Gå til innhold

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?


AnonymBruker

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?  

115 stemmer

  1. 1. Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

    • Ja
      66
    • Nei
      49


Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da synes jeg du skal informere NASA og det amerikanske forsvaret om dette for de har undersøkt fenomenet uten å finne ut hva det er. :)

Anonymkode: 1b0e6...de6

De er hundre prosent klar over det og var det i øyeblikket videoene ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunda skrev (1 time siden):

De er hundre prosent klar over det og var det i øyeblikket videoene ble tatt.

Hvordan vet du det? Og hvorfor skulle amerikanske myndigheter ikke si sannheten? De har jo i årevis blitt beskyldt for å dekke over "sannheten om ufo-observasjoner". Det er pussig at de nå plutselig skulle gjøre det motsatte når det dukker opp noe som ikke er enkelt forklarbart.

Anonymkode: 1b0e6...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det? Og hvorfor skulle amerikanske myndigheter ikke si sannheten? De har jo i årevis blitt beskyldt for å dekke over "sannheten om ufo-observasjoner". Det er pussig at de nå plutselig skulle gjøre det motsatte når det dukker opp noe som ikke er enkelt forklarbart.

Anonymkode: 1b0e6...de6

Det er åpenbart når  du forstår alle symbolene rundt på kameraet i den første videoen. 

Den av en fugl (og du kan faktisk se fuglen flappe med vingene)  med et vingespenn på 1 meter er tatt på en avstand av 8 km. i et fly som beveger seg i 300m per 1.5 sekunder.

 

Endret av Lunda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Syntes det var spennende før, men innser nå at det nok mest sannsynlig handler om noe som kan la seg forklare, uten å være helt sikker selvsagt. Hvis vi få faktisk fysiske bevis, da blir det mer spennende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så senest i ettermiddag nok en reprise fra amerika hvor eldre "unggutter" fyker rundt og skal undersøke ting og tang; jeg er veldig mettet av disse programmene som går hulter til bulter-repriser, men som aldri kommer med noe nytt, eller gudene forby: FAKTA! Jeg har mistet interessen faktisk. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er helt alene i vårt univers. Det vi kaller UFO er droner eller fartøyer fra et annet univers, en annen dimensjon. De havner her fordi universene våre kommer for nær så de bryter den fjerde veggen. Når de ser oss tenker de akkurat det samme som oss. 

DAFUK skjedde nå??! 

Når de kommer seg hjem igjen får de beskjed av sjefen sin at det her holder du godt kjeft om, ditt skrothue! 

Anonymkode: cc081...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en tidlig første april, igjen...eller så er det noe annet? Kan vi tro dem? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 13.31):

Hvordan vet du det? Og hvorfor skulle amerikanske myndigheter ikke si sannheten? 

Anonymkode: 1b0e6...de6

Oh dear...

Anonymkode: 4640a...969

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 11.38):

 

Hva om det kommer frem at USA faktisk har utenomjordiske bevis i form av romskip og/eller biologisk materiale?

Anonymkode: 1b0e6...de6

Jeg tror det er tull. Usa og andre tjener store penger på at det finnes konspirasjoner rundt dette. 

Når fleste begynte å ytre at de trodde det var usa som sto bak på some, da plutselig skulle de åpne opp litt og komme med mer info. Så lenge folk tror, så kan de gjemme seg bak ufo teorier. 

Sånn helt på ordentlig finnes jo ufo, i den forstand at bokstavene betyr uidentifisert flyvende objekter.  Sånn sett så lyver de ikke. 

Lysende kuler som raser avgårde i høy fart, tenker jeg fint kan være kulelyn. Kulelyn, er pr,dd ikke bevist eksisterer heller. Da de ikke vet hvordan de oppstår.  Men siden jeg faktisk har sett en, så syntes jeg de ligner på et kulelyn. Og oppfører seg slik jeg så kulelynet mitt. Det jeg så var ingen ufo, for den var liten og innendørs. 

 

Anonymkode: 61dae...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir stadig færre nyheter om UFO'er. Vi trenger slike høringer for å bli oppdaterte. UFO har alltid vært en viktig del av det å leve på jorda. Håper UNESCO eller noen med innflytelse bestemmer at vi skal verne om de få UFO'ene som er igjen, de er utrydningstruet og viktig for mange menneskers håp om at det finnes en redning der ute i verdensrommet. 

Anonymkode: ff219...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 15.07):

I går var den tredje høringen i kongressen.

Har du fått med deg noe om det?

Anonymkode: 9ef58...6e9

Nei, det er ikke spennende lenger for det er så mange svindlere der ute. Hver eneste "store avsløring" viser seg å bare være piss.

Så jeg gidder ikke egentlig å følge med. Ikke har jeg sterke meninger heller. Hvis noen har bevis så er jeg klar for det. Men så langt er det bare vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 8.27):

Jeg tror det er tull. Usa og andre tjener store penger på at det finnes konspirasjoner rundt dette. 

Når fleste begynte å ytre at de trodde det var usa som sto bak på some, da plutselig skulle de åpne opp litt og komme med mer info. Så lenge folk tror, så kan de gjemme seg bak ufo teorier. 

Sånn helt på ordentlig finnes jo ufo, i den forstand at bokstavene betyr uidentifisert flyvende objekter.  Sånn sett så lyver de ikke. 

Lysende kuler som raser avgårde i høy fart, tenker jeg fint kan være kulelyn. Kulelyn, er pr,dd ikke bevist eksisterer heller. Da de ikke vet hvordan de oppstår.  Men siden jeg faktisk har sett en, så syntes jeg de ligner på et kulelyn. Og oppfører seg slik jeg så kulelynet mitt. Det jeg så var ingen ufo, for den var liten og innendørs. 

 

Anonymkode: 61dae...e3c

USA og andre tjener store penger på dette, skriver du... Hvem er 'andre' og hvorfor skal det være mulig å tjene penger på dette? Jeg synes dessuten det er rart at folk i dette miljøet i lang tid har sagt at regjeringer verden over skal ha skjult bevis for kontakt med utenomjordiske, mens når USA nå legger frem videoer de ikke har forklaring på nå blir beskyldt for å fake. 

Nå tror ikke jeg et sekund på at vi har vært eller blir besøkt. Det jeg imidlertid synes er litt pussig er at myndighetene uansett får skylden. ;)

 

Anonymkode: 1b0e6...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja det syns jeg 😀 har sett noen Episoder av Unsolved Mysteries og temaet 😀

Godt å høre at det ikke bare er meg😄

Anonymkode: 9ef58...6e9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Godt å høre at det ikke bare er meg😄

Anonymkode: 9ef58...6e9

Ja er spennende like den med hessdalen som gikk for en stund siden 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...