AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #21 Skrevet 8. juli 2023 Drikker ikke kaffe, og får aldri besøk, så har ikke noe behov for kaffetrakter. Anonymkode: a0b03...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #22 Skrevet 8. juli 2023 Så skal det sies at det eksisterer pulverkaffe som smaker bedre enn standard Nescafé gold, for eksempel denne: Anonymkode: cc23b...416 2 1 1
tussi680 Skrevet 8. juli 2023 #23 Skrevet 8. juli 2023 Fikk første kaffetrakter for snart 10 år siden, da jeg ikke hadde noe som helst lyst på å venne meg til drikken. 1
hjärterdam Skrevet 8. juli 2023 #24 Skrevet 8. juli 2023 Har ikke trakter, tilbyr mine gjester pulverkaffe, te, vann, brus eller saft og tenker det er et helt ok tilbud for noen som er innom heimen i et par timer. 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #25 Skrevet 8. juli 2023 Som kaffedrikkende gjest hos ikke-kaffedrikkere forventer jeg ikke at de skal ha kaffetrakter eller kaffemaskin bare for gjester. En billig presskanne er et godt alternativ som tar liten plass. Nescafe gull eller billig pulverkaffe fra Europris er ikke spesielt godt, men det finnes pulverkaffe som er fullt drikkbar for meg som ikke akkurat er en feinschmecker, og drikker det meste av kaffe så lenge det er varmt og mørkt. Nescafe Brasero er f.eks. tilgjengelig "overalt", og mye bedre enn de andre pulverkaffene jeg nevner. Anonymkode: 0b6f8...825 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #26 Skrevet 8. juli 2023 Aldri hatt kaffetrakter. Kaffetrakter er jo for de som ikke liker ordentlig kaffe. Har presskanne, mokkakanne og tilbyr pulverkaffe til de som vil ha det. Anonymkode: 2f100...c27
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #27 Skrevet 8. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nescafe Brasero er f.eks. tilgjengelig "overalt", og mye bedre enn de andre pulverkaffene jeg nevner. Den er utrolig mye bedre enn Nescafé. Anonymkode: 2f100...c27 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #28 Skrevet 8. juli 2023 Har kaffemaskin og kapselmaskin, ikke trakter. Anonymkode: bdf15...034
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #29 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nescafe gull eller billig pulverkaffe fra Europris er ikke spesielt godt, men det finnes pulverkaffe som er fullt drikkbar for meg som ikke akkurat er en feinschmecker, og drikker det meste av kaffe så lenge det er varmt og mørkt. Nescafe Brasero er f.eks. tilgjengelig "overalt", og mye bedre enn de andre pulverkaffene jeg nevner. Anonymkode: 0b6f8...825 Enig, jeg kjøpte Brasero første gang som student fordi den var billigere enn Nescafé Gold, og så viste den seg å også være mye bedre! Jeg har ikke kaffetrakter, men har kaffemaskin for hele bønner, presskanne og pulverkaffe. Anonymkode: 04d6e...772
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #30 Skrevet 8. juli 2023 Vi drikker heller ikke kaffe, og har aldri eid en kaffetrakter. Vi har pulverkaffe og vannkoker. Anonymkode: c1505...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #31 Skrevet 8. juli 2023 Aeropress. Ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: 76b9f...d15 2
Honey Dew Skrevet 8. juli 2023 #32 Skrevet 8. juli 2023 Vi har heller ikke kaffetrakter. Ikke kaffe-maskin heller. Vi lager kaffien på gamle måten.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #33 Skrevet 8. juli 2023 Hvis du bare har pulverkaffe å servere, så bare dropp det. Det smaker hoggorm alt sammen. Kapselmaskiner smaker nesten alltid også hoggorm. Bedre å ikke ha noe kaffe da. Det er så mye jævlig kaffe rundt omkring. Anonymkode: f3115...dff 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #34 Skrevet 8. juli 2023 Du trenger det uansett ikke om du ikke drikker kaffe. Pulver kaffe skal gå fint for besøkende. Vi har nespresso maskin og er fornøyd med det da vi drikker kaffe. Anonymkode: e9709...f4e 1
Rufs Skrevet 8. juli 2023 #35 Skrevet 8. juli 2023 Har bare kapselmaskin fordi vi drikker kaffe selv (en kopp daglig). Så da får gjester også tilbud om det. Hadde ikke kjøpt kaffetrakter til bare gjester nei.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #36 Skrevet 8. juli 2023 Bruker kapselmaskin med espressokapseler. Jeg liker ikke traktekaffe. Anonymkode: f43ca...2e4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #37 Skrevet 8. juli 2023 Jeg er ikke noe glad i den vanlige, men den økologiske har god smak 😀👍 Drikker den hver dag! Anonymkode: abaf9...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #38 Skrevet 8. juli 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Ikke rart i det hele tatt. Hvorfor skal du ha kaffemaskin hvis ikke du selv drikker kaffe? Her i huset drikker vi mye kaffe, og har servert gjester på besøk i alle år. Men for to år siden kjøpte vi oss en dyr kaffemaskin som kun lager en kopp av gangen. Veldig tungvindt når vi har flere på besøk, og vi har fått masse klager allerede på at vi ikke har en maskin vi kan lage til en hel kanne med kaffe.. Men bryr jeg meg? Nei. Vi bruker det som passer oss - og passer det ikke besøket får de ta med seg sin egen kanne. Du drikker ikke kaffe. Hvis gjestene ønsker kaffe får de ta det med selv. Anonymkode: 2d04c...534 Bare et tips: Jeg har og en sånn. Men den kan brygge 2 store kopper om gangen. Før selskap kjører jeg den noen ganger og heller over i en kaffekanne. Høres tungvint ut men det er jo egentlig bare å trykke på knappen, og helle over når den er klar. Går veldig fint. Elsker den maskina. Fersk kaffe fra nykverna bønner i hver eneste kaffekopp hele dagen :) Anonymkode: fddf4...032
Topsi Skrevet 8. juli 2023 #39 Skrevet 8. juli 2023 Har kapselmaskin og vannkoker, tenker.det holder 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #40 Skrevet 8. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du bare har pulverkaffe å servere, så bare dropp det. Det smaker hoggorm alt sammen. Kapselmaskiner smaker nesten alltid også hoggorm. Bedre å ikke ha noe kaffe da. Det er så mye jævlig kaffe rundt omkring. Anonymkode: f3115...dff Untatt den ene med som smaker grevling. Den er faktisk verre syns jeg 😆 Anonymkode: fddf4...032
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå