Baktus2024 Skrevet 3. november 2023 #681 Del Skrevet 3. november 2023 naturreservat mellom Glesvært og Golta...ja....jeg ser ingen grunn til at dagens politikere skal få kloa i privatgrunn...er det noe politikere i dette landat aldri har unnet folket så er det privat eie...naturreservar vil forsinke demses prosess overfor oreigningsloven og ekspropriering ....akkurat nå kan kommunene ekspropriere privat eiendombare i påskudd av å etablere en turvei....såh...hold på det dere eier . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #682 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg synes at Skal vi Danse er gørrkjedelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 Forfatter #683 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg ser heller aldri på det lengre. Snart har vel rubbel og bit av folk som er litt eller mer kjent vært innom der? Unntatt Cid da. Det er dumt. Tror han kunne ha slengt grevlingen grasiøst rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #684 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg ser heller aldri på det lengre. Snart har vel rubbel og bit av folk som er litt eller mer kjent vært innom der? Unntatt Cid da. Det er dumt. Tror han kunne ha slengt grevlingen grasiøst rundt der. Hadde heller blitt hjemme og utstoppet grevlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 Forfatter #685 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Hadde heller blitt hjemme og utstoppet grevlingen Det hadde den nok ikke likt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #686 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det hadde den nok ikke likt tror jeg. Våkna dyrene nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 Forfatter #687 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Våkna dyrene nå? De har vært våkne i stillhet...de har sendt telepatiske beskjeder som dessverre har ditt navn i seg og de har nikket på hodene. Jeg tror det kommer et angrep i dag om du ikke oppfører deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 7. november 2023 #688 Del Skrevet 7. november 2023 Ryddet for avsporinger, Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. november 2023 #689 Del Skrevet 7. november 2023 Det er en sann nytelse å høre Lars Mytting lese dine egne bøker. Gudbrandsdøl - for en utrolig koselig dialekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 7. november 2023 #690 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg synes det er helt greit å omtale folk som tror jorden er flat, som hjernedøde idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 Forfatter #691 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg er meget fornøyd over å ha tatt en bestemmelse for min egen del; jeg feirer ikke jul, eller andre "må feire"-dager i almanakken. Noen syns at jeg er litt avviker av den grunn, men greit nok; de om det. Alle skal få gjøre det de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #692 Del Skrevet 8. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg er meget fornøyd over å ha tatt en bestemmelse for min egen del; jeg feirer ikke jul, eller andre "må feire"-dager i almanakken. Noen syns at jeg er litt avviker av den grunn, men greit nok; de om det. Alle skal få gjøre det de vil. Treffer du ikke slekt heller da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 Forfatter #693 Del Skrevet 8. november 2023 Nei, ikke i jula/romjul/nyttårsaften. Besøker litt i god tid før, eller etterpå når alt styret har gitt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #694 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Jeg synes at Mr Beast fortjener å vinne en fredspris for all arbeidet han har gjort for fattige over hele verden ❤️ Dette er et godt eksempel på hva han har gjort. Helt sykt at en YouTuber har klart å bli så stor at han kan hjelpe folk over hele verden! Endret 14. november 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2023 Forfatter #695 Del Skrevet 14. november 2023 Alt må ikke gjøres likt hele tiden, så det hender at jeg finner på mitt eget; f.eks. når jeg har en pose med potetgull, så åpner jeg den og klemmer alt innholdet til småbiter og så spiser jeg med stor skje. Det funker veldig bra. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #696 Del Skrevet 14. november 2023 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Alt må ikke gjøres likt hele tiden, så det hender at jeg finner på mitt eget; f.eks. når jeg har en pose med potetgull, så åpner jeg den og klemmer alt innholdet til småbiter og så spiser jeg med stor skje. Det funker veldig bra. Anbefales. Nå ble jeg rystet😲 til jeg kom på at jeg ikke vil ha potetgull hvis jeg ikke kan spise i stabel, sånn tre løv oppå hverandre. Ett løv om gangen gir meg ingenting😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 #697 Del Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nå ble jeg rystet😲 til jeg kom på at jeg ikke vil ha potetgull hvis jeg ikke kan spise i stabel, sånn tre løv oppå hverandre. Ett løv om gangen gir meg ingenting😂 I løv it 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2023 Forfatter #698 Del Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Nå ble jeg rystet😲 til jeg kom på at jeg ikke vil ha potetgull hvis jeg ikke kan spise i stabel, sånn tre løv oppå hverandre. Ett løv om gangen gir meg ingenting😂 Vi har alle vårt og det er helt allright...In the morning... :fnise; Cid skrev (37 minutter siden): I løv it 😁 Morroklumpen vår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #699 Del Skrevet 14. november 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Alt må ikke gjøres likt hele tiden, så det hender at jeg finner på mitt eget; f.eks. når jeg har en pose med potetgull, så åpner jeg den og klemmer alt innholdet til småbiter og så spiser jeg med stor skje. Det funker veldig bra. Anbefales. Dette er rimelig spesielt. Jeg pleier å legge en "kjipp"på tungen å klemme den mot ganen til den smelter. Funker kun med Sørlandskjipps. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #700 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Dette er rimelig spesielt. Jeg pleier å legge en "kjipp"på tungen å klemme den mot ganen til den smelter. Funker kun med Sørlandskjipps. Sørlandschips er sååå haaardt😥 vil ha høy stabel med kims eller maarud! Men jeg blir tjukkas av det så spises nesten kun etter oppkastdager som restitusjon😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå