Gå til innhold

Gravid med en opptatt mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en opptatt familiemann, de har barn og livet på stell. Han forguder barna sine, og de forguder han. Sa selv at han holder ut i forholdet pga barna. Når jeg ble veldig uplanlagt gravid, sa han at jeg ikke skulle ta abort, og ville legge korta på bordet hjemme. Nå har han kalde føtter og er livredd for at det skal komme ut. Var aldri tenkt at vi skulle ha forhold eller noe, så er ikke sånn at jeg sitter å venter på en jeg er glad i. Hva i alle dager skal jeg gjøre ift den lille? Ønsker ikke å være den som ødelegger for barna der. Kanskje han bare trenger å fordøye litt mer? Bare holde han som far ukjent?
Trenger ingen moralpreken. Vet det er karma og at jeg har gjort feil. Uansett hvor negative tilbakemeldinger jeg får er det småtteri til sammenligning med hvordan jeg har pisket meg selv. 

Anonymkode: 666a8...9c8

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er best for barnet i magen, tror du? Og hva ønsker du selv? Ønsker du å bli alenemor? Har du alt på stell? Ønsker du deg barn? Hvordan vil det påvirke livet ditt positivt og negativt å henholdsvis beholde eller ikke beholde barnet? Er det riktig tidspunkt? Mye du må tenke gjennom, ja. 

Anonymkode: f1462...30c

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortsett å pisk deg selv.

Anonymkode: 58e93...97f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
takinova skrev (2 minutter siden):

Alenemor og bidrag da.

For å få bidrag må jeg kreve via nav, og da finner kona ut av det. Jeg vil ikke ødelegge mer enn jeg alt har gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det som er best for deg ts ❤️ det er han som har gjort feil, ikke du

Anonymkode: 8ab13...8cf

• Liker 6
  • Hjerte 4
Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å få bidrag må jeg kreve via nav, og da finner kona ut av det. Jeg vil ikke ødelegge mer enn jeg alt har gjort. 

Hvis han ikke vil at kona skal finne ut så betaler han direkte til deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde sex med en opptatt familiemann, de har barn og livet på stell. Han forguder barna sine, og de forguder han. Sa selv at han holder ut i forholdet pga barna.

Gikk du på den? 

Anonymkode: 99274...8f9

• Liker 6
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er best for barnet i magen, tror du? Og hva ønsker du selv? Ønsker du å bli alenemor? Har du alt på stell? Ønsker du deg barn? Hvordan vil det påvirke livet ditt positivt og negativt å henholdsvis beholde eller ikke beholde barnet? Er det riktig tidspunkt? Mye du må tenke gjennom, ja. 

Den lille vil få det bra med meg! Men litt å stå i når jeg evt ikke kan fortelle han hvem faren er. Alle de andre spørsmålene er gjenomgått mange ganger. Jeg er fremdeles gravid, så valget er tatt. Spørsmålet er hvordan forholde meg til den endrede planen til faren. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk du på den? 

Anonymkode: 99274...8f9

Ja, selvfølgelig. Var ei engangsgreie, så ble egt ikke ordentlig kjent før etter jeg sto med positiv test.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

100% enig, men samvittigheta mi er svart ovenfor den lille i magen og ungene han har hjemme. Jeg vil ikke ha han, forhold med en utro fyr skjer ikke. Så han innser vel at sjansen er stor for at han blir boende alene med unger som ikke vil vite av han. 

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den lille vil få det bra med meg! Men litt å stå i når jeg evt ikke kan fortelle han hvem faren er. Alle de andre spørsmålene er gjenomgått mange ganger. Jeg er fremdeles gravid, så valget er tatt. Spørsmålet er hvordan forholde meg til den endrede planen til faren. 

Er det beste for barnet å ikke vite hvem faren er? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du klarer deg fint aleine. Men når barnet blir stort nok, må du fortelle hvem faren er.

Anonymkode: 2a95b...1e6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det beste for barnet å ikke vite hvem faren er? 

Vet ikke. Er å velge mellom to onder. Å holde det hemmelig, aldri få bidrag, aldri gi den lille et ansikt og er navn på far, ikke det denneett har krav på mtp arv, ikke bli kjent med søsken der, eller å si alt, og la ungen kjenne på det å være uønsket. Ikke lett å ha en far og evt halvsøsken som ikke vil vite av seg heller. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du klarer deg fint aleine. Men når barnet blir stort nok, må du fortelle hvem faren er.

Anonymkode: 2a95b...1e6

Ja, det har jeg vært inne på tanken på. Når det ikke går så utover hverdagen til barna han har hjemme. De er over 10 år eldre, så flytter jo ut etterhvert mens min lille vokser seg stor nok til å få vite. 

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Man kan avtale bidrag privat. Men barnet er uansett uskyldig og har rett å vite hvem far er. 

Å lyve til barnet for at det så en dag finner ut om far og halvsøsken kan destruere forholdet og tilliten mellom deg og barnet. 

Endret av WhisperingWind
Skrevet

Det beste for ditt barn og barnets søsken er helt klart at de vet om hverandre. Barnet ditt har rett til å vite hvem faren er, og omgås faren sin. Han er en elendig ektemann og familiefar, men det kan hende at han kan være en slags pappa for barnet ditt likevel. 

Kona hans fortjener også å få vite dette så hun kan ta stilling til hvordan hun vil leve sitt liv og med hvem.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ganske uetisk å sette ett barn til verden uten å fortelle om faren og søsken,  besteforeldre ol.  Er det ikke bedre for deg og evt barnet å da ta å behandle det som det feilgrepet det var.

Vet om 2 som ikke ble fortalt hvem faren var, det kom likevel frem til slutt, men faren ville ikke vedkjenne seg barnet, ene tok selvmord når var 18 år, andre var ei jente som Hele ungdomsårene letet etter bekreftelser fra andre eldre gutter og levde ett veldig risikofylt liv, ble voldtatt flere ganger og har fortalt meg selv det var pga alt trøbbelet med opphavet hennes som hadde satt livet hennes på den veien.. Hun møtte tilslutt en ordentlig gutt og har nå fått livet på stell, men kunne likegodt gått helt den andre veien. 

Det er jo lov rettslig ikke lovlig å ikke oppgi kjent far.  

Hadde heller enten prøvd å skaffe meg mitt eget familieliv, eller gått for alenemor på den mer ryddige måten. 

Anonymkode: 41b12...9ba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette. Jeg hadde nok selv tatt abort, eller behandlet far som ukjent. 

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, begge har vel gjort feil her. Selv om mannen som er i forhold er ansvarlig for forpliktelsen til sin kone/samboer, synes jeg også ts som elskerinne har et moralsk ansvar (det er unødvendig å ligge med opptatte folk, særlig når hun ikke har følelser for mannen en gang. Da kan hun jo ligge med andre.)

Anonymkode: 97eb8...602

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For din egen del! Ta abort! Du aner ikke hvor krevende dette kommer til å bli! Gå gjennom svangerskap, fødsel og småbarnstid alene. En far som alltid vil være bitter overfor deg! Å tro meg, kona hans finner det ut og livet ditt kommer ikke til å bli en dans på roser! Å barnet ditt vil for alltid være et halvsøsken og noe upalanlagt. Gjør deg selv og klumpen i magen en tjeneste. Få livet ditt på stell, gå videre og stift famiie med en mann som faktisk elsker deg og ønsker et barn med deg! Denne mannen har brukt deg og kommer aldri til å se din vei eller å forlate det han har!

Anonymkode: 6e34e...9c4

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...