liv Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #381 Del Skrevet 1. mars 2006 Det gikk faktisk veldig greit både frem og tilbake i dag. Overraskende greit faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 1. mars 2006 Helt grei form i dag. Var slitsomt å stå opp og reise på jobb men det er jo ikke noe nytt. Er nok litt mer slitsomt nå etter at jeg ble gravid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 #383 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg vet hva jeg tror.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. mars 2006 #384 Del Skrevet 2. mars 2006 hei hei søs! Du har ALLTID vært meget trett om morgenen du Håper du får en fin dag! Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg? Trøtt? Nei nå har jeg aldri hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #386 Del Skrevet 2. mars 2006 I dag har jeg fortalt det til sjefen og et par ped.ledere, må få fortalt den siste ped.lederen i løpet av morgendagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 #387 Del Skrevet 2. mars 2006 Hva sa de da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 2. mars 2006 Jo gratulerer og sånt. Veldig glade på våre veine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. mars 2006 #389 Del Skrevet 3. mars 2006 Så bra at det gikk greit å fortelle det på jobb! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #390 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg? Trøtt? Nei nå har jeg aldri hørt ← ehh nei.... Å det var godt å høre at det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. mars 2006 #391 Del Skrevet 3. mars 2006 Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker ved å lese her Tror jeg må lage det til middag i dag, ellers så kommer jeg nok til å drømme om dem Håper du får en fin helg Idac Ps: jeg priser meg lykkelig for oppvaskmaskinen, vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten, men det har kanskje noe med vanen å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #392 Del Skrevet 3. mars 2006 Fortalte det til resten på jobben i dag, så sier ho ene; ja det var bra det var det da, for jeg lurte på om du hadde fått spiseforstyrrelse, sånn som du har drevet å flydd på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 3. mars 2006 Vurderer å krabbe til køys. Jeg har vært våken siden 5:30.. Hvor våken jeg var på denne tiden av døgnet kan kanskje vurderes men jeg var nå i allefall påkledd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 4. mars 2006 Da skal mannen og jeg få på jakt etter sånne ullinnlegg til bh'n. Jeg får så vondt i brystvortene ute om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mars 2006 #395 Del Skrevet 4. mars 2006 Måtte innom og si hellu til deg også! Så ser jeg at du har akkurat presist samme problemet som meg! Er redd brystvortene skal fryse og falle av Så jeg har også tenkt på å få tak i sånne ullinnlegg for ikke å fryse av meg puppene! Er vel ikke rart å begynne å bruke det før babyen kommer..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2006 #396 Del Skrevet 4. mars 2006 Ullinnlegg selges på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. mars 2006 #397 Del Skrevet 4. mars 2006 Da skal mannen og jeg få på jakt etter sånne ullinnlegg til bh'n. Jeg får så vondt i brystvortene ute om dagen. ← LaLina like ved der du bor, selger det og div. andre ting, tror jeg. http://www.noblad.no/apps/pbcs.dll/article...TKANTEN_FORSIDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 4. mars 2006 Vi tuslet ned på babyshop vi. tar jo bare en fem-seks minutter det. Og etterpå så var vi på apoteket og kjøpte støttestrømper. Greit å ha til jeg skal fly om 12 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #399 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg lurer på om jeg har fått vann i beina alt. Har begynt å få merker etter mønsteret på sokkene (ja og strikken). Sokkene er jo ikke stramme eller noe sånt heller så det er litt rart med mønster etter løse tråder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2006 #400 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg lurer på om jeg har fått vann i beina alt. Har begynt å få merker etter mønsteret på sokkene (ja og strikken). Sokkene er jo ikke stramme eller noe sånt heller så det er litt rart med mønster etter løse tråder! ← Det kan jo høres sånn ut! Er det lenge til du skal på kontroll igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg