Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Odhrán Ó Máille skrev (4 timer siden):

Det meste folk syter og klager over, er ubetydelige bagateller som ikke betyr noe.

Som?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"The trailer park boys" er kanskje verdens beste serie noensinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødtime tirsdag, innlagt fordi jeg ikke klarte å gå..sykehuset ligger 100 m opp en bakke fra legekontoret, de rekvirerte drosje , den kostet meg kr 171 kr på 100 m kjøring..nødtimen var en krone billigere..alt i alt 341 kr i egenandel..på sykehuset var de ikke engang istand til å fastsette riktig mengde blodtrykksmedisin, så jeg skrev meg ut kl 01 inatt..igår glemte de å gi meg medisina..komplett udugelig. Voss. dessuten ble det flyttet inn en person til på rommet, jeg nekter å bo med flere på rommet, jeg lever ikke i sovjetunionen på 70-tallet men i en rik oljestat i europa i 2024 og forlanger litt kvalitet på både fasilitetene og de som jobber der.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sesongvarer som kun kan fås i den aktuelle perioden, så i dag har jeg kjøpt norske jordbær
og gleder meg til å smake litt senere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg liker sesongvarer som kun kan fås i den aktuelle perioden, så i dag har jeg kjøpt norske jordbær
og gleder meg til å smake litt senere. :) 

:ler: Jeg har sett dem stå der så lokkende å fristende. Roper til meg. Spis meg. Du vet du har lyst på. Smaker deilig gjør vi og :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at om det er en serie eller film, man virkelige liker som man vet man vil se flere ganger, så er det fornuftig og ha serien/filmen på DVD eller Blu-Ray, slik at du alltid vil ha tilgang til den om den skulle forsvinne fra strømmetjenester.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk regning fra credicare på legevaktbesøket i bergen..512 kr..det var en urinprøve og dimmitering...overføres idag, så er jeg ferdig med det... våre fantastiske forestilling om velferdsstaten og gratis helsevesen..neida, vi betaler skamdyrt for elendig kvalitet. minner om george orwells animal farm..vi blir kort og greit lurt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt det her, irriterer meg jævlig..blir bluss i en mnd..så, får vi holde fokus..

reising er dyrt.....men får nullstille og innhente..

Endret av Baktus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bacikly the same , sier de amerikanske jentene her , og løper ut.....de kommer jo fra demokratiets høyborgt som er den største politistaten i verden...

fikk ikke spurt dem om personvernet vårt i dag...da hadde jeg vel bare fått et svar om hvor fæl Kina er... Kina praktisere dødsstraff og tar ingenting for å"beryte popersonvernregla til noen... Sa du Kina eller USA..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sommerværet kan komme nå ❤️.

Vil ha 🌞 og varme....🌊🫧🦭🏖️☀️🍦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overlykkelig med gråvær, regn, vind og kjølighet ned mot fire varmegrader om nettene i det siste. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir egentlig aldri ferdig utlært, man lærer stadig noe nytt så lenge man lever. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg er overlykkelig med gråvær, regn, vind og kjølighet ned mot fire varmegrader om nettene i det siste. :D 

:fryse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tenker ikke så mye på det, men lunger og alt som repeteres i kroppen, får jobbe vasst et langt og trofast liv
og vi gir ingen eller liten tilbakemelding på at vi er takknemlige for jobben all den tiden. :klem: 
Har du rettet deg opp og gjort rolige pusteøvelser og avslapping i dag kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Vi tenker ikke så mye på det, men lunger og alt som repeteres i kroppen, får jobbe vasst et langt og trofast liv
og vi gir ingen eller liten tilbakemelding på at vi er takknemlige for jobben all den tiden. :klem: 

:hihi:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tur innom finn.no i dag og der hadde noen kjøpt nye gardiner til alle vinduene, "for det gjør det mer hjemmekoslig og folk vil ha det og da kjøper de boligen din", men alle gardinene var tatt rett ut av plasten, ingen hadde tenkt på å stryke dem...og alle var tretti cm for lange, liggende på gulvet. Til og med på kjøkkenbenken lå det nedpå.

Jeg fikk ikke lyst til å kjøpe. Bare sier det. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (På 10.6.2024 den 9.36):

Gjorde det i går med appen min Pustepause🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme på denne tiden av året hvert år. Måker lager rede på taket, med unger som skal forsvares og i dag var intet unntak. Jeg ble sneiet og sneiet, skreket etter og helt tydelig ikke likt, men jeg måtte gå veien inn og tok sjansen uten å holde bag`en opp over hodet mitt. . .dermed fikk en av dem inn en fulltreffer fra hårtupp og til buksekanten ved skoene. Du verden som det rant nedover og nå er alt på vask. Meg selv tørker etter dusj. Neste gang får jeg ta med lang paraply uansett vær, for her må jeg forsvare meg det jeg kan og kanskje få inn et hardt golfslag så dyret forstår at jeg mener alvor. :kjefte:PØKK!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden):

Det er det samme på denne tiden av året hvert år. Måker lager rede på taket, med unger som skal forsvares og i dag var intet unntak. Jeg ble sneiet og sneiet, skreket etter og helt tydelig ikke likt, men jeg måtte gå veien inn og tok sjansen uten å holde bag`en opp over hodet mitt. . .dermed fikk en av dem inn en fulltreffer fra hårtupp og til buksekanten ved skoene. Du verden som det rant nedover og nå er alt på vask. Meg selv tørker etter dusj. Neste gang får jeg ta med lang paraply uansett vær, for her må jeg forsvare meg det jeg kan og kanskje få inn et hardt golfslag så dyret forstår at jeg mener alvor. :kjefte:PØKK!!! 

Får sende Anton etter de.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...