Gå til innhold

Er dere damer alt for kresene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere damer skal finne dere en ny parter, så tror jeg en god del setter seg for høye mål. En del tror de er "DEN DAMA" og kan velge og vrake. Vet en god del om det, den gang jeg lette. Damer som var opptatt, hva klær jeg gikk i, hadde hytte, hvor god inntekt jeg hadde, bil, kroppen min osv. Selv var de helt vanlige damer. Når jeg sa at jeg jobbet i helse, hadde ett vanlig hus og brukte ikke penger på merkeklær så ble en vurdert som ikke bra nok. Ei spurte meg også hvor stor pikk jeg hadde. Svarte ikke på det, og droppet henne. 

Hjalp ikke om en var snill osv. De ville ikke ha en mann som var pleier og jobbet på gulvet. 

Jeg satte litt krav. Det var mer at de hadde grei hygiene og helst ikke røkte. Er allergisk mot røyk. Som jeg sa at jeg ser mest på det indre. 

Husk om en mann har jobb hvor han tjener 3-400 000, har et vanlig enkelt hus, bruktbil, går i slitte klær og må kanskje slite for å få det til å gå rund. Har ikke rå til å dra på fine ferieturer så kan han ha ett godt hjerte og gi dere masse kjærlighet for det😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS, Er det ikke du som setter for høye krav? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det heter å stille krav, dessverre stiller ikke mange nok krav til kjæreste/partner.

• Liker 16
  • Nyttig 7
Skrevet
Fremmed fugl skrev (14 minutter siden):

TS, Er det ikke du som setter for høye krav? 

Synes du det er høye krav at jeg ønsker hun ikke røyker og har ok hygiene. 

• Liker 8
Skrevet
Tanuki skrev (14 minutter siden):

Det heter å stille krav, dessverre stiller ikke mange nok krav til kjæreste/partner.

Hva krav ønsker du å stille/sette til en mann??

AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at du velger dates basert på utseende og velger en viss type kvinner som ofte kommer med mer bortskjemt oppførsel. Endre hvem du går på date med, så løser dette problemet seg

Anonymkode: 29920...621

• Liker 25
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

"Vi damer" er slett ikke for kresne. Veldig mange damer, deriblant jeg, har kjæreste /samboer/mann.

Anonymkode: 60fbe...d4e

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis damer dropper deg fordi de kan få bedre er de jo ikke kresne, da er det du som «jakter» utenfor din liga og kanskje må fire på kravene.

Anonymkode: 98679...e27

• Liker 13
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mistenker at du velger dates basert på utseende og velger en viss type kvinner som ofte kommer med mer bortskjemt oppførsel. Endre hvem du går på date med, så løser dette problemet seg

Velger på inntrykket jeg får, da førsteinntrykket. Er ikke noe særlig når dama etter ett HEI, sier jeg tar meg en røyk. Og setter igang å dampe. Kjenner det lukter røyk av hennes klær osv.

Mener ikke å si at alle damer er kresene, men en god del. 

Skrevet
Magwen skrev (37 minutter siden):

Nei, men skjønner ikke helt ditt problem hvis du ikke skaper det selv. De fleste menn og de fleste kvinner finner noen å bli sammen med (som regel flere ganger i løpet av livet). Du har en jobb der du opplagt har mulighet å bli kjent/venn med mange kvinner.

Hvis damer generelt hadde de krav som du beskriver, så hadde det vært mange fler evig single damer og med det menn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Magwen said:

Velger på inntrykket jeg får, da førsteinntrykket. Er ikke noe særlig når dama etter ett HEI, sier jeg tar meg en røyk. Og setter igang å dampe. Kjenner det lukter røyk av hennes klær osv.

Mener ikke å si at alle damer er kresene, men en god del. 

Jepp, førsteinntrykket som er mye basert på utseende. Du er dårlig på å velge damer

• Liker 5
Skrevet

For det første søker jeg ikke etter noen ny dame. Har vert sammen med  damer og er godt gift i dag. Det jeg vil frem til når jeg var på let så fikk jeg det inntrykket. 

Jeg tar ikke ei dame kun på det ytre. Indre teller mye mer enn ytre. 

Skrevet
41 minutter siden, Magwen said:

Hva krav ønsker du å stille/sette til en mann??

Nå er jeg ikke singel, men om jeg skulle bli det så ville jeg stilt en del krav. 

- må være omsorgsfull, snill, høflig etc (dette er vel helt grunnleggende) 

- ikke være smålig, må beherske følelser, ikke krangle og starte konflikter fordi han ikke klarer å kommunisere

- ha helt normal ryddig økonomi, spiller ingen rolle om en eier hus eller leier

- MÅ være vant til å rydde/vaske opp etter seg selv, og organisere hverdag/ferie etc, jeg simpelthen nekter å være den som står for "det tredje/usynilge skiftet" alene. 

- like å reise, være glad i dyr og natur, jeg har alltid hatt kjæledyr så kunne aldri vært sammen med en som nekter å ha dyr

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Menn stiller for høye krav. 

Anonymkode: a30b6...285

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (53 minutter siden):

Dersom dette er dine to eneste krav så sier det seg selv at da hadde du ikke vært singel. Du er rett og slett ikke ærlig. Jeg mistenker at du sikter over din egen liga. Det er for så vidt ikke noe nederlag å trives godt alene, ikke alle passer for et A4 familieliv. 

Anonymkode: 7dd11...23f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

OP er godt gift nettopp fordi ikke alle damer har samme krav.

Anonymkode: 8001c...7c0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (3 minutter siden):

For det første søker jeg ikke etter noen ny dame. Har vert sammen med  damer og er godt gift i dag. Det jeg vil frem til når jeg var på let så fikk jeg det inntrykket. 

Så bra at du er godt gift i dag. Dette er en problemstilling som jeg da syns at du skal legge fra deg. Det er en stor overvekt av menn i Norge, og kvinner kan derfor tillate seg å være mer kresne. Statistikk viser jo også tydelig at enslige kvinner lever lengre og er langt mer lykkelige enn enslige menn. Kvinner trenger altså ikke menn.

Anonymkode: 7dd11...23f

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Tanuki skrev (17 minutter siden):

Nå er jeg ikke singel, men om jeg skulle bli det så ville jeg stilt en del krav. 

- må være omsorgsfull, snill, høflig etc (dette er vel helt grunnleggende) 

- ikke være smålig, må beherske følelser, ikke krangle og starte konflikter fordi han ikke klarer å kommunisere

- ha helt normal ryddig økonomi, spiller ingen rolle om en eier hus eller leier

- MÅ være vant til å rydde/vaske opp etter seg selv, og organisere hverdag/ferie etc, jeg simpelthen nekter å være den som står for "det tredje/usynilge skiftet" alene. 

- like å reise, være glad i dyr og natur, jeg har alltid hatt kjæledyr så kunne aldri vært sammen med en som nekter å ha dyr

Det du skriver her, virker veldig fornuftig. 

Du beskriver nesten meg føler jeg. Hvorfor jeg sier det, er at kona har sagt det mange ganger. Vi hjelper hverandre, jeg smør på mat når hun kommer hjem fra seinvakt, lager middag av og til( hun lager mest middag, må være så ærlig), er med å tar min del av husarbeidet, sier ofte at jeg " elsker deg"💖, og kjøper roser 2-3 ganger i måneden. Jeg er ikke perfekt, er bare meg. 

Vi har fuglehund. Hun lar meg dra på jakt og hender hun er med

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Magwen skrev (25 minutter siden):

Da var jeg ikke alene om å lese ditt HI feil. Nei, tror vel det var så enkelt at de damer du skrev om, er de damer som ønsket akkurat det du beskrev. Vanskelig å generalisere fra det, eller å si at dem stilte for høye krav. Et for høyt mål er et man ikke når. Ble ikke mer på deg fra dem, som forventet, men betyr ikke at dem ikke fant det dem søkte.

Tror kanskje du er feil mann til å skrive det du gjorde. Det er menn som oppfyller deres krav/ønsker som kan skrive slikt etter dem har avvist mange av kvinner med slike krav. Ikke menn som ikke oppfyller kravene.

"Tesla tar alt for mye betalt for sine biler, jeg har ikke råd å kjøpe Tesla."

Betyr ikke at Tesla har en ufornuftig prispolicy (krav på sine kjøpere), men at du ikke har råd til en Tesla.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...