Gå til innhold

Om bevere og mye annet som ikke har med bevere å gjøre


Ford3000

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene tenker at det må være utrolig irriterende at selgeren ga faen på den måten og etterlot seg søppel??

Det er irriterende, særlig når selgeren har hatt flere måneder på seg for å bli kvitt ting, og ikke minst vaske ut, men hei, ingenting er som å få æren av å vaske bort kroppsvæsker fra vegger og bytte ut dusjhodet fordi det er innsauset med... ett eller annet. Megler mente det ikke var grunn til å holde igjen penger via overtakelsesprotokollen, da vi "godkjente" huset tre dager før overtakelsen. Selgeren reiste avgårde to dager før overtakelsen. Selger lovde å vaske og rydde seg ferdig, men det var bare løgn. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Det er irriterende, særlig når selgeren har hatt flere måneder på seg for å bli kvitt ting, og ikke minst vaske ut, men hei, ingenting er som å få æren av å vaske bort kroppsvæsker fra vegger og bytte ut dusjhodet fordi det er innsauset med... ett eller annet. Megler mente det ikke var grunn til å holde igjen penger via overtakelsesprotokollen, da vi "godkjente" huset tre dager før overtakelsen. Selgeren reiste avgårde to dager før overtakelsen. Selger lovde å vaske og rydde seg ferdig, men det var bare løgn. 

Cassidy Tvillingene synes at det er utrolig trist og kjipt at enkelte mennesker kan lyve sånn på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er utrolig trist og kjipt at enkelte mennesker kan lyve sånn på den måten.

Det er bare en brøkdel av hva vi kom til. Bare det å si, noen folk er bare kjipe. Håper selgeren tråkker på noe Lego og går tom for dopapir når vedkommende har svært vondt i magen. Ikke annet å gjøre. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Det er bare en brøkdel av hva vi kom til. Bare det å si, noen folk er bare kjipe. Håper selgeren tråkker på noe Lego og går tom for dopapir når vedkommende har svært vondt i magen. Ikke annet å gjøre. 

Cassidy Tvillingene er helt enig med deg, det er skikkelig bra karma!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er helt enig med deg, det er skikkelig bra karma!!

Hvis Karma er glad i oss, sørger hun for at selgeren (og megleren) får møtt henne 🤣 Karma is a bitch 💖 eller noe sånt! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Hvis Karma er glad i oss, sørger hun for at selgeren (og megleren) får møtt henne 🤣 Karma is a bitch 💖 eller noe sånt! 

Cassidy Tvillingene håper at selgeren og megleren får skjebnens knyttneve midt i trynet begge to, eller hva nå det heter.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at selgeren og megleren får skjebnens knyttneve midt i trynet begge to, eller hva nå det heter.

Haha! Ja! 🤣🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Haha! Ja! 🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene synes at det var veldig dårlig gjort av de å lyve sånn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Entern skrev (1 time siden):

Hei @Ford3000😀

Hvordan er sommeren?😀

Hei @Entern 😊

Sommeren... Det har gått i ett. Har meg en liten pause i maling. Akkurat tatt andrestrøket i stua, bare taket som gjenstår nå. Vi har en del greier som må gjøres før stua er helt ferdig. Det ene fører til det andre, er vel slik i et gammelt hus. Tror aldri vi blir ferdige med huset for å si det sånn 🙈 Jeg går på tomgang, men det er bare sånn det må bli, ellers stagnerer alt. Men jeg har det greit. Jeg overlever. Hva med deg selv? Ferieplaner? 😊 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin lørdag vår gode venn @Ford3000❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin lørdag vår gode venn @Ford3000❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Takk det samme! ❤️😃 Håper dere har det fint 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (4 timer siden):

Hei @Entern 😊

Sommeren... Det har gått i ett. Har meg en liten pause i maling. Akkurat tatt andrestrøket i stua, bare taket som gjenstår nå. Vi har en del greier som må gjøres før stua er helt ferdig. Det ene fører til det andre, er vel slik i et gammelt hus. Tror aldri vi blir ferdige med huset for å si det sånn 🙈 Jeg går på tomgang, men det er bare sånn det må bli, ellers stagnerer alt. Men jeg har det greit. Jeg overlever. Hva med deg selv? Ferieplaner? 😊 

Så mye lykke til med arbeidet med huset 😅😊

Har vært en tur i København med fattern😊 og så skal vi etterhvert besøke slekt😊

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford3000 skrev (2 timer siden):

Takk det samme! ❤️😃 Håper dere har det fint 😊

Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi håper du har en fin lørdagskveld.🥰🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Så mye lykke til med arbeidet med huset 😅😊

Har vært en tur i København med fattern😊 og så skal vi etterhvert besøke slekt😊

Takk, det trengs! Hvis vi blir ferdig med stua før vi selv reiser en rask tur på ferie, da skal jeg feire med en cider! 😊 

Så koselig! Hva fant dere på i København? Har aldri vært der selv. Slekt ja, det kan bli spennende! Fine planer 😊

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi håper du har en fin lørdagskveld.🥰🥰

Godt å høre! 😊 Takk det samme😊🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Takk, det trengs! Hvis vi blir ferdig med stua før vi selv reiser en rask tur på ferie, da skal jeg feire med en cider! 😊 

Så koselig! Hva fant dere på i København? Har aldri vært der selv. Slekt ja, det kan bli spennende! Fine planer 😊

Godt å høre! 😊 Takk det samme😊🥰

:klem3::klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Takk, det trengs! Hvis vi blir ferdig med stua før vi selv reiser en rask tur på ferie, da skal jeg feire med en cider! 😊 

Så koselig! Hva fant dere på i København? Har aldri vært der selv. Slekt ja, det kan bli spennende! Fine planer 😊

Godt å høre! 😊 Takk det samme😊🥰

Vi gikk på Nasjonalmuseet og Glyptoteket, og spiste på Apoteket. Og jeg kjøpte masse rollespill greier på Faraos Cigarer🤓

Nasjonalmuseet anbefales, masse kult fra steinalder og bronsealder og jernalder ❤️ særlig sol-hesten og Gundestrup-kjelen var det kult å se i virkeligheten❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Vi gikk på Nasjonalmuseet og Glyptoteket, og spiste på Apoteket. Og jeg kjøpte masse rollespill greier på Faraos Cigarer🤓

Nasjonalmuseet anbefales, masse kult fra steinalder og bronsealder og jernalder ❤️ særlig sol-hesten og Gundestrup-kjelen var det kult å se i virkeligheten❤️

Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig spennende og interessant ut.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig spennende og interessant ut.🥰🥰

Det var det ❤️

Solhesten er en solskive på vogn trukket av hest, den er over tre tusen år gammel og helt unik🌞

Gundestrup-kjelen er en diger kjele dekket med gudefigurer, dyr og krigere og rituelle scener, sannsynligvis gallisk. Funnet i myr på Jylland 😳 

Endret av Entern
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (11 minutter siden):

Vi gikk på Nasjonalmuseet og Glyptoteket, og spiste på Apoteket. Og jeg kjøpte masse rollespill greier på Faraos Cigarer🤓

Nasjonalmuseet anbefales, masse kult fra steinalder og bronsealder og jernalder ❤️ særlig sol-hesten og Gundestrup-kjelen var det kult å se i virkeligheten❤️

Hvis jeg noen gang drar til København skal jeg innom det museet! Jeg syns det er så gøy med ting fra steinalder og vikingtid. Oppsøker alltid steder med de to temaene, er bare sånn🙃 Flott du fikk sett det i virkeligheten, sikkert storslått og fin opplevelse 😊 Spiste på Apoteket? Spennende! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...