Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Det gikk faktisk veldig greit både frem og tilbake i dag. Overraskende greit faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt grei form i dag. Var slitsomt å stå opp og reise på jobb men det er jo ikke noe nytt. Er nok litt mer slitsomt nå etter at jeg ble gravid ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

hei hei søs!

Du har ALLTID vært meget trett om morgenen du :ler:

Håper du får en fin dag!

Glad i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fortalt det til sjefen og et par ped.ledere, må få fortalt den siste ped.lederen i løpet av morgendagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker ved å lese her :sikle: Tror jeg må lage det til middag i dag, ellers så kommer jeg nok til å drømme om dem :roll:

Håper du får en fin helg :klem: Idac

Ps: jeg priser meg lykkelig for oppvaskmaskinen, vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten, men det har kanskje noe med vanen å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til resten på jobben i dag, så sier ho ene; ja det var bra det var det da, for jeg lurte på om du hadde fått spiseforstyrrelse, sånn som du har drevet å flydd på do ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å krabbe til køys. Jeg har vært våken siden 5:30.. Hvor våken jeg var på denne tiden av døgnet kan kanskje vurderes men jeg var nå i allefall påkledd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal mannen og jeg få på jakt etter sånne ullinnlegg til bh'n. Jeg får så vondt i brystvortene ute om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og si hellu til deg også! Så ser jeg at du har akkurat presist samme problemet som meg! Er redd brystvortene skal fryse og falle av :ler:

Så jeg har også tenkt på å få tak i sånne ullinnlegg for ikke å fryse av meg puppene! Er vel ikke rart å begynne å bruke det før babyen kommer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tuslet ned på babyshop vi. tar jo bare en fem-seks minutter det. Og etterpå så var vi på apoteket og kjøpte støttestrømper. Greit å ha til jeg skal fly om 12 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har fått vann i beina alt. Har begynt å få merker etter mønsteret på sokkene (ja og strikken). Sokkene er jo ikke stramme eller noe sånt heller så det er litt rart med mønster etter løse tråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har fått vann i beina alt. Har begynt å få merker etter mønsteret på sokkene (ja og strikken). Sokkene er jo ikke stramme eller noe sånt heller så det er litt rart med mønster etter løse tråder!

Det kan jo høres sånn ut! Er det lenge til du skal på kontroll igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...