Gå til innhold

Pappa nekter å komme i bryllupet mitt hvis han ikke får viljen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Badebuksa2.0 skrev (53 minutter siden):

Det er nok fordi han føler han mister kontrollen, og det går så utrolig hardt imot hele ham at han ikke vet hvordan han skal reagere, så da må han forlate situasjonen? 

Jeg hadde sagt at ok, du kan få ta med gjestene dine, men da betaler du 100% for dem. All mat og drikke, alt. Og betaler halvparten av leia på huset eller hvor dere skal ha det. Sorry, skriver samtidig som jeg får masse spørsmål av folk haha

Det er jo ikke sikkert det er plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på ditt TS, si til faren din at du er glad i han men at dette ikke er hans store dag og han kan velge om han vil delta eller være hjemme. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal ga et lite bryllup. Du må si til han at om dere skulle hatt flere gjester, er det flere tusen andre mennesker som står foran hans kompiser i køen. Men dere skal ikke ha flere, så da er det uansett helt uaktuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (17 minutter siden):

Det er jo ikke sikkert det er plass.

Nei🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke din far er barnslig eller dum. Han følger sine tradisjoner fra sitt hjemland som han er oppvokst med. Derimot så er det ikke hans dag så hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke latt han overstyre dette. Dette minnet meg veldig om folk fra Albania.

Anonymkode: 77432...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke din far er barnslig eller dum. Han følger sine tradisjoner fra sitt hjemland som han er oppvokst med. Derimot så er det ikke hans dag så hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke latt han overstyre dette. Dette minnet meg veldig om folk fra Albania.

Anonymkode: 77432...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får han vel bare ikke komme da. Så egoistisk av din far. Jeg elsker min pappa og vil at han skal være en del av vår dag, men hadde han kommer med slike krav så kunne det vært det samme… 

Anonymkode: ee829...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som han mest sannsynlig kommer til å skape mest mulig dramatikk.

Uansett hva du forsøker å finne på.    

Anonymkode: 34356...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...