Gå til innhold

Person i kollektiv som inviterer en voldsmann og overgriper på besøk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her

Enig med deg. Voldsofre kan reagere på forskjellige måter, og det finnes ingen fasit. Jeg mistror ikke romkameraten, og jeg ønsker å hjelpe, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: a02a8...eb6

Sender en styrkeklem. Å leve med redsel i sitt eget hjem er IKKE greit. Håper virkelig saken løser seg slik at du får det trygt hjemme og romkameraten din kommer seg ut av det. Av egen erfaring kommer man seg ikke ut før man skjønner det selv eller blir fysisk tatt ut av situasjonen av de rundt. En slik syklus skader faktisk hjernen, de som er i den vet ikke sitt eget beste. 

prat med henne, hvis det ikke bedrer seg hadde jeg flyttet. For husk at til syvende og sist er det viktigst at du tar vare på deg sjøl, selvom jeg skjønner at du vil hjelpe.

Anonymkode: 95c23...4ad

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt hvorfor dette er så vanskelig for de andre i kollektivet. Det er ingenting som tilsier at de ikke er trygge. Det er jo bare å holde seg unna.. 

Anonymkode: 00bb4...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts her

Enig med deg. Voldsofre kan reagere på forskjellige måter, og det finnes ingen fasit. Jeg mistror ikke romkameraten, og jeg ønsker å hjelpe, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: a02a8...eb6

Jeg vet ikke om det er så mye du kan gjøre, spesielt ikke siden du selv er midt i suppa (han er i ditt hjem). Det kan også være farlig for deg å blande deg for mye inn.

Jeg vil på det sterkeste råde deg til å ta kontakt med krisesenter for kvinner der du bor, og be om en samtale. De sitter på mye god kunnskap om hvordan du som pårørende kan hjelpe venninna di, og har garantert gode råd til hvordan du kan håndtere situasjonen med at du nå har en overgriper og voldsmann som gjest i eget hjem mot din vilje.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice123 skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke om det er så mye du kan gjøre, spesielt ikke siden du selv er midt i suppa (han er i ditt hjem). Det kan også være farlig for deg å blande deg for mye inn.

Jeg vil på det sterkeste råde deg til å ta kontakt med krisesenter for kvinner der du bor, og be om en samtale. De sitter på mye god kunnskap om hvordan du som pårørende kan hjelpe venninna di, og har garantert gode råd til hvordan du kan håndtere situasjonen med at du nå har en overgriper og voldsmann som gjest i eget hjem mot din vilje.

Jeg har snakket med krisesenteret. De mente det var utenfor deres felt siden jeg ikke var den voldsutsatte…

Anonymkode: a02a8...eb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har snakket med krisesenteret. De mente det var utenfor deres felt siden jeg ikke var den voldsutsatte…

Anonymkode: a02a8...eb6

Så leit å høre :( Jeg har fått verdifull rådgiving fra krisesenteret (i Oslo) fordi jeg er pårørende.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Instinktivt beskytter man sine nærmeste, selv når det går på bekostning av en selv.

Du, si det til alle barn som vokser opp i et hjem der far eller mor blir slått, og kanskje ungene også. Hvorfor beskyttet ikke mamma (eller pappa om det var han som var voldsoffer) ungene sine? Man tenker ikke rasjonelt når man er i fysisk eller psykisk voldelige forhold. Og det hadde du visst om du hadde innsikt.  

Anonymkode: 84af5...2e2

  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Vil takke for så mye støtte. Jeg er selvfølgelig klar over at det er verst for henne. Han har tross alt ikke utsatt meg for noe. Og jeg ønsker å hjelpe, og har forsøkt å advare og informere om muligheter for å få hjelp av kyndige som har kompetanse på vold og overgrep. Men det ville hun ikke. Det kan jo være grunner jeg ikke vet som gjør at hun ikke har tillit til politiet, for eksempel. Synes det er kjempetrist. Har forsøkt å si til henne gjentatte ganger at hun fortjener bedre og at hun er verdt så mye mer enn dette. 

Samtidig er dette også triggende for meg. Det går bedre nå, men jeg fikk rimelig panikk da han stod på kjøkkenet vårt for to døgn siden. Jeg gikk ut av huset, ringte politiet og skalv og gråt. Også pga jeg var redd for henne og kjente på ansvarsfølelser. Det var lite politiet kunne gjøre og jeg turte ikke å dra hjem igjen. Ringte krisesenteret, som heller ikke kunne hjelpe. Det var midt på natta og jeg endte opp på min jobb (som er døgnåpen) og ble sluppet inn for natta pga at situasjonen var akutt. Verken politi, krisesenter eller legevakt kunne hjelpe. Bussene gikk ikke, jeg hadde ikke bil og hadde ikke råd til å ta inn på hotell. Jeg sov ingenting den natta og først 9 timer etter fikk jeg melding om at han var dratt. Jeg var da ganske sint som følge av søvnmangel og fordi hun ikke virket å forstå hvorfor jeg var redd. Jeg skrev at hadde det ikke vært for at jobben tok meg inn, hadde jeg måttet være hele natta på gata. Hun brydde seg ikke og skrev bare at det var mitt valg…

Jeg kom omsider hjem i går ettermiddag og sovnet før kl 17 på ettermiddagen. Sov nesten et døgn, men våknet rundt midnatt i går. Gikk opp for å ta meg noe mag og la meg igjen. Da var fyren tydeligvis tilbake og jeg hørte igjen høylytt sex. Hun hadde sagt tidligere den dagen at han hadde gått, men jeg tviler. Han var der nok hele dagen..

 

Anonymkode: a02a8...eb6

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si opp leiekontrakten og let etter nytt sted å bo. Vet det vil ta noen måneder, men å vite at du er på vei ut kan virke tryggende for deg.

 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølgelig stilt meg spørsmålet, er det jeg som er urimelig, selvsentrert eller hensynsløs? Her er hun i et voldelig forhold og så blir jeg sint fordi hun ikke tar hensyn til meg? Kan forstå at folk tenker at jeg er selvsentrert.

Likevel vet hun at jeg har opplevd overgrep som barn, at jeg også har brutt med en voldelig eks, at jeg nylig har stått i en anmeldelsesprosess, er redd for menn, at det er personer som ikke skal besøke meg, og at ytterdøren må holdes låst til enhver tid. 

Så forteller hun om at hun har blitt banket opp, voldtatt imens hun sov og truet med kniv. For så å ta han inn igjen i huset uten å fortelle meg noe som helst før jeg ser han på kjøkkenet midt på natta. Og når jeg blir redd er det ingen forståelse å hente. 

Selv om det er henne det er verst for, klarer jeg ikke å tenke at det ikke er hensynsløst av henne også. Jeg vet hun er manipulert, men likevel. Hun visste at jeg hadde rømt huset og ikke sovet, og så er han der igjen og det er høylytt sex på gang midt på natta dagen etter.

Dette er bare en syk situasjon. Jeg hjelper henne gjerne i kontakt med politi og overgrepsmottak. Kommer til å være der for henne når/hvis hun ønsker hjelp til å bryte. Men inntil da er dette også en ganske utrygg situasjon for oss andre. Hvordan kan jeg være trygg på at han ikke står der med kniv når jeg går ut døra til rommet? Hvordan kan jeg tolke om sexen er frivillig eller voldtekt, og hvorvidt jeg bør ringe politiet igjen? Hva om jeg tolker feil og hun ender drept fordi jeg ikke var i stand til å avverge det? Det går tusen tanker gjennom hodet mitt.

Anonymkode: a02a8...eb6

  • Liker 4
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, jeg skjønner at du bryr deg.❤️du virker som en god vennine. Jeg syns det er helt absurd at henne ikke tar hensyn til deg.😊 du har gjort så mye du kan for å hjelpe, hun vil ikke ha hjelp. Jeg foreslår du finner deg et nytt sted å bo, evt flytter til familie og eller venner.😊 Tenk på din trygghet. Om hun blir drept, det håper jeg ikke skjer, så har du fått gjort ditt aller beste. Og vil hun ikke ha hjelp, så vil hun ikke ha det. Hennes valg, synd hun går tilbake til en voldsmann, da tenker jeg det er hun selv som setter seg selv i fare. Og det er ikke dit ansvar  å passe på henne.

Anonymkode: 251cb...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts, uansett "hvem der er verst for" er du nå i en situasjon hvor du må tenke på deg selv. Du har gjort det du kan, og videre innvollvering fra din side kan gjøre at du blir så innvolvert at du selv er i faresonen. Som tidligere nevnt har jeg hjulpet flere venninner i lignende situasjoner som din venninne, og det både krisesenter og politi har vært krystallklare på er at jeg må ha avstand nok til å ikke selv være i misshandlerens søkelys.

Situasjonen nå er at du ikke føler deg trygg i eget hjem, og at situasjonen trigger dine traumer. Dét er problemet som må løses.

  • Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice123 skrev (8 minutter siden):

ts, uansett "hvem der er verst for" er du nå i en situasjon hvor du må tenke på deg selv. Du har gjort det du kan, og videre innvollvering fra din side kan gjøre at du blir så innvolvert at du selv er i faresonen. Som tidligere nevnt har jeg hjulpet flere venninner i lignende situasjoner som din venninne, og det både krisesenter og politi har vært krystallklare på er at jeg må ha avstand nok til å ikke selv være i misshandlerens søkelys.

Situasjonen nå er at du ikke føler deg trygg i eget hjem, og at situasjonen trigger dine traumer. Dét er problemet som må løses.

Takk for forståelse. Det er en svakhet jeg har, at jeg veldig fort tar på meg ansvar og skyld for ting andre opplever. Jeg er redd for at hun skal bli utsatt for noe, og så er det min skyld fordi jeg ikke var i stand til å avverge det. En av mine største frykter er å høre/bevitne at andre blir utsatt for noe, og at jeg ikke skal være i stand til å hjelpe personen /forhindre det. Jeg ønsker bare at alle skal ha det fint og er redd for at andre skal ha det vondt. Jeg sa både til politiet og legevakten at jeg føler at det er min skyld hvis han gjør henne noe. 

Anonymkode: a02a8...eb6

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for forståelse. Det er en svakhet jeg har, at jeg veldig fort tar på meg ansvar og skyld for ting andre opplever. Jeg er redd for at hun skal bli utsatt for noe, og så er det min skyld fordi jeg ikke var i stand til å avverge det. En av mine største frykter er å høre/bevitne at andre blir utsatt for noe, og at jeg ikke skal være i stand til å hjelpe personen /forhindre det. Jeg ønsker bare at alle skal ha det fint og er redd for at andre skal ha det vondt. Jeg sa både til politiet og legevakten at jeg føler at det er min skyld hvis han gjør henne noe. 

Anonymkode: a02a8...eb6

Vond situasjon ts, skikkelig, skikkelig dritt at du har blitt dratt inn i dette ❤️ Å forferdelig at veninnen din utsettes for det, å at denne mannen går fri til å være en fare for andre 😔😦 Ikke din skyld om han gjør noe, virkelig ikke.

Skjønner frykten din. Du har virkelig prøvd å hjulpet henne, syns det er flott at du har kontaktet politi, lege, krisesenter. Håper de noterer seg bekymringen så veninnen din kan bli trodd om hun en dag skulle søke hjelp

Om hun ikke har blitt eller blir utsatt for noe, er hun ikke snill i det hele tatt som påfører deg alt denne frykten. Men tror på henne ja, bare tenker sånn om det hadde gått at noen gjorde dette mot noen, ikke bra

Plis flytt, om han så ikke gjør deg noe, er det uansett fært for deg å gå rundt med det jeg føler er en psykisk terror situasjon, en hverdag hvor man hører noen bli mulig overgrepet. Med din bakgrunn i tillegg, hoff 😔❤️

Vet at å flytte ikke fjerner situasjonen for veninnen din, men serriøst, du må også ha det bra ❤️ 

Anonymkode: 22f04...cd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei.

Jeg vet ikke om noen her har noen tips. Jeg bor i et kollektiv, hvor den ene romkameraten fortalte i april at hun gikk ut av et voldelig forhold. Hun fortalte meg at han hadde banket henne opp, voldtatt henne og truet henne med kniv. Forholdet var da slutt, men nå har hun tatt han tilbake igjen.

Natt til mandag stod fyren plutselig på kjøkkenet hos oss, og jeg ble så redd at jeg rømte huset og ringte politiet. De kunne ikke gjøre noe så lenge hun ville at han skulle være på besøk.

Antagelig har han manipulert henne trill rundt til å tro at han har endret seg. Klassisk voldshjul… Jeg er bekymret for henne, og jeg er også redd for å ha en voldtektsmann/voldsutøver i naborommet. Jeg har selv opplevd overgrep som barn, noe hun vet, og likevel tar hun han inn igjen i huset etter å ha servert meg en makaber historie om hvordan han hadde voldtatt henne mens hun sov og truet henne med kniv. Jeg synes hun også er hensynsløs selv om hun også er et offer.

Jeg har spurt om hun ikke heller kan dra til han eller møte han ute hvis hun absolutt vil ha kontakt med ham, men hun vil at han skal komme hit når som helst når han og hun vil det. Hun driter i at jeg er redd, om jeg går på gata hele natta fordi jeg ikke tørr å være hjemme, og det er begrenset hva utleieren får gjort med situasjonen. Han kan ikke nekte henne å ha besøk…

Tenker vi andre har krav på å føle oss trygge hjemme, og på å ikke være redd for å bli truet når vi går ut døra til fellesarealet, eller for at romkameraten skal bli voldtatt i naborommet. For ja, det er lytt i huset og jeg har flere ganger hørt henne ha sex. Og hun har fortalt meg at det har vært både samtykkende og også overgrep/voldtekt. Jeg får så vondt av henne og har ikke lyst til å høre på at hun blir voldtatt! Jeg synes også det er skremmende at det har skjedd/skjer slikt i naborommet. Det gjør at jeg også frykter for min egen sikkerhet.

Er det noe jeg kan gjøre med denne situasjonen annet enn å flytte selv?
Politiet har som sagt informasjon om situasjonen, men de får ikke gjort noe før det evt kommer nye opplysninger om overgrep/tvang i nåtid, eller hun selv velger å anmelde han. 😪

Anonymkode: a02a8...eb6

Jeg skjønner tankene dine. Jeg ville forsøkt å finne et annet sted å bo. Å fjerne seg selv fra situasjonen er det beste for man kan ikke styre hva andre gjør.

Familien min beholder kontakt med en pedofil mann, som har gjort overgrep mot meg. 

Anonymkode: 99bc4...b20

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jævlig, jævelen burde sittet i fengsel (leeeenge).

Anonymkode: e4882...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei.

Jeg vet ikke om noen her har noen tips. Jeg bor i et kollektiv, hvor den ene romkameraten fortalte i april at hun gikk ut av et voldelig forhold. Hun fortalte meg at han hadde banket henne opp, voldtatt henne og truet henne med kniv. Forholdet var da slutt, men nå har hun tatt han tilbake igjen.

Natt til mandag stod fyren plutselig på kjøkkenet hos oss, og jeg ble så redd at jeg rømte huset og ringte politiet. De kunne ikke gjøre noe så lenge hun ville at han skulle være på besøk.

Antagelig har han manipulert henne trill rundt til å tro at han har endret seg. Klassisk voldshjul… Jeg er bekymret for henne, og jeg er også redd for å ha en voldtektsmann/voldsutøver i naborommet. Jeg har selv opplevd overgrep som barn, noe hun vet, og likevel tar hun han inn igjen i huset etter å ha servert meg en makaber historie om hvordan han hadde voldtatt henne mens hun sov og truet henne med kniv. Jeg synes hun også er hensynsløs selv om hun også er et offer.

Jeg har spurt om hun ikke heller kan dra til han eller møte han ute hvis hun absolutt vil ha kontakt med ham, men hun vil at han skal komme hit når som helst når han og hun vil det. Hun driter i at jeg er redd, om jeg går på gata hele natta fordi jeg ikke tørr å være hjemme, og det er begrenset hva utleieren får gjort med situasjonen. Han kan ikke nekte henne å ha besøk…

Tenker vi andre har krav på å føle oss trygge hjemme, og på å ikke være redd for å bli truet når vi går ut døra til fellesarealet, eller for at romkameraten skal bli voldtatt i naborommet. For ja, det er lytt i huset og jeg har flere ganger hørt henne ha sex. Og hun har fortalt meg at det har vært både samtykkende og også overgrep/voldtekt. Jeg får så vondt av henne og har ikke lyst til å høre på at hun blir voldtatt! Jeg synes også det er skremmende at det har skjedd/skjer slikt i naborommet. Det gjør at jeg også frykter for min egen sikkerhet.

Er det noe jeg kan gjøre med denne situasjonen annet enn å flytte selv?
Politiet har som sagt informasjon om situasjonen, men de får ikke gjort noe før det evt kommer nye opplysninger om overgrep/tvang i nåtid, eller hun selv velger å anmelde han. 😪

Anonymkode: a02a8...eb6

Om hun ikke tar hensyn til deg, så hadde jeg flyttet og brutt kontakten med henne. Hun har fått tilbud om hjelp - og velger å ikke ta den. Du må passe på deg selv. 

Anonymkode: 61e3a...25c

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har selvfølgelig stilt meg spørsmålet, er det jeg som er urimelig, selvsentrert eller hensynsløs? Her er hun i et voldelig forhold og så blir jeg sint fordi hun ikke tar hensyn til meg? Kan forstå at folk tenker at jeg er selvsentrert.

Likevel vet hun at jeg har opplevd overgrep som barn, at jeg også har brutt med en voldelig eks, at jeg nylig har stått i en anmeldelsesprosess, er redd for menn, at det er personer som ikke skal besøke meg, og at ytterdøren må holdes låst til enhver tid. 

Så forteller hun om at hun har blitt banket opp, voldtatt imens hun sov og truet med kniv. For så å ta han inn igjen i huset uten å fortelle meg noe som helst før jeg ser han på kjøkkenet midt på natta. Og når jeg blir redd er det ingen forståelse å hente. 

Selv om det er henne det er verst for, klarer jeg ikke å tenke at det ikke er hensynsløst av henne også. Jeg vet hun er manipulert, men likevel. Hun visste at jeg hadde rømt huset og ikke sovet, og så er han der igjen og det er høylytt sex på gang midt på natta dagen etter.

Dette er bare en syk situasjon. Jeg hjelper henne gjerne i kontakt med politi og overgrepsmottak. Kommer til å være der for henne når/hvis hun ønsker hjelp til å bryte. Men inntil da er dette også en ganske utrygg situasjon for oss andre. Hvordan kan jeg være trygg på at han ikke står der med kniv når jeg går ut døra til rommet? Hvordan kan jeg tolke om sexen er frivillig eller voldtekt, og hvorvidt jeg bør ringe politiet igjen? Hva om jeg tolker feil og hun ender drept fordi jeg ikke var i stand til å avverge det? Det går tusen tanker gjennom hodet mitt.

Anonymkode: a02a8...eb6

Nei, du er aldeles ikke ikke selvsentrert. Jada, jeg får kritikk for å ikke støtte voldsofferet i denne saken, men jeg tenker det er greit ha to saker i hodet på én gang. Vi husker alle Amber Heard-saken.

Hun vet hva du har opplevd av vold og overgrep, og hun vet dette trigger deg. Hun bryr seg ikke. Måten hun svarer deg på når du av frykt har vært ute hele natten er ikke grei. 
Du skal ikke se bort fra at hun fabrikkerer historier som dette nettopp fordi hun vet det trigger deg, fordi hun liker overtaket det gir henne. Du er empatisk, og det er nettopp slike mennesker som strekker seg altfor langt for å hjelpe andre, som du har gjort. Uansett om hun er voldsutsatt eller liker å fortelle historier, er konklusjonen den samme: Du bør flytte. Ta vare på deg selv først og fremst.

Anonymkode: 35698...efd

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, du er aldeles ikke ikke selvsentrert. Jada, jeg får kritikk for å ikke støtte voldsofferet i denne saken, men jeg tenker det er greit ha to saker i hodet på én gang. Vi husker alle Amber Heard-saken.

Hun vet hva du har opplevd av vold og overgrep, og hun vet dette trigger deg. Hun bryr seg ikke. Måten hun svarer deg på når du av frykt har vært ute hele natten er ikke grei. 
Du skal ikke se bort fra at hun fabrikkerer historier som dette nettopp fordi hun vet det trigger deg, fordi hun liker overtaket det gir henne. Du er empatisk, og det er nettopp slike mennesker som strekker seg altfor langt for å hjelpe andre, som du har gjort. Uansett om hun er voldsutsatt eller liker å fortelle historier, er konklusjonen den samme: Du bør flytte. Ta vare på deg selv først og fremst.

Anonymkode: 35698...efd

Tusen takk for dette svaret❤️

Jeg går i traumebehandling for kompleks PTSD og tok opp temaet i dag i behandlingen. Behandleren ble helt oppgitt og sa at jeg hadde gjort det jeg kunne. Hun ba meg ta på meg ørepropper for å slippe å høre at de har seg høylytt om natta.

I dag syns jeg det tok kaka. Jeg sendte romkameraten denne meldingen: "Hei. Jeg håper det går fint med deg, og ville bare si igjen at du må være forsiktig. Etter det du har fortalt om ham har jeg blitt veldig bekymret på dine vegne. Vil bare at du skal vite at jeg er her hvis du trenger hjelp til å bryte. Jeg kan være med deg til overgrepsmottaket, krisesenteret og/eller politiet hvis du ønsker. Pass på deg selv og si ifra hvis jeg kan gjøre noe for deg❤️"

Hun svarte tilbake at de hadde det perfekt, og ba meg om å l dem være i fred. Enda verre var det at hun skrev at han leser alle meldingene, så hvis "han hadde vært som du påstod, så hadde han drept meg nå".

Så nå er jeg redd for at han skal skade henne pga mine meldinger😪


Jeg vurderer å forsøke å kontakte krisesenteret igjen i kveld. 

Dette var svaret hennes etter meldingen min over 

96836081-311E-4574-9A2A-CE8DE41026B5.thumb.jpeg.e254fc2fb655cb903e744c369d94c968.jpeg

Anonymkode: a02a8...eb6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke svart henne etter dette. Det siste jeg vil er å sette henne enda mer i fare. Jeg er redd for at hun skal bli drept nå pga meg og mine meldinger.

Da jeg satt på jobben den natta og morgenen forsøkte jeg å formidle at jeg var redd for mannen. Hennes tilsvar til det var at datteren hennes hadde sittet i fengsel for drapsforsøk, så han her fyren var mye mindre farlig…

Nå skriver hun jo også at hun liker badboys, så er det ikke han, så drar hun sikkert inn en annen shady type. Jeg har opplevd veldig mye traumatisk og er veldig redd for mennesker (særlig fremmede), og trenger mest av alt trygghet. Jeg tror ikke jeg har noe annet valg enn å flytte selv hvis ikke utleieren kaster henne ut eller hun selv finner leilighet. Dette er ikke holdbart. Jeg er så sint på henne, samtidig som jeg er fra meg av bekymring. Jeg tørr ikke å ha besøk heller lenger, fordi jeg er redd for at venninnene mine skal treffe på ham.

Anonymkode: a02a8...eb6

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg TS?

Anonymkode: 0c55c...b3e

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...