Gjest lillelou Skrevet 7. mars 2006 #161 Del Skrevet 7. mars 2006 Det kommer vi sikkert aldri til å klare å bestemme, siden vi er så treige og knørkete i hodet... har tenkt oss en tur for å inspisere lokalet oppe på festningen,men venter på at det skal bli mindre snø. Liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mars 2006 #162 Del Skrevet 7. mars 2006 Har dere bestemt dato? Mulig det er jeg som er kjempekorka og glemsk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mars 2006 #163 Del Skrevet 7. mars 2006 Blir enten 16. eller 23.juni, har ikke låst datoen helt ennå. *hoppe litt rundt* :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #164 Del Skrevet 7. mars 2006 Gimlet er min favorittdrink, 50/50 med gin (jeg synes Bombay Sapphire er klart best) og Rose's Lime. Dessuten mye is, ellers blir den lett litt sterk. Veldig enkel, frisk og god drink. ← Blir enten 16. eller 23.juni, har ikke låst datoen helt ennå. *hoppe litt rundt* :hoppe: ← Spennande!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mars 2006 #165 Del Skrevet 7. mars 2006 Jasså, i år eller? Eller 2007? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mars 2006 #166 Del Skrevet 7. mars 2006 lillelou lillelou :hoppe: Jeg har funnet brudekjole til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mars 2006 #167 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Taaaakk,snille. Endret 7. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #168 Del Skrevet 7. mars 2006 lillelou lillelou :hoppe: Jeg har funnet brudekjole til deg ← Den var driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit-fin!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mars 2006 #169 Del Skrevet 7. mars 2006 Jasså, i år eller? Eller 2007? ← Nesj,det blir i 2009,tenker jeg.....men jeg har allerede dukfargen klar. ' TULLA!!!!! Juni neste år,ja. O har allerede begynt å lete etter kjole og hvitt'en sin. Ligger visst en bit her og en bit der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mars 2006 #170 Del Skrevet 7. mars 2006 ja, skulle jeg giftet meg igjen, hadde jeg ville hatt den kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. mars 2006 #171 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg merker at jeg blir litt oppgitt av å lese enkelte diskusjoner inne på "bryllup"...folk som VIL gifte seg i kirka,men som vil han en dommer eller en HEF-vigsler, og hvis det blir så ille at de må ha prest allikevel,så skal han ihvertfall ikke nevne gud eller Jesus under seremonien. For meg blir det litt :klø: . Da blir jo bare kirka som en flott kulisse for flashing av kjolen, og det syns jeg er en smule nedverdigende av kirka som rom. Ikke at man trenger å være steinkristen og superbibeltro for å gifte seg kirkelig,men en viss tilknytning bør det være,samt at man identifiserer seg med bibelens menneskesyn og har sansen for det Jesus stod for. Ellers blir det bare teit, og jeg tror ihvertfall JEG hadde slitt litt i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #172 Del Skrevet 14. mars 2006 Eg er heeeilt enig med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #173 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Spytt ut, hva syns dere om denne kjolen? Den blå som er på det store bildet,og som man kan se forfra på ett litt mindre bilde på samme side...jeg har utviklet en pervers sans for den... Endret 26. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. mars 2006 #174 Del Skrevet 26. mars 2006 Synes den var litt kul, litt rar, litt brudete og litt annerledes... likte den ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #175 Del Skrevet 26. mars 2006 Takk skal du ha, Sensommerbruden. Den koster sikkert 15.000 (prisene på kjolene til dama går fra 3-15.000) ,men det er jo lov til å sikle litt på den uansett. Skal definitivt til den salongen og sjekke ut utvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #176 Del Skrevet 27. mars 2006 Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #177 Del Skrevet 30. mars 2006 rgh.... Nå har jeg forelsket meg i en mengde Pronoviaskjoler, som man bl.a kan se hos Ramona Design . Ubina og Ucrania og Nalon er blant dem....at det må finnes så mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #178 Del Skrevet 30. mars 2006 Og at jeg må velge bare ÈN... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. mars 2006 #179 Del Skrevet 30. mars 2006 Ubina bak Ubina fram Bare legger de ut her så er de lettere å finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. mars 2006 #180 Del Skrevet 30. mars 2006 Ucraina fram Ucraina bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå