Gå til innhold

Så var vi igang da...

Lucky!

Anbefalte innlegg

:D Heia alle sammen!!!! :D

Her er jeg igjen! Og humøret er på topp! :D Er snart ferdig med mensen og har ikke så veldig vondt lenger!! Deilig! :ler:

I dag har vi vært og kjøpt eggløsningstester og en graviditetstest!!! Fytti rakker'n for en pris på de eggløsningstestene 387 kr!!??? Sinnsykt - men som min kjære sier.. DET ER VERDT DET!! *tihiii han er så søt!* :oops:

Takk for oppmuntrende hilsen Marlena!! Vi får håpe det er eggløsningstestene som gjør susen hos oss også!!! :lol: Så vi får håpe dagene går kjapt mot eggløsning!!!

Nå skal jeg nyte helga og ta livet med ro!!

:D Ha en fin helg alle sammen! :D

Koz.. :P

Dag 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff.. er litt trist nå.. Sitter og tenker på det å miste... har akkurat lest i *Lillian*'s dagbok... man er så lykkelig for at mirakelet har skjedd, man er så lykkeli, så plutselig skjer det tragiske og man er mer ulykkelig enn noen gang.

Jeg vet det er vanlig.. sjefen min fortalte om kona si som mista etter 2 mnd, naboen min som har mista 4 ganger på rad... sånn skjer sier mange.. men det er utrolig tragisk.. tenker på når jeg forhåpentligvis får en liten spire i mangen min... kommer til å være sinnsykt redd for å miste.. :cry:

Jeg har ei venninne som tok abort 2. ganger på 3. mnd... jeg kjenner jeg blir forbanna og trist..(er ikke i mot abort i utgangspunktet(hvis grunnen er god nok), men ett sted går grensen!!) Folk prøver og prøver og får det ikke til.. så sitter det folk som bruker abort som prevensjonsmiddel! :x :evil: :x

Huff.. dette ble et trist innlegg..

*stor, varm klem til alle som har mistet* Vil ønske dere lykke til fremover!

Kos..

Dag 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med neste "runde". Tanta kom til meg og, laaaangt på overtid. Men nå er jeg og klar til ny prøving (skal gjøre en ekstra innsats i kveld :wink: ). Stå på! Vi får det forhåpentligvis til alle mann her inne.

Jeg følger med deg. :D

Hilsen Jen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lucky!!

Nå er jeg tilbake fra kurset, alt gikk bra heldigvis. Været deres var strålende men du verden så tidlig skumringen starter....

Jeg skal krysse både fingre og tær for at alt går bra denne mnd.

Jeg følger spent med på dagboka di.

Håper el testene gjør susen for dere også!!

God ventetid og ha en fin søndag, stikker innom senere

Klem Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi venter, venter og venter..... :roll:

I dag har dagen gått med til å skrive på en oppgave som skal leveres til fredag... kjedelig greier! :-? Sitter å prøver å konsentrer meg, men tankene flyr avsted. Har fått vite at et vennepar av oss er gravide!! :D Hun er to mnd på vei!Kjempe artig!! Håper at det er vår tur snart også, så kan vi trille sammen!!

Ellers vil jeg takke Jen og Marlena for hilsner i dagboka! kjempehyggelig! :D håper jeg snart kan komme med noe revlusjonerende!!! At jeg er gravid for eksempel!! :o Men må vel vente litt med det, og bare begynne å varme opp *he,he* :ler:

Ha en god natt alle sammen!

Kos.. :P

Dag 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg nå, når jeg leste at du ble så trist og redd for å miste når du blir gravid og sånn bare fordi du leste dagboka mi... :-? Du må ikke lese den nå mens dere prøver, vettu.. Da kan du bli så stressa at dere ikke får det til....

Ikke les mer i min dagbok hvis jeg bare gjør deg trist!! :roll:

Håper dere lykkes, at de ELtestene gjør susen!

Koz,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære dagbok!

Sitter her på jobb, og tar livet med ro!!! En liten pause og da er pc'n et godt alternativ vet dere!! :lol: Er i skikkelig godt humør i dag! :D ! Kan det ha noe å gjøre med at jeg har fått lønn??? Helt sinnsykt! Mye mer enn forventet :D (fikk no etterbetaling og greier!!) I tilegg til dette har jeg fått vite at viklariatet jeg søkte på her har blitt innvilget!!! Jeg er så glad!!!!!! :D :hoho: :D :hoho:

Ellers er vi på dag 8. i dag!! Ser frem mot dag 11. jeg skal begynne med EL-testene!!

Gleder meg, men synes ventettiden fra el og frem til ikke-forventet mens er utrolig kjedelig!!! Men, men må vel bare smøre seg med tolmodighet!!

Ha en fin tirsdag!!

Kos... :P

Ps: Takk *Lillian* for lykke ønskningene! Og du må ikke ha dårlig samvittighet!!!

Dag 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og lykke til med EL-testene.

Jeg brukte de nå, så jeg er veldig spent på neste uke, om vi lyktes på første forsøk eller ei :)

Klem og tvi, tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Takk for lykkeønskninger håper!! Satser på at EL-testene gjør susen!

Så sitter jeg her på jobb da!! Har levert oppgaven på skolen og har tre forelsesninger igjen så er jeg ferdig for dette semesteret!!! :lol:

Har begynt på EL jakten!!! Skulle vel egentlig ikke begynt før i dag, men siden syklussen min har vært på 26, 27 og 28 dager i det siste så fant jeg ut at det er bedre og være tidlig ute :lol: (sikkert noe jeg sier til meg selv fordi jeg ikke klarer å vente!)

Testet negativt i går og i dag!!! Så jeg jakter videre!!!

Ellers er livet ganske deilig å leve.. jeg jobber dagvakter i hele helgen, men mannen har fri så vi har jo kvelden fri sammen!!! :wink:

Dag 11

EL-Test dag 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sitter på jobb og er kjempetrøtt...zzzzzzzzz :sjokk: Skulle ta El-testen i dag morges og klarte nesten ikke å treffe :ler: øya gikk i kryss så trøtt var jeg! Testen var forresten negativ, så nå har jeg 2 igjen før jeg må kjøpe nye(..og de er jo så dyre, så jeg håper jeg slipper det...)

Mannen min har bedt meg med ut på middag i kveld :lol: , så i dag skal vi kose oss etter jobb! Jippi!! Han ble ringt opp i går kveld og bedt om å jobbe nattevakt fordi det var krise :veldigsur: ,vi hadde planlagt kosekveld... men i kveld skal vi i allefall slappe av sammen!

Ha en fin lørdag alle sammen!

Dag 12

EL-Test dag 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sitter på jobb og er litt mer våken i dag enn i går, og det er jo bra! :wink: !

Ellers har jeg tatt EL-test nr fire i dag, og det var en kjempe, kjempe svak(ettersom jeg har skjønt så er svak strek-strek det også!! :lol: ) strek i tillegg til kontroll streken!! Er jeg fornøyd? Ja!! :D Så har jeg en test igjen og den skal jeg ta i morgen, bare for å se om den er sterkere!! :lol:

:lol: Kosing i kveld ja!!!! :lol:

Middagen med min kjære i går var utmerket, vi var på en flott restaurant- jeg i kjole og han med skjorte og slips-.. skikkelig klasse, artig for det er ikke så ofte man unner seg slike ting!!! Spiste og hygget oss veldig!!

Nei, må gå å gjøre noe fornuftig vel... er jo tross alt på jobb.

Ha en hyggelig søndag!

Dag 13

EL-Test dag 4 - en sterk og en svak strek!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen i dagboka mi!! :ler:

Skal krysse alt vi har av fingrer og tær for at dere lykkes denne gangen!! :hoho:

Hvor var dere å spiste? Lysthuset kanskje.. Har så lyst til å gjøre noe slikt jeg også, kanskje jeg skal spørre sambo når han kommer hjem? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

I dag har jeg vært på skolen to timer, så gadd jeg ikke mer.. tror det er det at jeg vet jeg bare har et par dager igjen på skolen før ferien som gjør at jeg ikke gidder... er skikkelig sløv! :x

Ellers så tok jeg den siste EL-Testen i dag to like sterke streker... leste forresten i bruksanvisningen at de måtte være like sterke eller at den ene måtte være sterkere enn kontrollstreken, så i dag vet jeg i allefall at EL vil være i løpet av en kort stund... :ler: -hopp i køya- :ler: Vi får håpe det klaffer.

Slik som det ser ut nå så har jeg El på dag 14.. litt greit å vite.. hvis det ikke klaffer nå så vet jeg ikke om jeg gidder å bruke penger på EL-tester neste mnd... jeg vet jo sånn ca når det er. Eller så kommer jeg til å bestille noen her, for CP er drit-dyre!!! Forhåpentlig vis er det verdt det! :)

Vi får krysse alt unntatt beina på at det klaffer denne gangen! :wink:

Dag 14

EL-Test dag 5 - 2 sterke streker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juleferie fra skolen!! Jippi! :D Sitter her i pysjen enda og bare koser meg.. helt sprøtt at man er ferdig med dette semesteret før 1. desember - men jeg skal ikke klage jeg! :briller: Har en del jobbing igjen da før vi reiser hjem til mine foreldre, men det er helt greit :D !

I går satt jeg og laget pakkekalender til mannen... han ble så glad når han så den hang på veggen(hadde bestemt meg for ikke å henge den opp før på morgenen 1. desember, men klarte ikke å vente :x når jeg syntes den ble sååå fin! :D ) Mannen ble overlykkelig og går å gleder seg veldig til søndag så han får åpnet første pakke :D

Var på julebord på onsdagen :D , og gjett hvem som forsov seg til jobben på torsdag - jo det var jeg det... :oops: :oops: nattevakta ringte meg 0815 - skikkelig flaut! Har aldri skjemtes sånn noen gang, sjefen bare flira og så det gikk greit, skal ALDRI forsove meg igjen! :evil:

Ang. prøvinga så venter vi på dag 28.. tiden snegler seg fremover, vi er på dag 18 i dag, så 10 dager to go!!! Vi har nå i allefall prøvd litt hardere enn sist mnd så vi krysser fingrene da vet dere! Det som er så flott med dette er at mannen og jeg har det så utrolig godt fortiden, han er så søt at jeg blir helt sjuuuuk!!!! :D

Nei, nå skal jeg sette meg å glo litt på tv, så skal jeg til byen og finne noen julegaver! Artig!

Ha en fin fredag alle sammen!!

Dag 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

Håper det blir bra denne gang og du får se to blå snart!

Det var moro å lese dagboken din, skikkelig bra skrevet!

Lykke til videre og jeg skal krysse fingre og tær for at det går bra for dere! (Mannen din høres helskjønn ut... :lol: )

*ønske om to blå*-klemmer fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnsjuk!!!!!

Har vært på besøk hos hun jeg har fått vikariatet til siden hun er ute i fødselspermisjon etter å ha fått ei tulle for 2 og 1/2 uke siden. For en helskjønn unge!!!! :wink: Jeg var på besøk i to timer og hun lå å sov i armene mine hele tiden... sukk.... :oops: nå får jeg i allefall lyst på barn!! :roll: Håper det er en liten spire som prøver å klamre seg fast inni magen min nå...*håper håper*

Vi skal ha middagsgjester i dag så jeg får vel kaste meg over grytene.. jeg er glad det snart er jul for da holder det med pepperkaker og gløgg til dessert(litt sløv.. men ja, ja!)

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi Magnhild! :D

Ha en fortreffelig aften dere!

Dag 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har middagsgjestene gått, og vi har hatt em utrolig hyggelig kveld. :D spist god mat og kost oss med spill(kortskalle)! Artig å gjøre noe annet enn å sitte å glo på tv'n hele kvelden! Jeg vant forresten!*stolt* :lol:

Takk for lykkeønskninger Vera - venter ikke mens på dag 28 - altså til mandag... håper indelig at tanta ikke kommer, men jeg har mine tvil.. jeg har en følelse av at det ikke er noe der... men, den som venter får se.

Ellers så skal jeg tidlig på jobb i morra, så det er vel bare å finne senga... vil ikke forsove meg en gang til :evil:

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...