Gå til innhold

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?


AnonymBruker

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?  

115 stemmer

  1. 1. Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

    • Ja
      66
    • Nei
      49


Anbefalte innlegg

I går var den tredje høringen i kongressen.

Har du fått med deg noe om det?

Anonymkode: 9ef58...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig opptatt av dette temaet i perioder, men akkurat nå er jeg mer opptatt av det som vokser i hagen. 

:blomst:

 

Anonymkode: ffdad...a38

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er veldig opptatt av dette temaet i perioder, men akkurat nå er jeg mer opptatt av det som vokser i hagen. 

:blomst:

 

Anonymkode: ffdad...a38

Det vokser ufoer i hagen din? 😲

Anonymkode: 0e677...6c2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (11 timer siden):

Er ikkje så frykteleg opptatt av det, nei

 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er veldig opptatt av dette temaet i perioder, men akkurat nå er jeg mer opptatt av det som vokser i hagen. 

:blomst:

 

Anonymkode: ffdad...a38

Hva om det kommer frem at USA faktisk har utenomjordiske bevis i form av romskip og/eller biologisk materiale?

Anonymkode: 1b0e6...de6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som påstår de har sett romskip eller grønne menn.
UFO - objekter som ikke er identifisert - kan være så mangt, og det overrasker ikke om de har registrert ting de ikke vet hva er.

Anonymkode: b7f87...e79

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel ingen som påstår de har sett romskip eller grønne menn.
UFO - objekter som ikke er identifisert - kan være så mangt, og det overrasker ikke om de har registrert ting de ikke vet hva er.

Anonymkode: b7f87...e79

Du har åpenbart ikke fulgt med. Det er nettopp flyvende utenomjordiske kjøretøy og aliens det er snakk om.

Anonymkode: 1b8e3...109

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er vel ingen som påstår de har sett romskip eller grønne menn.
UFO - objekter som ikke er identifisert - kan være så mangt, og det overrasker ikke om de har registrert ting de ikke vet hva er.

Anonymkode: b7f87...e79

Det er snakk om at de har kroppene til ikke menneskelige skapninger etter at romskip har krasjet på jorden. 

Og at mange jegerflypiloter stadig ser flyvende objekter som oppfører seg helt ulikt noe på jorden. De har det på radar, og har frigitt videoer av det.

Grunnen til at det er høringer om det i kongressen er fordi det er ønske om at folket skal få vite!

Anonymkode: 9ef58...6e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er snakk om at de har kroppene til ikke menneskelige skapninger etter at romskip har krasjet på jorden. 

Og at mange jegerflypiloter stadig ser flyvende objekter som oppfører seg helt ulikt noe på jorden. De har det på radar, og har frigitt videoer av det.

Grunnen til at det er høringer om det i kongressen er fordi det er ønske om at folket skal få vite!

Anonymkode: 9ef58...6e9

Dersom det viser seg å stemme så er det den største nyheten i moderne tid.

Anonymkode: 1b0e6...de6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australske 7.news har en fin reportasje om det.

Anonymkode: 9ef58...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke noe på det før jeg ser det. Synes ikke det er spennende å følge med, da jeg anslår sjansen for at vi blir besøkt av romvesner for absurd liten.

Men jeg håper jeg tar feil. De er der ute, det er helt sikkert.

Anonymkode: 83486...c30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom det viser seg å stemme så er det den største nyheten i moderne tid.

Anonymkode: 1b0e6...de6

Ikke bare moderne tid, men noensinne.

Anonymkode: 83486...c30

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mange som har sett UFOer i flere tiår. Tror de at det er mennesker som flyr disse uten lyd og går lynraskt? 🤣

Anonymkode: eccd1...2dc

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke bare moderne tid, men noensinne.

Anonymkode: 83486...c30

Ja, det ville vært den største oppdagelsen i mennesket historie. Derfor forundrer det meg når noen sier at de ikke ville brydd seg. Det hadde jo vært en helt hinsides oppdagelse.

Og derfor er jeg også skeptisk til om det er noe i dette. En slik nyhet tror jeg ikke det hadde vært mulig å hemmeligholde. 

Anonymkode: 1b0e6...de6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I går var den tredje høringen i kongressen. Har du fått med deg noe om det? Anonymkode: 9ef58...6e9

Jeg så litt på sendingen på youtube i går, men det blir så langtekkelig over så mange timer.
Jeg venter til det kommer litt komprimerte og lettleste opplysninger en gang, men det er ok at det begynner å skje noe.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 De er der ute, det er helt sikkert. Anonymkode: 83486...c30

Mhm...og de går nok også på jorden som alle oss andre.
Det regner jeg med og er ikke det spor sinnsforvirret av den grunn. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge det ikke kommer håndfaste bevis og innrømmelser fra myndigheter så er det jo bare det samme mølet som de alltid har kommet med, det har skjedd så mange ganger at noen skal liksom komme med informasjon og beviser men hver gang koker det ned til ingenting.

Anonymkode: 63956...a8a

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er jo mange som har sett UFOer i flere tiår. Tror de at det er mennesker som flyr disse uten lyd og går lynraskt? 🤣

Anonymkode: eccd1...2dc

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_reported_UFO_sightings

Flyvende objekter er beskrevet av mennesker i mange tusen år, i nesten alle eldre sivilisasjoner blant annet i form av hieroglyfer fra Egypt.

Anonymkode: 9ef58...6e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og for så lenge siden, før de hadde noen mulighet til å snakke sammen på kryss og tvers i verden, laget de tegninger og fortellinger...om akkurat de samme fenomenene. Det inneholdt de samme ingrediensene. Jo, jeg tror at de må ha opplevd noe virkelig der ute. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig legges det ikke frem noen form for beviser, det er bare folk som sier at de har sett noe og kjenner noen som har snakket med noen som har hørt at det er Noe Som Foregår.

Og så er det selvsagt tilfedligvis akkurat USA romvesnene har besøkt/krasjet/blitt observert, ikke f.eks i Lillesand eller Sahara eller et sted hvor sivile kunne fanget det opp.

Hvis det er snakk om en konspirasjon her, så er konspirasjonen i så fall å lede folks oppmerksomhet bort fra viktigere saker ved å fylle media med dette tøyset.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...