Gå til innhold

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

AnonymBruker

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?  

115 stemmer

1. 1. Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

• Ja
      66
    • Nei
      49

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spennende, håper de lar andre forskere få sjekke de ut også. 

Fortsatt vanskelig å tru på dette. 

Egentlig veldig imponerende om alt er fake også. 

Anonymkode: f0b62...dc3

According to... i et land som ligger blant på toppen når det gjelder korrupsjon.

Det der tror jeg ingenting på før flere helt uavhengige vitenskapsfolk og institusjoner har fått undersøke det, det må også gjøres flere DNA prøver.

De kan jo ikke engang bevise at det er noe som kommer fra en annen planet, dessuten så er måten de håndterer det på veldig suspekt. Er ingen seriøse vitenskapsfolk som håndterer noe som liksom skal komme fra verdensrommet på den måten

Anonymkode: 63956...a8a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom disse små figurene faktisk viser seg å være aliens, er det jo litt spesielt at de faktisk ser nærmest akkurat ut slik man har forestilt seg at aliens ser ut. Små, tynne, lange fingre og stort hode. Nesten en tro kopi av E.T.

Mon tro hvor Spielberg fikk inspirasjonen fra?

Anonymkode: c6707...916

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat passe åpen og ligger og vatrer meg når det kommer til for eller i mot-innstilling til ting vi ennå ikke vet stort om. Kunne vi bare få noen 100% solide bevis nå, så hadde det frisket opp interessen betraktelig. Jeg følger enn så lenge med fra mitt almetre. :ninja: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg er akkurat passe åpen og ligger og vatrer meg når det kommer til for eller i mot-innstilling til ting vi ennå ikke vet stort om. Kunne vi bare få noen 100% solide bevis nå, så hadde det frisket opp interessen betraktelig. Jeg følger enn så lenge med fra mitt almetre. :ninja: 

Bevis for at utenomjordiske har besøkt eller besøker Jorden hadde vært historien største oppdagelse. 

Anonymkode: 1b0e6...de6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere egentlig klar over hvilken teknologi utenomjordiske innehar om de har mulighet til å komme seg til jorden? De må faktisk ha teknologi til å reise veldig mye raskere en lyset, evt har de kanskje oppdaget ormhul. Noe jeg egentlig tviler på eksistere. Selv om det hadde vært spennende. 

Uansett..... Om de er fiendtlig innstilt har vi ikke hatt en sjanse mot de. 

Anonymkode: f3011...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de er så annerledes at vår virkelighetsoppfatning ikke hadde klart å forstå dem. De kan antagelig alt vi ikke klarer og ikke har tenkt på i det hele tatt. Jeg tror at "de" er av mange slag og veldig forskjellige i forhold til hverandre også. Noen vil oss vel og de andre vil høste det vi har og er. Egentlig kjenner jeg meg fornøyd om det ikke blir noen store gjennombrudd de neste hundre årene, så slipper vi å forholde oss til schwære omstillinger, som vi nok ikke vil ha. 

:lur:  ...men samtidige Lilli Bendriss-eksistenser er også veldig fascinerende. Jeg er passelig åpen der også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke vi er de eneste i verden, men har liten tro på disse ufo-greiene. Vi som har levd en stund har sett at dette kommer tilbake med jevne mellomrom. Synes det er påfallende at etter over 70 år med ufo-observasjoner fremdeles ikke har komt ut et eneste håndfast bevis, men likevel er tusenvis som sier at de har sett disse "bevisene". Like påfallende er det at ufo-observasjonene helt sluttet å komme utover 2000-tallet når folk fikk HD-kamera og det ikke lenger er like enkelt å fabrikkere "bevis" som det var på 80-90-tallet. Og hva skjedde med kornsirklene? Er de som lagde de blitt for gamle og skrøpelige til å komme seg ut fra gamlehjemmet for å lage flere?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg tror at de er så annerledes at vår virkelighetsoppfatning ikke hadde klart å forstå dem. De kan antagelig alt vi ikke klarer og ikke har tenkt på i det hele tatt. Jeg tror at "de" er av mange slag og veldig forskjellige i forhold til hverandre også. Noen vil oss vel og de andre vil høste det vi har og er. Egentlig kjenner jeg meg fornøyd om det ikke blir noen store gjennombrudd de neste hundre årene, så slipper vi å forholde oss til schwære omstillinger, som vi nok ikke vil ha. 

:lur:  ...men samtidige Lilli Bendriss-eksistenser er også veldig fascinerende. Jeg er passelig åpen der også.

Nja, det kommer an på. Dersom vi blir besøkt av en utenomjordisk sivilisasjon så har de uten tvil en teknologi som vi ikke er i nærheten av. Samtidig så kan det hende at deres teknologiske utvikling har fulgt en annen retning enn vår slik at det godt kan hende vi kan mye som de ikke har snøring på. At det er flere utenomjordiske raser som besøker oss er muligens enda mer spekulativt enn om noen besøker oss i det hele tatt. ;)

Men hva i all verden er en Lilli Bendriss eksistens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 12.01):

Når det er 100% bekreftet at det er ett reelt fenomen, og at eneste som gjenstår er å finne ut av hva det er, så klarer jeg ikke se hvordan det ikke skulle være spennende 

Anonymkode: 02c92...bbd

Hva er det du sikter til her? De to små mimmiene? Eller er det noe annet du skriver om?

Anonymkode: fdf58...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva er det du sikter til her? De to små mimmiene? Eller er det noe annet du skriver om?

Anonymkode: fdf58...bd8

Tenker nok på oppmerksomheten som UFO/UAP-fenomenet har fått i USA i det siste. Det amerikanske forsvaret har offentliggjort filmer som har vist uidentifiserte objekter. De vet ikke hva det er, men det de kan fastslå med sikkerhet er at det er fysiske objekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett ufo to ganger, engang sammen med min mor og en annen gang sammen med min søster. Den fløy lavt og stille. 
Min datter så nå nylig en rektangel formet ufo , hun kjørte moped når hun fikk øye på den, så hun måtte kjørte inn i en busslomme og ventet til den ble borte.

Anonymkode: 5f79c...601

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hva i all verden er en Lilli Bendriss eksistens? Anonymkode: 1b0e6...de6

Hun er opptatt av at vi har levd før og kommer til å leve igjen, våre sjeler, parallelle eksistenser for oss alle, andre verdener...altså det som kalles en alternativ verden. Er hun kanskje fremmed for deg?  :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Blizz1 said:

men har liten tro på disse ufo-greiene

Noe må det nå være? Er mange land som har de-klassifert at de har hatt UFO/UAP program som går tilbake til 50 tallet. Hvor de ikke klarer å forklare bevegelsene til objektene. 

Mange piloter (både sivilt og fra militæret) som sier de har sett noe. Men ikke turt å sagt ifra pga stigmaet. 

Trenger ikke være aliens selvsagt, men siden det faktisk går så langt tilbake er det vanskelig å tru at det er noen land som har hatt slik drone teknologi.  

Alternativt er det et globalt samarbeid for å fake alt dette (som de starta på 50-60 tallet). Hva er poenget med det? Holde nyheter om mulig atombombe krig vekk fra media? Flere ganger det har vært nære på visstnok.

(Blir konspirasjonteori uansett hvordan jeg ser på det, haha). 

6 hours ago, Blizz1 said:

Like påfallende er det at ufo-observasjonene helt sluttet å komme utover 2000-tallet når folk fikk HD-kamera og det ikke lenger er like enkelt å fabrikkere "bevis" som det var på 80-90-tallet

Er masse ufo observasjoner etter 2000 tallet også. Men har jo blitt enkelt å fake det, så håpløst å vurdere ut ifra bare bilder og videoer. Må ha mer data og fra flere kilder på samme objekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (18 timer siden):

Hun er opptatt av at vi har levd før og kommer til å leve igjen, våre sjeler, parallelle eksistenser for oss alle, andre verdener...altså det som kalles en alternativ verden. Er hun kanskje fremmed for deg?  :)  

Ok, jeg har hørt om henne, men lurte på hva "...men samtidige Lilli Bendriss-eksistenser" var for noe. Visste likevel ikke hva hun stod for. Så en Lill Bendriss-eksistens er en tror på disse tingene altså. Takk for svar! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de aller fleste tror at evntuelle aliens skal ligne på oss mennesker. Hvorfor skulle de egentlig ligne på oss? Dessuten gidder de neppe å ha noe som helst med menneskeheten å gjøre? Vi klarer vel helt fint å gjøre jordkloden i grøften på egen hånd.

Til og med Elon Musk er så dritlei, og har tydeligvis veldig hastverk med å komme seg til helvete vekk fra hele jorden. 

Anonymkode: 43f87...7ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle de egentlig ligne på oss?

Hva om de laget oss? Evt tidligere sivilasjoner fra jorda som har dratt herifra. Mange konspirasjoner rundt dette. 

Kan være mange grunner til at de ligner på oss. 

Blir jo bare spekulasjoner med uendelige muligheter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen tror at det er noe organisk som flyr disse, så tror jeg de blir skuffet. 

Det er KI som flyr disse isåfall.
Da slipper man å tenke på at noen skal overleve ferden

Anonymkode: f916b...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvis noen tror at det er noe organisk som flyr disse, så tror jeg de blir skuffet. 

Det er KI som flyr disse isåfall.
Da slipper man å tenke på at noen skal overleve ferden

Anonymkode: f916b...084

Akkurat som vi også kommer til å utforske verdensrommet. Mennesket er så skrøpelig at vi kommer til å sende roboter i stedet for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/20/2023 at 3:10 PM, AnonymBruker said:

Tenker nok på oppmerksomheten som UFO/UAP-fenomenet har fått i USA i det siste. Det amerikanske forsvaret har offentliggjort filmer som har vist uidentifiserte objekter. De vet ikke hva det er, men det de kan fastslå med sikkerhet er at det er fysiske objekter.

Jeg har sett dem. Den ene er av en fugl. Den andre er av et fly som lander. Den tredje er av et annet jetfly sett bakenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunda skrev (11 timer siden):

Jeg har sett dem. Den ene er av en fugl. Den andre er av et fly som lander. Den tredje er av et annet jetfly sett bakenfra.

Da synes jeg du skal informere NASA og det amerikanske forsvaret om dette for de har undersøkt fenomenet uten å finne ut hva det er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...