0cc

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva synes du selv?

Anonymkode: 6d71d...78f

Blir skikkelige nordmenn flau over hvordan andre nordmenn oppfører seg?

Anonymkode: aac98...a35

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (15 timer siden):

Hvorfor i all verden skal en innvandrer bli flau over hva andre innvandrere gjør? Hva slags lavpanna spørsmål er det?

Det er ikke et SÅ jævla rart spørsmål, da. Jeg blir også flau om nordmenn oppfører seg som ravende apekatter i utlandet. Er du ukjent med at folk har en tendens til å generalisere over nasjonaliteter eller trosretninger? Klart at man ønsker hyggelige representanter for sitt folkeslag, rase eller religion når man vet at man fort selv kan bli dømt på samme grunnlag.

Anonymkode: 316bd...7fe

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Innvandrere"? Så du mener at en integrert person med jobb, som bidrar i samfunnet, fra f.eks Pakistan, skal føle flauhet overfor en gruppe unge kriminelle med en helt annen etnisk bakgrunn? 

Anonymkode: 15138...c4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlendinger som fyller opp fengsler i Norge er østblokkfolk. I tillegg til nordmenn. 

Tror ikke det er polakker TS sikter til. 

Anonymkode: 0c1ce...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner spørsmålet men innvandrer er et stort begrep. Jeg er innvandrer, men fra jeg var veldig liten, og fra et europeisk land som egt ikke er veldig annerledes fra Norge. 

Så jeg forbinder ikke meg selv med sånne gjenger på Grønland feks, fordi jeg er praktisk talt nesten norsk mtp min oppdragelse i Norge men med utenlandske foreldre, på norsk skole og alt. 

Det er forskjell på innvandrere som har tilpasset seg og som har norsk kultur nesten like nært eller nærere enn sin egen osv, enn innvandrere som bor med andre innvandrere i sin bydel og knapt snakker norsk. 

Så nei, jeg er ikke flau over de. De er ikke mitt folk selv om vi er innvandrere vi også 

Anonymkode: 9d59c...5e6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje ikke helt sammenlignbart, men jeg bor i et lite lokalsamfunn med mange integrerte fra Litauen og Polen. De reagerer hvertfall negativt dersom de kommer nye fra landet som ikke oppfører seg (stjeler, sloss eller annen kriminalitet). De nye som ikke oppfører seg fryses ut, settes på plass osv. 

Anonymkode: b8947...f44

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg blir flau over Nordmenn som drikker seg dumme i Spania?

Anonymkode: d25e7...0cc

Ja men det er jo faktisk ditt folk da. Jeg ser ikke hva jeg, en fransk innvandrer som har bodd i Norge siden jeg var liten har så mye å gjøre med en ungdomgjeng fra et vesteuropeisk land. Og jeg er jo innvandrer jeg også. Men innvandrer er et gigantisk begrep mtp alle kulturer osv som finnes i verden. 

Anonymkode: 9d59c...5e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men det er jo faktisk ditt folk da. Jeg ser ikke hva jeg, en fransk innvandrer som har bodd i Norge siden jeg var liten har så mye å gjøre med en ungdomgjeng fra et vesteuropeisk land. Og jeg er jo innvandrer jeg også. Men innvandrer er et gigantisk begrep mtp alle kulturer osv som finnes i verden. 

Anonymkode: 9d59c...5e6

Mente østeuropeisk altså 

Anonymkode: 9d59c...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mente østeuropeisk altså 

Anonymkode: 9d59c...5e6

Mener du Afrika og Arabia?

Anonymkode: 9d59c...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...