Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Det kommer vi sikkert aldri til å klare å bestemme, siden vi er så treige og knørkete i hodet... har tenkt oss en tur for å inspisere lokalet oppe på festningen,men venter på at det skal bli mindre snø. Liksom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Gimlet er min favorittdrink, 50/50 med gin (jeg synes Bombay Sapphire er klart best) og Rose's Lime. Dessuten mye is, ellers blir den lett litt sterk. Veldig enkel, frisk og god drink. :)

Blir enten 16. eller 23.juni, har ikke låst datoen helt ennå.  :)

*hoppe litt rundt* :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Spennande!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Jasså, i år eller? Eller 2007?

Nesj,det blir i 2009,tenker jeg.....men jeg har allerede dukfargen klar. ;) '

TULLA!!!!! :sjarmor:

Juni neste år,ja. O har allerede begynt å lete etter kjole og hvitt'en sin. Ligger visst en bit her og en bit der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg merker at jeg blir litt oppgitt av å lese enkelte diskusjoner inne på "bryllup"...folk som VIL gifte seg i kirka,men som vil han en dommer eller en HEF-vigsler, og hvis det blir så ille at de må ha prest allikevel,så skal han ihvertfall ikke nevne gud eller Jesus under seremonien. For meg blir det litt :klaske: :klø: .

Da blir jo bare kirka som en flott kulisse for flashing av kjolen, og det syns jeg er en smule nedverdigende av kirka som rom. Ikke at man trenger å være steinkristen og superbibeltro for å gifte seg kirkelig,men en viss tilknytning bør det være,samt at man identifiserer seg med bibelens menneskesyn og har sansen for det Jesus stod for. Ellers blir det bare teit, og jeg tror ihvertfall JEG hadde slitt litt i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest lillelou

Spytt ut, hva syns dere om denne kjolen? Den blå som er på det store bildet,og som man kan se forfra på ett litt mindre bilde på samme side...jeg har utviklet en pervers sans for den... :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den var litt kul, litt rar, litt brudete og litt annerledes... likte den ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk skal du ha, Sensommerbruden. :klem:

Den koster sikkert 15.000 (prisene på kjolene til dama går fra 3-15.000) ,men det er jo lov til å sikle litt på den uansett. :sjenert:

Skal definitivt til den salongen og sjekke ut utvalget. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

rgh....

Nå har jeg forelsket meg i en mengde Pronoviaskjoler, som man bl.a kan se hos Ramona Design . Ubina og Ucrania og Nalon er blant dem....at det må finnes så mye fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...