Gå til innhold

Var dette en normal oppstart i barnehage?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 12.44):

Greit nok at det var 31.juli (trodde ingen kunne starte den dagen når plassen opprinnelig er fra 1.august men) Men 1.august er jo da barnehageåret starter? Så er jo bare én dag før. 

Anonymkode: 7a23b...96f

Barnehageåret starter 15. August. Sånn er det bare.

Anonymkode: 98a93...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kvifor byrja de så tidleg, altså før nytt barnehageår? Er nok mange born som skal overflyttast til andre avd også? Her er korleis vi gjorde det ifjor:

Vi hadde ein besøksdag i juni, før oppstart i august. Mandag: 2t besøk og leik, kun mitt born som var ny då. Dei fordelte tidene utover dagen på nye born. Tysdag: 2t leik, deretter la eg bornet til kvil og kom når han vakna. Onsdag: leik formiddag, så la dei bornet til kvil. Eg henta når han vakna.  Torsdag: Eg sat kanskje 20min og leika med bornet inne, deretter gjekk eg. Henta etter kvil. Fredag: leverte i garderoben. Henta etter kvil.

Hadde god kommunikasjon med tilsette, blei møtt og snakka med alle tilsette. Eg hadde aldri(!!) levert frå meg bornet om det var så lite trygt og rart som du beskriv, ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Barnehageåret starter 15. August. Sånn er det bare.

Anonymkode: 98a93...3d8

Nå har jeg googlet. Og på noen kommuners sider står det 1. august, og andres står det til og med 21. august. Så tror ikke det er en standard her. 

Anonymkode: 79542...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...