Gå til innhold

Nordmenn med utenlandske partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norske menn med utenlandsk partner har funnet seg partner fra øst-asia.

Norske kvinner med utenlandsk partner har funnet seg partner i midtøsten.

Ja det finnes unntak fra dette. Men hovedgruppene er som nevnt over. Hvorfor er det et så tydelig mønster på dette området?

Anonymkode: c29ac...816

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok forskjellige forklaringer på de to. Men angående menn med asiatiske damer, så er det typisk menn over 30, som er mindre heldige med utseendet og/eller oppførselen sin overfor kvinner ..

Anonymkode: e8751...0f2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeldent jeg ser norske kvinner med menn fra midtøsten. Tror du kanskje mener Pakistan og afrikanske land?

Anonymkode: 2e2a2...181

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de fleste med utenlandsk partner har funnet dem i Sverige. 

Anonymkode: 014d5...0fd

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn som er uheldige med utseende/manglende sosiale antenner etc tyr til asiatiske kvinner som vil ha opphold.

 

Norske kvinner som har blitt sjarmert av menn fra Midtøsten fordi de overøses med gull, gentleman-vibber og oppvartning på en helt annen måte samt giftermål enn norske menn med forpluktelsesvegring og ønske om å leve som en russ på rulling resten av livet, noensinne finner på å gjøre. 

Anonymkode: aa89d...f5c

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke helt unaturlig at det er flere kvinner enn menn i Norge med en partner fra Midtøsten, gitt at vi har hatt en temmelig stor tilstrømning av menn fra dette området, mens kvinnene fra disse områdene i mindre grad har hatt mulighet til å migrere, og da gjerne som familiegjenforening. Angående menn og å finne kvinner fra (sør) øst-asia har jeg inntrykk av at det er flere kvinner som kommer til Vesten for å jobbe, og flere menn som drar på jobbreiser til den delen av verden. I tillegg er det gjerne slik at menn må ta eller tar initiativ på "datingmarkedet" og da er det ikke helt unaturlig at menn er overrepresentert når det gjelder å reise ut for å finne noen. 

I tillegg har jeg tidligere lest (uten at jeg har kilde for hånden) at menn generelt synes sørøstasiatiske kvinner er betydelig mer attraktive enn kvinner synes at menn fra dette området er, noe som kan bidra til å forklare tendensen. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de jeg kjenner med kjæreste fra Nord-Afrika, Pakistan og.lign er det damer med liten sølvverk og som lar seg bli brukt som  dørmatte. Med hederlige unntak, selvsagt.  Menn med damer fra asiatiske land er som regel tapere uten særlig mulighet til å finne seg partner på annet vis. Med unntak, selvsagt.

Anonymkode: d99a4...b81

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Av de jeg kjenner med kjæreste fra Nord-Afrika, Pakistan og.lign er det damer med liten sølvverk og som lar seg bli brukt som  dørmatte. Med hederlige unntak, selvsagt.  Menn med damer fra asiatiske land er som regel tapere uten særlig mulighet til å finne seg partner på annet vis. Med unntak, selvsagt.

Anonymkode: d99a4...b81

Lite selvverd/selvfølelse. 

Anonymkode: d99a4...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rar tråd hvor «utenlandske» er enten Midt-Østen eller Asia. Nei, det finnes ikke andre utlendinger i Norge…

Anonymkode: 1b679...48c

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

 

Norske kvinner som har blitt sjarmert av menn fra Midtøsten fordi de overøses med gull, gentleman-vibber og oppvartning på en helt annen måte samt giftermål enn norske menn med forpluktelsesvegring og ønske om å leve som en russ på rulling resten av livet, noensinne finner på å gjøre. 

Anonymkode: aa89d...f5c

Menn fra fattige land i Midtøsten overøser kvinner med gull? Er nok heller ekstremt overvektige og illeluktende kvinner som shopper ung-kuk i Midtøsten. 

Anonymkode: a671d...323

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Litt rar tråd hvor «utenlandske» er enten Midt-Østen eller Asia. Nei, det finnes ikke andre utlendinger i Norge…

Anonymkode: 1b679...48c

Jepp, slår aldri feil. "Innvadrere" og "utlendinger" inkluderer aldri den suverent største gruppene utlendinger/innvandrere vi har i landet - polakker.

Ei heller tenker man på de to nest største gruppene, svensker og litauere.

..Eller at over halvparten av innvandrerne er fra Europa. Neida, "innvandrere" er bare mørkhudede, annerledes og skumle, de..

Anonymkode: fe267...360

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer fra en annen kultur som noen passer bedre med. Også som de over sier. Men man må jo lure på hvorfor kvinner som stusser over menn med thaidame ikke stusser over menn med dame fra andre fattige land? Bulgaria, Ukraina osv. Ikke det samme siden de er hvite? 

Anonymkode: 631c6...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok forskjellige forklaringer på de to. Men angående menn med asiatiske damer, så er det typisk menn over 30, som er mindre heldige med utseendet og/eller oppførselen sin overfor kvinner ..

Anonymkode: e8751...0f2

Hei. Verden fra 2023 kaller. 

Jeg er 47 år, god utdanning, god økonomi, vellykket og tar godt vare på kroppen min. Og godt over middels kjekk. Jeg er også en bra type, som ikke kunne tenke meg å behandle min partner dårlig. Jeg kan velge blant hele spekteret av norske og utenlandske damer, fra 25 år og opp. Å velge en konfliktorientert, kverulerende norsk dame er helt utrolig uaktuelt.

Og å velge damer fra en kultur hvor det er høyt ansett å være mer tradisjonell, fremstår som eneste interessante vei egentlig. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

De kommer fra en annen kultur som noen passer bedre med. Også som de over sier. Men man må jo lure på hvorfor kvinner som stusser over menn med thaidame ikke stusser over menn med dame fra andre fattige land? Bulgaria, Ukraina osv. Ikke det samme siden de er hvite? 

Anonymkode: 631c6...643

Sant nok. Ukraina er det fattigste landet i Europa så i flere tiår har de peneste søkt seg til vesten via menn.

Anonymkode: 670cd...ae1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2023 at 7:32 AM, AnonymBruker said:

Det er nok forskjellige forklaringer på de to. Men angående menn med asiatiske damer, så er det typisk menn over 30, som er mindre heldige med utseendet og/eller oppførselen sin overfor kvinner ..

Anonymkode: e8751...0f2

Aha, så forskjellen er at når man er mann så er man en taper, men for kvinner er de mere komplisert, og flere grunner? 🤯

Anonymkode: a881d...b10

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker. 
Jeg er norsk mann som har funnet verdens beste dame fra Irak

Anonymkode: d298c...188

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

herzeleid skrev (På 27.5.2023 den 12.04):

I tillegg har jeg tidligere lest (uten at jeg har kilde for hånden) at menn generelt synes sørøstasiatiske kvinner er betydelig mer attraktive enn kvinner synes at menn fra dette området er, noe som kan bidra til å forklare tendensen. 

Det skyldes at menn fra sørøst asiatiske land er små, spinkle og ofte tynne og lave. Kvinner generelt vil ikke ha menn som er mindre enn dem selv, og kvinnen er den største, både i kroppsmasse og høyde. 

Menn fra den delen av verden fremstår rett og slett ikke maskuline nok for oss nord-europeere, hvor kvinnene ofte er høye og kraftigere.

 

 

Anonymkode: 6db89...60d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en pen ung mann med god økonomi og alt det der. At du er norsk kvinne betyr ikke at du stiller i noen høyere liga enn utenlandske. Jekk deg ned.

Anonymkode: 5ce2b...622

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2023 at 7:32 AM, AnonymBruker said:

Men angående menn med asiatiske damer, så er det typisk menn over 30, som er mindre heldige med utseendet

On 5/27/2023 at 11:40 AM, AnonymBruker said:

Norske menn som er uheldige med utseende/manglende sosiale antenner etc tyr til asiatiske kvinner som vil ha opphold

Menn som blir valgt bort blir valgt bort pga utseendet.

At de får damer fra sørøst-Asia er kanskje ikke så rart, de fleste damer i verden er fra nettopp sørøst-Asia (!).

Anonymkode: 45a5a...890

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 7.32):

Det er nok forskjellige forklaringer på de to. Men angående menn med asiatiske damer, så er det typisk menn over 30, som er mindre heldige med utseendet og/eller oppførselen sin overfor kvinner ..

Anonymkode: e8751...0f2

 

Endret av nitrogen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...