Gå til innhold

Attpåklatt etter tvillinger


Heldiggris

Anbefalte innlegg

Takk for omtanken. Hår heldigvis bra, og jeg tar det rolig så det forhåpentligvis ikke blir langvarig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 dpo i dag. I dusjen i går oppdaget jeg at det kom noe råmelkaktig ut av brystvorten. Det har ikke skjedd før. Ble litt satt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dpo. Appen sier at mensen kommer på lørdag. Jeg tror jeg begynner å kjenne noen murringer. Hvis ikke forrige mens hadde kommet 6 dager senere enn vanlig hadde jeg nå vært på dag 31 i syklusen, så jeg er forberedt på alt. Har fått den vanlige hormonelle acnen som jeg pleier rett før mensen. Men også syykt sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag, og jeg har begynt å få mensmurringer. Regner med det betyr bare en ting, selv om sist syklus så varte det mange dager før mensen faktisk kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. dag i ny syklus idag da. Skal følge råd fra gynekologen denne gangen. Starte prøvingen tidlig i syklusen og prøve hver dag uten å hoppe over. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5 i syklusen og appen sier det er 9 dager til eggløsning. Ville vanligvis ventet 2-3 dager og så prøvd ca annenhver dag. Etter sjekken hos gynekologen sist syklus fikk hun meg på andre tanker. For det første var eggløsningen tidligere i syklusen enn jeg trodde. Hun sa at problemet for mange er at de ikke har nok sex når de prøver. Det var viktigere å prøve hver dag de 5-6 dagene før eggløsning, og «spare» etter eggløsning og fram til neste prøving. Vi har alltid operert etter annenhver dag taktikken, så nå prøver vi noe nytt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jadda. Hvor er vi i denne prøveperioden nå da.. har liksom mistet motet. 2 dpo i følge appen. Skikkelig motbakke. Alle mulige jobbarrangementer for mannen på verst mulig timing. Mista piffen. Han skjønner ikke alvoret. Starta tidlig med mål om å prøve hver dag og ikke bomme på eggløsningen, men kan ha bomma med 4-5 dager i værste fall, så nå gir jeg opp altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo i følge appen, men tenker at eggløsning kan ha vært 3-4 dager før det hvis det er likt som for 2 sykluser siden.

så kanskje 8-9dpo… skal vente til helga og så ta en test tenkte jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris skrev (På 1.10.2023 den 11.03):

Kun 8dpo i følge appen, men tok en strimmeltest. Den var helt negativ. 

8 DPO er jo fremdeles ganske tidlig, krysser fingrene for at det dukker opp en ekstra strek snart🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser i appen nå at hvis appen stemmer mtp eggløsning, så bomma vi med 7(!!) dager! Og da er det jo ikke noe håp engang! 
 

planen var å starte tidlig i tilfelle tidlig eggløsning, men ble bare 3 runder før alle mulige jobbfestligheter osv kom i veien. 
 

det føles så bortkastet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo (forhåpentligvis nærmere 12-13 dpo) fikk ikke testet i morges fordi jeg våkna i natt og gikk på do, så jeg tenkte det ikke egnet seg med morgentest idag. 
 

På vei inn i dusjen i går la jeg merke til at blodårene på brystene var så veldig tydelige! Begynte å lure på om det kunne være et tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Eeendelig 1 dpo igjen! Har prøvd så godt som mulig denne gangen! Får se hva det holder til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp 3 dpo og er så glad for å være i denne fasen hvor det er håp! Hjelper veldig på sinnsstemningen! 
klarer ikke beskrive hvor overlykkelig jeg hadde blitt hvis vi hadde fått gode nyheter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo idag. En del av meg gleder meg til 7 dpo i morgen, men en annen del tenker at det er enda en dag nærmere skuffelse. La meg bare få holde på troen så lenge som mulig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...