Gå til innhold

Så var vi igang da...

Lucky!

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Detter er ikke bra for humøret mitt!!! Nå ringte akkurat mamma meg... gjett hvem som hadde ringt hjem til henne nå i kveld? Legen min :forvirra: (De kjenner hverandre ganske godt, og ho hadde ikke nr mitt hjemme hos seg - men alikevel.. det med taushetsplikt hva hva det igjen??? :ler: er fornøyd jeg har fått svar jeg!)

Så det viste seg at ho dama på legekontoret ikke hadde sagt det jeg hadde fortalt, bare nevnt at jeg ville ha ho som fastlege når jeg kom hjem(hvem hadde rett :hoppe: Elsker å ha rett :hoho: ) Så ho beklaget så mye, og skulle sende henvisningen!! Puhhh.. begynte å bli lei dette legestyret nå! Nu er det i orden! Jippi!

Ellers så er jeg helt vanvittig trøtt :Gjesp: bare sover, skulle lese, men har sovet tre timer på sofaen nå.. så nå må jeg gjøre noe, for jeg skal til ei veninne i kveld å se Ally og Friends! Det er vel bare å komme seg av nettet for det blir ikke akkurat mye lesing av dette!

Ha en fin kveld!

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da bra at det endelig ordnet seg for deg, Lucky!! :ler:

Ellers kjenner jeg meg sånn igjen i det du forteller. Jeg var ikke før stått opp de første ukene før jeg la meg igjen! Kunne sikkert ha sovet døgnet rundt. Det gav seg rundt uke 13-14, da ble jeg veldig pigg. Håper det går slik med deg også. Også dette med ømme pupper da, nåde han som kom borti dem...stakkar mannen min, ville jo ikke noe vondt med det.. :oops:

Ellers får du fortsatt nyte din lille spire, jeg skal no ha min ut snart!!

Klem fra vera, T-18 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp i natten....

Takk for hilsen forresten!!

Har vært på barn-i-magen treff på Kafka i kveld, og da måtte jeg jo forhøre meg litt. Var et par der som går til dr. Skottheim og de var fornøyde med han. Det beste sa de var jo at de fikk se lille nurket på ul ved hver kontroll!!

Nattaklem fra Vera, t-16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her kommer en somlehilsen fra meg. Har ikke vært så aktiv med og skrive å sånt, men nå kommer den til slutt.. (bedre sent enn aldri? :D )

Så gøy å lese at dere er igang da! Selv er jeg nesten ferdig. Har termin nå på mandag 27.. Tro meg, tiden går alt for fort! :ler:

Ønsker dere alt godt og lykke til med spiren..

Klæm Litle og nurket 39+4 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

Nå er det en stund siden jeg har vært her.. har hatt besøk av svigers i en uke. Det har vært kjempe koselig , men slitsomt.. jeg har vært mye trøtt :Gjesp: , og selvfølgelig har jeg blitt nedsylta i forkjølelse :x :grine: !!! Nå har vi iallefall akkurat fulgt svigers på flyet, og jeg og mannen skal kose oss med deilig kveldsmat forann tv'n i kveld!!! :hoppe: Har prosjekt på skolen, sammen med 3 andre så jeg må bare kare meg av gårde, og det er skikkelig slitsomt!! Gleder meg til helga, skal jobbe, men det er bare korte vakter.

Status for den gravide lucky er i dag :smilejenta: :

:Nikke: 7+0 i dag

:Nikke: Trøtt :Gjesp: - klarer slettes ikke å holde øynene åpne selv om jeg virkelig vil! :enig_animasjon:

:Nikke: ikke vært noe mer kvalm

:Nikke: sinnsykt ømme bryst!!! :frustrert:

:Nikke: ganske stabil i humøret :kgblunk: enda..

:Nikke: bør ha toalettet innen rekkevidde!! :oops:

:Nikke: litt mensmuriinger av og til, men ikke så hyppig som tidligere.

Ellers så har jeg fått time hos gynekologen til neste onsdag.. det blir spennende.... har aldri vært til gu så jeg gruer meg litt!!

Nå skal vi innta et hyggelig måltid! Snakkes!

Koz.. :vinke:

Lucky 7+0 i dag

PS: Takk for hilsen bodøjenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Artig å lese om hvordan de første ukene arter seg :D .

Håper jeg snart kan fortelle lignende i min dagbok (nå er det bare kjedelige observasjoner fra en som ønsker å bli gravid...)

Jeg har en gutt på 6 år, men fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 12 uker på vei... Gikk "glipp" av alle disse første tegnene (bevisst i alle fall... :ler: )

Godt å lese at kvalmen din har gitt seg (min var der til jeg var 6 måneder på vei).

Kommer til å kikke innom dagboken din og følge med deg.

Koselig lesing i en venteperiode :wink: .

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Etter en utrolig trøtt dag i går, har jeg vært bedre i dag.. problemet er at jeg akkurat har kommet inn døra fra skolen, og skal på jobb om en time.. det er kjiipt fordi jeg kjenner jeg er trøtt og burde kanskje sove litt før kl er 0030 i natt... :Gjesp: men, men skal man jobbe så skal man jobbe..

pleier jo å gleder meg til helga, men skal jobbe kvelden både i dag, morra, søndag og mandag så det blir ikke akkurat noen avslappenede helg.. :oops:

Ellers har jeg fryktelig stikking i høyre side av magen.. blir da selvfølgelig kjempe nervøs :( .... håper ikke det er noe galt!! Er litt redd i dag..

Tusen takk for hilsen Maya30, hyggelig at du stikker innom.. krysser fingrene for at dere skal lykkes snart dere også!! :D

Nå må jeg gjøre meg klar til jobb :( .. ha en fin helg da dere! :wink:

Lucky 7+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg bare en riktig god helg. Kjedelig at du må jobbe. Det er slitsomt å være trøtt uten å få slappet av litt. Håper du kan ta deg noen min. innimellom for å slappe av.

Det er veldig viktig vettø :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Litt stikking er vissnok helt vanlig etter som jeg har hørt, så du kan sikkert slappe av.

At du er søvnig er nok bare kroppen sin måte å "reagere" på. Du får legge bena høyt hevet og slappe av når du har mulighet. Pass på deg selv og ta pauser når du trenger det. :D

Håper jobbehelgen din gikk bra :wink:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pjuuhhh.. :oops: endelig ferdig med to av fire vakter.. er sliten... men det er godt denne dagen er over. Det har vært veldig hyggelig på jobb, med middag og greier, men mye masing og litt "styr".

Ellers har spiren min og jeg det helt greit... vi er da selvfølgelig veldig spente på GU undersøkelsen på onsdag, men det går nok sikkert bærre godt!

Har i tillegg fått lest litt pensum i dag, og det er bra! En god start, for en som henger etter!!!

Tusen takk for oppmuntrene hilsner Maya30 og marlena! Helgen hittil har vært helt grei!

:hjerter: Nå skal jeg finne mannen og senga mi! :wink::hjerter:

God natt!

Lucky 7+4 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

Så flott å se at du er i gang også!

Gratulerer så mye!

Fint å se at du er frisk nå også. Jeg var også innmari trøtt hele tiden da jeg var på det stadiet, men merker nå at energien kommer sakte men sikkert tilbake. Nå tar jeg noen tabletter mot kvalmen som er med på å gjøre meg litt trett, så det har nok noe med det å gjøre også at jeg fremdeles er litt "pjusk".

Lykke til på undersøkelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky er sliten om dagen... :oops:

Jeg tror jeg jobber for mye.. må nok antageligvis ta det litt med ro når det gjelder ekstravakter, har jobbet hele helgen+i går, og i dag er jeg helt ferdig. :o Vi har prosjekt på skolen(derfor må man stille opp, hadde det vært forelesjinger hadde jeg droppa de glatt!!), har hatt intervju med en sosialkurator i dag, og så orket jeg ikke mer og dro hjem.. må nok sove litt... Skal på jobb på torsdag, så har jeg fri helt til neste fredag! Deilig!! Mannen kjefter på meg fordi jeg jobber for mye.. tror han er redd jeg skal slite meg ut..

Ellers så er det 1 dag til jeg skal til GU!!!! Eller første kontorll... vet egentlig ikke helt hva som skal skje... har jo ikke fastelege her så jeg vet ikke om det bare blir en samtale eller hva det blir?? Må jo få tatt blodprøver og sånn.. men vet ikke om de tar det der?? Spurte om jeg skulle ta med urinprøve, men hun sa at det ikke var nødvendig.. trodde man alltid skulle ha med det?? Ja, ja.. det skal nå bli spennende i allefall.. har aldri tatt en slik undersøkelse, men har på følelsen av at jeg kommer til åp dø!! Men mange andre har jo gjort det før meg... så BIT TENNA SAMMEN JENTE!!

Er 7+6 i dag... er fortsatt nervøs for om dette skal gå bra.. kona til sjefen min mistet i uke 8.. og i de ukene jeg vet folk har mistet tidliger, bli jeg liksom enda mer redd.. men det går forhåpentlivis bra! Prøver å ta meg sammen da vet dere.

Nei, då skal jeg legge meg på sofaen litt og slappe av... trenger det!

Koz.. :wink:

Lucky 7+6 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Her går det bra.

Var hjemme fra jobb torsdag og fredag, men ble bedre utover fredagen, så jeg hadde en ok helg :lol:

Hadde svigers på besøk, men fortalte ikke om spiren. De vet allerede om at de får 3 barnebarn i løpet av året :ler: , lurer på hva de sier når de får vite at det blir 4 :hoho:

Fredag kveld var jeg på klinikken og besøkte en venninde som fikk en gutt natt til fredag. Nyydelig, gleder meg til det blir min tur :lol:

Nå må du passe godt på deg selv da, og ikke slite deg ut med all den jobbinga.

Og du trenger ikke grue deg til i morgen,det går så fint så :)

Klem fra Håper 7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

jeg synes det høres ut som om du greier å hente fram utrolig mye energi jeg..

det skjer no en del i rundt deg i allefall..

selv ligger jeg på sofaen og må mobilisere alle krefter for å få gjort de dagligdagse ting..

og så kvalmen da.. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare inn å se hvordan det går med deg!

Regner med at kontrollen i går gikk greit!!

Her går jeg bare å tripper, vil ha ut lille gullet mitt nå!!

Klem Vera, T-2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett helt fantastisk!!!

Nå har vi vært på Gu, og vi har sett UL av vår lille venn :D ! Det var en helt ufattelig deilig følelse! Er jo ikke store krabaten enda, men gynekologen fastslo at vi er ni uker i stede for åtte.. :sjokk::Nikke: (åssen det går ann klarer ikke jeg helt å forstå, men det er jo fint at jeg har en uke mindre og bekymre meg på om det skal gå bra!!!) Vi kunne se hjerte slå, og fosteret beveget seg, så alt så bra ut!!! Jeg er så lykkelig!!!! :D

Grua meg jo veldig til undersøkelsen, men det gikk bare bra.. veldig ok å få sjekket meg, samt fått sett lille nurket!!! Han tar visst GU på hver kontroll, og det er jo artig! Skal kontakte sykehuset for blodprøver om ca tre uker, og jordbor rundt den samme tia! Gleder meg!!

Ellers så jobba jeg i går, og nå skal jeg ha fri en hel uke - deilig! Har begynt å få vondt i venstre bein :evil: , i hoftefestet.. håper det er noe som går over, for jeg har ikke planer om å få bekkenløsning enda!

Har vært og shopppet i dag: Album - til den lille(var bare en igjen, og jeg MÅTTE ha det!!). Ellers har jeg fått morsdagsgave av min mann og nurket :D - mammasnekkerbukse!!!! Han er såååå søt!

Har ellers fortalt at vi er gravide til et vennepar til.. de ble veldig glade, og gleder seg stort på våre vegne! Tror nok ikke jeg klarer å la være å si det til mine nærmeste venner lengre, så det kommer nok til å lekke litt her og der... men det er fortsatt hemmelig*flirer* :lol:

Ellers så så jeg at Vera har fått ei lita tulle!!! Kjempe koselig!

:hoppe: Tusen takk for hilsner vera, marilyn og håper! :hoppe:

I dag skal Lucky slappe helt av!!! Og se på tv!

Ha en fin kveld alle sammen!

Lucky og lille venn 9+2 :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi :P

Koselig å lese i dagboken din. Lykke til videre. Er morsomt å lese om deg som er et par uker foran med i løypa. Det må ha vært helt utrolig å se det lille nurket på ultralyd :D Gleder meg til jeg får sjansen til det.

Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky, så bra at alt er bra med deg og den lille. Moro å se på UL da.

Vi skal på ultralyd på fredag og gleder meg veldig. Det blir spennende.

Ellers er alt bra her i gården, kvalmen har så smått begynt å gi seg og jeg kaster ikke opp hver dag lengre.....

Jeg har også såvidt begynt å kjenne liv og det er fantastisk.

Jeg har fått en stor lidenskap og det er hockeypulver......

Stakkars mannen min her om dagen da han var i en matbutikk og skullle hansle mat (jeg må ha en boks eller to om dagen) Butikken hadde ikke hockypulver men for sikkerhetsskyld spurte mannen min betjeningen, hvorpå hun sa ..." åja sånn pulver som vi spiste da vi var 13-14 år gamle...." Mannen min bare smilte og sa ehhh ja.....han turte ikke si at det var hans gravide kone på 29 som hadde en syk lyst på det haha....

Ha en god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...