Missbumblebee Skrevet 30. mars 2006 #181 Del Skrevet 30. mars 2006 Må le litt av Skytte jeg.. Håper du er veldig opptatt med å nusse på mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei hei du!! Hvor er du? Er det bra med deg? Håper det! Kanskje du har funnet noe lurt eller bare er opptatt med å nusse på mannen?! ← :grine2: Dere er noen godinger!!! Jeg har hatt så lite tid til kg de siste dagene. Mye har skjedd! Jeg har fått meg et kortvarig vikariat, så nå har jeg jobb i et par måneder i alle fall! Ikke midt i blinken, men jeg trenger jobberfaring. (foruten sommerjobbene jeg har hatt). Utrolig mye å sette seg inn i på jobb. Hjernen har vært helt fullpakket etter endt dag, og resten av dagen går med til nussing på Kakaomannen! Når jeg tenker på hvor sliten jeg er etter jobb, så lurer jeg på hvordan det skal gå når vi får barn og har jobb samtidig! Jeg er jo så vant til å være student og legge opp løpet selv. Men jeg vet det er vanlig å være sliten første uka på ny jobb, så det blir nok bedre neste uke. Det vanskeligste har egentlig vært å legge seg tidlig nok, for jeg er jo vant til å legge meg/stå opp 2-3 t senere. Skulle ønske jeg rakk å lese i dagbøkene deres nå, men skrekk og gru, jeg må legge meg om en halvtime, kl 22. Skal spise kveldsmat med mannen nå og se otto jespersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mars 2006 #183 Del Skrevet 30. mars 2006 Grattis med vikariat da! Det er klart det tar tid og mye energi til når man skal sette seg inn i en ny jobb! Vi kg-jentene er her og venter på deg vi vet du!! Pass på å slappe av litt også, så du ikke blir helt oppbrukt! Og så må du huske og på mannen din hver dag! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. mars 2006 #184 Del Skrevet 31. mars 2006 HURRA!!!!!!!!!! GRATTIS MED VIKARIAT OG TI SIDER!!!! Nå er du igang!! Så sinnsykt bra da! Skal se at herfra går det bare opp og frem nå! All erfaring er god erfaring! Så nå er det lykke i heimen tenker jeg ja! Dette var virkelig gode nyheter altså! Åh,jeg blir så glad når det ordner seg!! Du får bare stå på! Og ikke tenk på oss,vi er her og passer på vi! Nå må du bare konse på jobben og nussinga Ha ei alldeles fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 31. mars 2006 Tusen takk! Dere er gode! Herlig med helg! Helg smaker trippelt så godt når en faktisk har jobbet uken før. I kveld skal jeg bare slappe av foran tvn. Det er ganske lenge siden sist, gitt. Og spise sjokolade! Nammis. Livet er herlig! Det årner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. april 2006 #186 Del Skrevet 3. april 2006 Heia, håper du får en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. april 2006 #187 Del Skrevet 3. april 2006 Gratulerer med vikariat . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. april 2006 #188 Del Skrevet 3. april 2006 Gratulerer med vikariat! Det er jo alldeles strålende, selv om jeg godt forstår at det er en overgang og kan være slitsomt begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. april 2006 #189 Del Skrevet 3. april 2006 *Danser inn til deg* Hvordan går det?! Trives med jobben?! Håper det! Ellers da? Noe nytt på prøverfronten? Ønsker deg ei kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 5. april 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 5. april 2006 Takk takk. Jo, jobben går bra. Litt ør i hodet etter endt dag. Og blir jo igrunn litt skremt av hvor mye av dagen som brukes til jobbing. Når jeg tenker over det, så jobber vi jo for å ha råd til å leve resten av døgnet. (på en måte) Men er jo nesten hele dagen på jobb.. Tenker litt framover til når det blir baby på oss. Det blir hardt å jobbe hele dagen og så hente knøttet i barnehagen og så være opplagt på ettermiddagen til kos og familieliv. Nå er jeg helt slagen etter jobb, men får håpe at det kun er nå i starten. Ting går ikke av seg selv enda på jobb, men det blir sikkert lettere etterhvert. Blir ikke så mye tid til kg for tiden. Etter jobb er det middag og trening, og så er jammen klokken 20! Og da er det bare et par timer til leggetid... Pappa sier "velkommen til det virkelige livet", litt sånn sarkastisk. Skulle ønske jeg rakk å stikke innom dagbøkene til alle sammen, men jeg må finne ut hva jeg må vaske av klær før jeg stikker på påskeferie. Og handle inn litt mat. Kjøleskapet er helt tomt... Vi har ikke snakket så mye om prøvingen i det siste.. Det har gått i ett med andre ting. Benytter muligheten til å ikke mase noe om det. Se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. april 2006 #191 Del Skrevet 6. april 2006 Heia! Skjønner godt at det er litt overveldende å begynne sånn i jobb jeg, klart man blir sliten av det! Men jeg tror det er litt tilvenning også, man trenger litt tid til å omstille seg før det blir rutine i det lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. april 2006 #192 Del Skrevet 6. april 2006 Det er nok mye en vanesak med jobb, tror jeg. Men trives du med jobben, arbeidsmiljøet, oppgavene osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. april 2006 #193 Del Skrevet 6. april 2006 Det er vist slik livet er . Bare jobb i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. april 2006 #194 Del Skrevet 7. april 2006 Har tenkt samme tankene som deg,men det er utrolig hva man greier når man må og er forberedt og innstiilt på det! Så det kommer du til å klare akkurat like bra som alle andre! HA EI GOD HELG OG EN FIIIIN PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. april 2006 Forfatter #195 Del Skrevet 7. april 2006 Kjapt innom for å ønske alle ei riktig god påske!! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. april 2006 #196 Del Skrevet 8. april 2006 God påske!! Håper du får litt fri i påska så du får slappet av og innhentet deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. april 2006 #197 Del Skrevet 11. april 2006 God paaske, Kakao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. april 2006 #198 Del Skrevet 15. april 2006 Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå... Håper du har en fortreffelig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. april 2006 #199 Del Skrevet 18. april 2006 Håper du har hatt en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. april 2006 #200 Del Skrevet 19. april 2006 Hallooo... Hvordan går det med deg? Håper du har hatt en finfin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg