Gjest Trulselinemor Skrevet 10. mars 2006 #341 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjære vennen! Beklager at jeg ikke har vært innom tidligere. Jeg skal forklare deg hvorfor, men jeg gjør det på PM. Gratulerer så masse. Jeg er utrolig glad på dine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 11. mars 2006 #342 Del Skrevet 11. mars 2006 God morgen Epona Nå er det sanelig helg og det er herlig ja Har du store planer for helga da? Jeg skal bare slappe av, vaske huset og bake litt tenkte jeg og så blir det vel litt skolearbeid da Er du november barn du også? Jeg også Et ganske så seint november barn jeg også Håper du får en kjempekoselig helg og at alt er bare bra med deg og den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. mars 2006 #343 Del Skrevet 12. mars 2006 Her var det stille i helga gitt... Håper du koser deg masse i helga Her er det knall blå himmel og strålende sol og varmegrader Ønsker deg en koselig søndag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. mars 2006 #344 Del Skrevet 12. mars 2006 Stille helg nei! Ikke i det hele tatt.. Men skal ikke gå nærmere inn på det.. Takk for hilsener Pondusa, Trulselinemor og AnneBeth. Har sendt deg PM tilbake, Trulselinemor! Nyyyyyyyyyyyyyydelig søndag i dag ja!!!!!!!!!!!!!!! Strålende sol, plussgrader og man kan nesten SE at den DUMME snøen smelter!!!!!!!!!!! Kjempedeilig!!! Nå er snart våren her, det skal bli sååå godt!!!! Har vært litt småkvalm de siste dagene, men ikke mer enn jeg klarer å kontrollere med hvile og kaldt vann. Og mat. Ingen brekninger, ikke SÅ kvalm liksom. Bare en kvalm uvelhet som kommer og går. Er sterkest om kvelden, da er det ganske pyton. ER litt lettet for at kvalmen er kommet, for det er et godt tegn. Men utrolig glad for at den er mildere enn sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. mars 2006 #345 Del Skrevet 12. mars 2006 hei hei Skal bli kjempeherlig med vår ja... Man får jo skikkelig vårstemning av sånt vær som det har vært i dag Vil iallefall ikke ha mer snø nå det er heeelt uaktuelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #346 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Oi... Du skal også ha i november ja! Håååper spirene våre klamrer seg fast! .. Flink som kutta røyken og ble røykfri når du ble gravid, og at typen ble det samme! Jeg er også veldig redd for å miste... Håper ukene går fort, og de 3 første mnd er over så det går an å slappe av litt.. Oi.. Hører du har endel symptomer... Tror kanskje eg må teste en gang til.. Jeg har nemlig ingen symptomer enda. Ja sant det er deilig at våren nærmer seg!! Kose deg Endret 12. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #347 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Når er termindato? Leste du er i uke 5.. så kanskje derfor du har symptomer.. Håper jeg blir kvalm til uka, så jeg VET jeg er gravid liksom Endret 12. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. mars 2006 #348 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg er 6+3 i dag Og her termin 4. november. Og vi er i samme terminklubb så du har nok symptomer du også - på pre-ammetåke *hihi* Bare erter deg litt Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. mars 2006 #349 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) oi - dobbelposting... Endret 12. mars 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #350 Del Skrevet 12. mars 2006 Har nesten lyst å bli kvalm så jeg FØLER meg gravid Er litt oppblåst og spiser mer, men det kan jo også være pga røyken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. mars 2006 #351 Del Skrevet 12. mars 2006 Der hadde du fått på plass sånn graviditets- ticker også jo.. så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. mars 2006 #352 Del Skrevet 12. mars 2006 Ja AnneBeth, nå klarte jeg ikke holde meg lenger... Holder på å mekke middag, men steken tok myyyye lenger tid enn ventet. Alt tilbehøret er ferdig for lenge siden, og gjesten vår er sulten, og vi og. Veldig festilig. Jeg spiser knekkebrød for å døyve sulten... Arg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. mars 2006 #353 Del Skrevet 12. mars 2006 Takk for hyggelig gratulasjon. Håper steken ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. mars 2006 #354 Del Skrevet 12. mars 2006 åååå Steik er kjempe godt Håper dere koser dere masse med god middag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. mars 2006 #355 Del Skrevet 12. mars 2006 Har nesten lyst å bli kvalm så jeg FØLER meg gravid Er litt oppblåst og spiser mer, men det kan jo også være pga røyken.. ← Det er ikke å anbefale... Men ja jeg FØLER meg gravid, men det er ikke noe koselig! Bedre forrige gang for min del da jeg bare sov og sov og sov... Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2006 #356 Del Skrevet 12. mars 2006 Tusen takk for gode ord i PM. Det var godt å lese det du skrev. Sender deg en PM en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. mars 2006 #357 Del Skrevet 13. mars 2006 Tidlig morgen og håper du får en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #358 Del Skrevet 13. mars 2006 Det er ikke å anbefale... Men ja jeg FØLER meg gravid, men det er ikke noe koselig! Bedre forrige gang for min del da jeg bare sov og sov og sov... Gratulerer så masse!! ← Tuuusen takk!! Ja, håper vel heller jeg får sove symptomer istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #359 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2006 #360 Del Skrevet 13. mars 2006 Heia!! Med solen midt i fjeset her vile jeg bare innom og ønske deg ei strålende uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg