Gå til innhold

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

AnonymBruker

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?  

115 stemmer

1. 1. Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

• Ja
      66
    • Nei
      49

Anbefalte innlegg

linsejesus skrev (5 minutter siden):

Som vanlig legges det ikke frem noen form for beviser, det er bare folk som sier at de har sett noe og kjenner noen som har snakket med noen som har hørt at det er Noe Som Foregår.

Og så er det selvsagt tilfedligvis akkurat USA romvesnene har besøkt/krasjet/blitt observert, ikke f.eks i Lillesand eller Sahara eller et sted hvor sivile kunne fanget det opp.

Hvis det er snakk om en konspirasjon her, så er konspirasjonen i så fall å lede folks oppmerksomhet bort fra viktigere saker ved å fylle media med dette tøyset.

Ikke usannsynlig.

Men personlig tror jeg på at vi kan være besøkt eller at de lever blant oss.

Kanskje vi selv er aliens? Oppstått et annet sted og så bosatt oss her.

Så er det jo definisjonen på alt da. Det er stor forskjell på å tenke at vi kan ha kommet hit som bakterier fra en asteroide og utviklet oss fordi vi hadde vann, riktig temperatur, magnetfelt, atmosfære og årstider og tenke at vi har kommet flyvende som neandertalere eller fullverdige mennesker eller at vi er hybrider av fortidsmennesker og aliens.

Jeg håper sånn at vi snart får se tydelige bevis på aliens hvis de er her, hadde vært kult! Mennesket ødelegger jo planeten og vår egen eksistens så uansett hva aliensene gjør når de viser seg er det greit, vi tar livet av oss selv snart hvis ikke de gjør det først. 😅

Det positive er jo at hvis aliensene vil ha planeten vår så kommer de mest sannsynlig til å ta bedre vare på den. Vi ser jo bare hvor mye ressurser mennesket bruker på å kjempe mot hverandre istedenfor å utvikle oss fremover sammen. For å virkelig få fart på utviklingen må man være et fredelig folk, så aliensene er nesten garantert fredelige for å ha klart å utvikle den teknologien som trengs for å fly gjennom tid, rom og dimensjoner.

Og skulle de se på oss som noe som må fjernes så skjønner jeg det, fordi at for å ikke ødelegge de ressursene vi har på kloden må menneskene bort.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåttvann skrev (12 minutter siden):

Jeg håper sånn at vi snart får se tydelige bevis på aliens hvis de er her, hadde vært kult!

Det håper jeg at vi slipper, for menneskeheten kunne ikke ha taklet dette...og visse personer
ville ha angrepet dem for å få dem bort hvis de visste hvem de var. Jeg tenker på helheten her. 
Personlig ville jeg gjerne ha mer kunnskap og visshet, men jeg beholder uvitenhet, fred og ro,
hvis krig og hysteri er alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det håper jeg at vi slipper, for menneskeheten kunne ikke ha taklet dette...og visse personer
ville ha angrepet dem for å få dem bort hvis de visste hvem de var. Jeg tenker på helheten her. 
Personlig ville jeg gjerne ha mer kunnskap og visshet, men jeg beholder uvitenhet, fred og ro,
hvis krig og hysteri er alternativet.

Vanskelig å angripe noen som har så avansert teknologi med våre simple våpen.

Det sies at "de andre" klarte å aktivere en hel haug med atomvåpen og lot klokka tikke ned mot aktivering før de så slo av og deaktiverte våpnene igjen. De viste altså hva de er i stand til. Men, alle disse historiene som "viktige" mennesker forteller kan bare være humbug, så ikke vet jeg.

Men hvis de faktisk klarer å reise hit så har de såpass avansert teknologi at vi nok aldri vil klare å ta dem.

Jeg tror menneskeheten trenger en store reset. Vi er på vei mot stupet og hadde hatt godt av det. Bli jekket ned litt. Tror ikke nødvendigvis det blir krig om vi får vite noe om utenomjordisk liv. Hadde aliensene ønsket det så hadde de skap det allerede. Spesielt hvis det stemmer at de har vært her i "alle" år.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (Akkurat nå):

Javisst, men tror du at en stor gruppe mennesker hadde latt forsøket være hvis de i overmot trodde at de kunne ta dem? Det tror ikke jeg og det hadde blitt storbråk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Javisst, men tror du at en stor gruppe mennesker hadde latt forsøket være hvis de i overmot trodde at de kunne ta dem? Det tror ikke jeg og det hadde blitt storbråk. 

Hvis aliensene lar oss være i fred så lenge vi ikke prøver å drepe de så burde vi jo ikke prøve å drepe de.

Så vidt jeg vet så har store mektige makter observert disse UAPene men ingen har forsøkt å skyte de ned? Så ja, jeg tror vi lar de være, men jeg er kanskje litt naiv som tror at vi lar de være.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er bare tull at dette er samme gamle greiene.

Dette er seriøse menn fra militæret i USA som ikke viser noen tegn på psykisk ustabilitet. Når de vitner foran kongressen så vil de bli fengslet hvis de lyver.

De har også videoer og flere kollegaer som bekrefter historiene deres. 

Ikke at jeg tror på det helt uten videre, men dette er noe helt annet enn at en random person forteller om at han/hun ble bortført av alians eller lignende.

Anonymkode: e8c35...4f3

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg følger overhode ikke med på slikt, men jeg finner det helt usannsynlig at Jorda er den eneste bebodde planeten i hele universet, så at det muligens er observert tegn på liv, tror jeg er fullt mulig. 

Anonymkode: d67de...3df

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tidligere hørt en konspirasjonsteori om at vi skal ‘skremmes’ med Uap (ufo)’er for å gå med på new World order. At de faker en invasjon av aliens/cyber attack som slår ut internett el.

Hørtes jo helt sprøtt ut, og så kom dette…

Noen mener også at dette kom nå for å få fokuset bort fra childtrafficking og filme. World of Freedom.

Anonymkode: 70c3d...c80

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåttvann skrev (20 timer siden):

Det sies at "de andre" klarte å aktivere en hel haug med atomvåpen og lot klokka tikke ned mot aktivering før de så slo av og deaktiverte våpnene igjen. De viste altså hva de er i stand til. Men, alle disse historiene som "viktige" mennesker forteller kan bare være humbug, så ikke vet jeg.

Men hvis de faktisk klarer å reise hit så har de såpass avansert teknologi at vi nok aldri vil klare å ta dem.

Jeg tror menneskeheten trenger en store reset. Vi er på vei mot stupet og hadde hatt godt av det. Bli jekket ned litt. Tror ikke nødvendigvis det blir krig om vi får vite noe om utenomjordisk liv. Hadde aliensene ønsket det så hadde de skap det allerede. Spesielt hvis det stemmer at de har vært her i "alle" år.

Kan du beskrive denne ‘reset’?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har tidligere hørt en konspirasjonsteori om at vi skal ‘skremmes’ med Uap (ufo)’er for å gå med på new World order. At de faker en invasjon av aliens/cyber attack som slår ut internett el.

Hørtes jo helt sprøtt ut, og så kom dette…

Noen mener også at dette kom nå for å få fokuset bort fra childtrafficking og filme. World of Freedom.

Hvis det stemmer så er det jo veldig rart at MSM ignorer denne saken totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 12.11):

Det er snakk om at de har kroppene til ikke menneskelige skapninger etter at romskip har krasjet på jorden. 

Og at mange jegerflypiloter stadig ser flyvende objekter som oppfører seg helt ulikt noe på jorden. De har det på radar, og har frigitt videoer av det.

Grunnen til at det er høringer om det i kongressen er fordi det er ønske om at folket skal få vite!

Anonymkode: 9ef58...6e9

En måke er et ikke-menneskelig skapning. 

Anonymkode: 5eda8...6ed

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du beskrive denne ‘reset’?

Nei, jeg vet jo ikke hva som vil skje. Men det livet på kloden hadde hatt godt av var om 95% av menneskene forsvant og at de som ble igjen forsto hvordan man tok vare på naturen. At ikke de var styrt av grådighet, sjalusi, hevn, egoisme, mye vil ha mer-prinsippet osv. Alle de tingene som i dag gjør at vi ødelegger vårt eksistensgrunnlag.

Religion slik de brukes blant mennesker i dag må bort. I dag går f.eks. tusenvis av Finske muslimer i protest foran den Svenske ambassaden. Fordi Sverige tillater Koranbrenning. Altså, what!? Leser man Koranan så skjønner man jo at det hele bare er tull. Det gjelder også Bibelen og alle disse folka som står utenfor abortklinikkene i USA og skriker om drap. Mennesket burde heller bruke tid på å gjøre det de kan for å bevare naturen, ikke kjempe mot hverandre. Leve godt med lite og få rike liv av naturopplevelser, ikke prøve å oppnå makt og rikdom.

Endret av Blåttvann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (19 timer siden):

men jeg er kanskje litt naiv som tror at vi lar de være.

En hel klode klarer ikke å bli enige om noe som helst i nåtid. Slik er menneskene...og de kommer ikke til å endre seg om aliens kommer som førstesideoppslag i alle verdens aviser. Utbrytergrupper tar saken i egne hender (for de vet best!) og setter i gang elendighet. Dessverre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (På 29.7.2023 den 14.12):

Blir vel litt som om en apekatt prøve å angripe en tanks, det blir bare søtt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

En hel klode klarer ikke å bli enige om noe som helst i nåtid. Slik er menneskene...og de kommer ikke til å endre seg om aliens kommer som førstesideoppslag i alle verdens aviser. Utbrytergrupper tar saken i egne hender (for de vet best!) og setter i gang elendighet. Dessverre. 

Det kan jeg være enig i at ikke er sannsynlig nei.

Tror jeg misforsto hva du mente i den opprinnelige posten din, jeg trodde nok du mente at vi kom til å prøve å drepe de hvis vi visste om de. Men ser nå at du skrev av bare noen ville prøve, og det tror jeg du har rett i! 😊 (🥺)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåttvann skrev (19 timer siden):

Nei, jeg vet jo ikke hva som vil skje. Men det livet på kloden hadde hatt godt av var om 95% av menneskene forsvant og at de som ble igjen forsto hvordan man tok vare på naturen. At ikke de var styrt av grådighet, sjalusi, hevn, egoisme, mye vil ha mer-prinsippet osv. Alle de tingene som i dag gjør at vi ødelegger vårt eksistensgrunnlag.

Religion slik de brukes blant mennesker i dag må bort. I dag går f.eks. tusenvis av Finske muslimer i protest foran den Svenske ambassaden. Fordi Sverige tillater Koranbrenning. Altså, what!? Leser man Koranan så skjønner man jo at det hele bare er tull. Det gjelder også Bibelen og alle disse folka som står utenfor abortklinikkene i USA og skriker om drap. Mennesket burde heller bruke tid på å gjøre det de kan for å bevare naturen, ikke kjempe mot hverandre. Leve godt med lite og få rike liv av naturopplevelser, ikke prøve å oppnå makt og rikdom.

Du beskriver vel alle konspirasjonsteorier mor. Jobber du for Wef? Prøver å ‘venne oss til tanken på depopulasjon?’

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg følger mer. Kanskje litt for mye, syntes det er spennende.

Og enig i at det ikke er som før, da amerikanske myndigheter, altså de som styrer landet, virker å ta det mer seriøst nå enn tidligere.

Men, er fortsatt ikke helt overbevist. Føler fortsatt det dreier seg om noen som har sett «noe», og noen som har hørt «noe».

Syntes også det skurrer litt når han ene piloten sier at marinen møter på disse objektene «hele tiden». Hver dag i flere år så har pilotene møtt på disse objektene (sier han). Da burde flere av hans tidligere kolleger stå frem tenker jeg, spesielt nå når det faktisk snakkes åpent om det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du beskriver vel alle konspirasjonsteorier mor. Jobber du for Wef? Prøver å ‘venne oss til tanken på depopulasjon?’

Det er ikke en konspirasjonsteori at vi er for mange mennesker på jorda i forhold til hva som er bærekraftig og sunt for oss alle. Spesielt ikke når alle skal leve vestlige liv med et vanvittig forbruk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AllahBallah skrev (På 31.7.2023 den 8.02):

Ja, jeg følger mer. Kanskje litt for mye, syntes det er spennende.

Og enig i at det ikke er som før, da amerikanske myndigheter, altså de som styrer landet, virker å ta det mer seriøst nå enn tidligere.

Men, er fortsatt ikke helt overbevist. Føler fortsatt det dreier seg om noen som har sett «noe», og noen som har hørt «noe».

Syntes også det skurrer litt når han ene piloten sier at marinen møter på disse objektene «hele tiden». Hver dag i flere år så har pilotene møtt på disse objektene (sier han). Da burde flere av hans tidligere kolleger stå frem tenker jeg, spesielt nå når det faktisk snakkes åpent om det. 

Det tas mer seriøst, ja. Det gjør det mer interessant. Likevel har du et veldig godt poeng med det at få har stått frem.

En hemmeligholdelse på dette nivået ville naturlig nok krevd store ressurser. Mange ville vært involvert. Jeg tror at en slik hemmelighet ville det vært umulig å holde på. Noen ville sprukket.

Anonymkode: 1b0e6...de6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er spennende! Jeg elsker alt som har med verdensrommet, planeter, ufoer og utenomjordisk liv å gjøre.

Håper det er seriøst nå og ikke mer tull fra folk som påstår de har sett noe for å få oppmerksomhet. 

Jeg er 100% sikker på det finnes mer liv der ute, men om de har besøkt oss er en annen sak. Håper det for jeg må snakke/kommunisere med en utenomjordisk! Har mye å si og spørre om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...