Fibonacci Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Flere som har lasta ned og sett episode 10 av LOST eller? Synes ikke vi fikk vite så mye mer om Walt, men hva var det han skrev på slutten? "You need to co..." ??? Hvor kan Walt være? Kanskje det er flere sånne bunkerser på øya? Og gud så stilig det var å se monsteret på nært hold, det så jo ut som et dyr, med snute og det hele! Veldig kult hvordan Mr. Eko bare sto der og sto imot liksom! Den mannen er noe for seg selv, det er sikkert.
Fibonacci Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Det består av tykk, svart røyk, som samler seg i en slags "dyrefasong". Monsteret kommer helt innpå Mr. Ecko, sånn står de en stund før monsteret forsvinner. Sjekk ut dette bildet: Endret 14. januar 2006 av La Traviata
Gjest Spacegirl Skrevet 14. januar 2006 #4 Skrevet 14. januar 2006 Morsomt med det monsteret ja. Og så likte jeg at vi ble bedre kjent med Ecko. Han virker som en veldig spesiell mann. Men jeg er veldig nysgjerrig på hvor Walt er. Håper vi får vite mer om det i neste episode.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Endelig flere LOST-episoder!! Ja, skikkelig spennende at vi endelig fikk se det mystiske vesenet i skogen. Og det der med Walt... Da Jack gikk forbi skjermen etter at Michael hadde chatta med Walt, sto det jo ingenting der lengre! Kanskje det bare er Michael som ser det? At han har tilta? Mr. Ecko er kul ja.. Men underlig tilfeldighet at det var brorens fly som lå på den øya da. Og enda dummere at Charlie og Ecko ikke testa radioen før de brant det opp. For Boone fikk den jo til å fungere før flyet datt ned og han døde... -linck ii
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 La noen andre merke til at det var menneskeskikkelser inne i monsterskyen? GRØSS! Jeg griner i øynene av å tenke på det
Fibonacci Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2006 Oi, det stemmer kanskje det Towelie... får ta en ekstra titt på den scenen. Men det med radioen: jeg tror den døde da flyet datt ned. Men de som Boone fikk kontakt med før flyet datt, var jo de andre overlevende på øya, som vi fikk se i episoden "The other 48 days".
*Heidi* Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 Så da er LOST overnaturlig da? jeg har bare sett episodene norge har sendt og har lurt fælt på om det er noen forklaringer eller om det er overnaturlig... men i og med dette monsteret så er det vell det? Må legge til at jeg bare har sett noen få episoder da.. hvis noen syns jg er helt Monsteret så skikkelig ekkelt ut hvertfall..
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 leste på LOST Norge-forumet at det er noe nano-bot muligens... hva nå enn det måtte være, men det er visst en sak som kan ta en sånn form. Så da er det ikke overnaturlig, bare veldig god teknologi
Gjest |H| Skrevet 16. januar 2006 #10 Skrevet 16. januar 2006 La noen andre merke til at det var menneskeskikkelser inne i monsterskyen? GRØSS! Jeg griner i øynene av å tenke på det ← Ja, d såg jeg, en dame eller noe? skumle greier..
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #11 Skrevet 16. januar 2006 Monsteret scannet han visst! har sett screenshots, og det er han og broren hans, et krusifiks, kirka hans også videre.. Tror monsteret så rett igjennom han, nei og nei! Hva ER det vi har med å gjøre!
Gjest |H| Skrevet 16. januar 2006 #12 Skrevet 16. januar 2006 hmm.. bra d monsteret ikke er her og scanner meg da..
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #13 Skrevet 16. januar 2006 Men de som Boone fikk kontakt med før flyet datt, var jo de andre overlevende på øya, som vi fikk se i episoden "The other 48 days". ← Jah, stemmer det. Det hadde jeg glemt. Noen flere som har sett filmen Sphere? Det monsteret minner meg om den alien-tingen i den filmen, som så folks innerste redsler og satte dem ut i livet. Locke sa jo, etter at han hadde sett den, at det var det vakreste han noensinne hadde sett... Hm, underlig den der. -linck ii
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #14 Skrevet 16. januar 2006 Han så sikkert sin egen sjel i den, altså speilbilde! Sjøldigger Locke :D
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #16 Skrevet 17. januar 2006 Klar til nedlastning i overimorra klokka 6-7 om morningen :D
Donnie Darko Skrevet 17. januar 2006 #17 Skrevet 17. januar 2006 Klar til nedlastning i overimorra klokka 6-7 om morningen :D ← knall! bittorrent eller? isåfal hvor laster du den ned fra?
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #18 Skrevet 17. januar 2006 Laster fra www.piratebay.com men den var så treigt ute der forrige uke. Så jeg fant den på www.torrentreactor.com Jeg tror jeg begynner å bli lost-nerd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå