AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #221 Del Skrevet 5. juni 2023 Når du ringte ham, så var han ikke i samme sinnstilstand som deg. Det tar ofte litt tid før ting synker inn. Du er i en sjokktilstand pga bruddet, mens han befinner seg i et helt vanlig humør og må omstille seg på sekundet. Da kan det noen ganger komme litt galt ut, som i at man spør om man skal komme. Det behøver overhodet ikke handle om at han ikke bryr seg. Anonymkode: a2c0f...9e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. juni 2023 #222 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Hadde jeg vært ute for en ulykke og havnet på sykehus, så håper jeg samboeren min hadde kastet alt fra seg og kommet. Og omvendt, selvfølgelig. Men det er ikke sånn for alle. Han spurte deg og du kunne sagt ja. Han tenkte kanskje det var best å spørre deg enn å bare komme pluss at det er vanskelig å stille seg til en situasjon på sekundet. Jeg forstår at du var i en situasjon med masse følelser, sjokk og trengte noen ved din side, men enkelte må ha ting i klartekst. Jeg håper det går bedre med deg (og han) i dag og at du har forklart at hvis noe skjer igjen, så vil du gjerne at han skal komme. Endret 6. juni 2023 av Kittykat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå