Entern Skrevet 1. oktober 2023 #521 Del Skrevet 1. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Samme trass i at flere er overalt 🤪 Men har aldri sett Forræder da 🫥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2023 #522 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Men har aldri sett Forræder da 🫥 Så en episode og syntes det var kjedelig, bryr meg ikke om kjendis programmer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #523 Del Skrevet 1. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Så en episode og syntes det var kjedelig, bryr meg ikke om kjendis programmer lenger. Jeg liker Kongen Befaler 🧡 (men det er jo ikke allslags kjendiser, mest komikere og andre morsomme😊) Liker også Alle Mot Alle 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #524 Del Skrevet 1. oktober 2023 Cid skrev (10 timer siden): Er det bedre enn tabletter? Skal være bedre for miljøet og gjøre like godt rent. Sier de i reklamen. Jeg skal si ifra når jeg har brukt dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 3. oktober 2023 #525 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ingebrigtsen...må bare si at jeg ble overrasket av at han giftet seg i Drammen.. noen velger gjerne litt mer eksotiske plasser..menmen , man skal jo selv like det...er jo heller ikke så få hengelåser som henger på metallbrua i Mjøndalen..hengelås og ei bru ja..litt av et symbol Nei..som Sophie Elise sikkert ville sagt det...Vænæsia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. oktober 2023 #526 Del Skrevet 4. oktober 2023 Om situasjonen i Sverige skrives det om at det ikke har vært mer dramatisk siden 1945. Hva i all verden var dramatisk i «nøytrale» Sverige i 1945? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #527 Del Skrevet 4. oktober 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Om situasjonen i Sverige skrives det om at det ikke har vært mer dramatisk siden 1945. Hva i all verden var dramatisk i «nøytrale» Sverige i 1945? Andre verdenskrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. oktober 2023 #528 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Andre verdenskrig? De var ikke med. Erklærte seg nøytrale, men hjalp tyskerne så det suste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #529 Del Skrevet 4. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): De var ikke med. Erklærte seg nøytrale, men hjalp tyskerne så det suste. Var ikke det voldshendelser i landet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. oktober 2023 #530 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Var ikke det voldshendelser i landet da? Hva da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #531 Del Skrevet 4. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Hva da?? Det jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #532 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Var ikke det voldshendelser i landet da? I Sverige i 1945? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #533 Del Skrevet 4. oktober 2023 Boetica skrev (2 timer siden): De var ikke med. Erklærte seg nøytrale, men hjalp tyskerne så det suste. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #534 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (9 minutter siden): I Sverige i 1945? I slutten av krigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #535 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): I slutten av krigen. Var ikke kamphandlinger i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #536 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg håper så inderlig at vi ikke skal oppleve mer krig innenfor norges grenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #537 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (57 minutter siden): Var ikke kamphandlinger i Sverige. Da vet jeg ikke hva dem mener i så fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. oktober 2023 #538 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Da vet jeg ikke hva dem mener i så fall Vi er noen som lurer på det. Faktisk mildt provoserende å påberope seg å ha lidt under krigen når kongen truet med abdikasjon hvis det ikke ble tillatt å sende tyske okkupasjonssoldater gjennom landet. Og dronningen gikk om bord i toget og hadde pep-talk med dem. Søta bror my ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #539 Del Skrevet 4. oktober 2023 Boetica skrev (59 minutter siden): Vi er noen som lurer på det. Faktisk mildt provoserende å påberope seg å ha lidt under krigen når kongen truet med abdikasjon hvis det ikke ble tillatt å sende tyske okkupasjonssoldater gjennom landet. Og dronningen gikk om bord i toget og hadde pep-talk med dem. Søta bror my ass. Jepp. Kongen deres var nazi og giftet bort sønnen til datteren til en stor nazi adelsmann hvis jeg husker rett. Ikke at det regjerende svenske sosialdemokratiske partiet har veldig mye å skryte av heller. For å si det sånn. De er vel heller veldig på linje med det danske på samme tid (som samarbeidet utmerket godt med tyskerne). Heldigvis var mange vanlige svensker bra folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. oktober 2023 #540 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Jepp. Kongen deres var nazi og giftet bort sønnen til datteren til en stor nazi adelsmann hvis jeg husker rett. Ikke at det regjerende svenske sosialdemokratiske partiet har veldig mye å skryte av heller. For å si det sånn. De er vel heller veldig på linje med det danske på samme tid (som samarbeidet utmerket godt med tyskerne). Heldigvis var mange vanlige svensker bra folk. Merkelige greier. Litt skummelt at alt dette skjedde for så kort siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå