Gå til innhold

Om bevere og mye annet som ikke har med bevere å gjøre


Ford3000

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen og en Fin Lørdag, vår gode venn @Ford3000😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen og en Fin Lørdag, vår gode venn @Ford3000😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Takk det samme, fininger! 🥰🌹Måtte dagen bli kjempefin! 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Takk det samme, fininger! 🥰🌹Måtte dagen bli kjempefin! 😊

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det fjerde skal det skje. 

Innlegg nummer fire altså. Litt usikker på om jeg skal gå for episode eller noe, sånn for å holde oversikt. 

Helga kom og helga gikk, mannen hadde stå... Stått opp tidlig søndagen, vet ikke helt hva du tenkte der. Neida, tidlig opp, en tur i kirka som var en opplevelse for seg selv og et koselig selskap etterpå med mat og kaker. Vi satt med noen eldre folk og pratet hele tiden, selv om vi ikke kjente de. Det var ei litt fisefin berte med familie som satt litt ovenfor oss som så rart på meg hele tiden. Ikke ett eneste smil hver gang våre blikk møttes, enda jeg smilte til henne. For sånt gjør jeg. Mannen hennes virket koseligere ut, og han smilte når våre blikk møttes, som alle andre folk ellers i det lokalet. Noen er kanskje ikke vant med at litt ukjente folk smiler til en, men som oftest smiler de fleste tilbake. Var bare denne ene dama der som virkelig ga uttrykk for å ikke like meg. Har knapt pratet med henne før, men kanskje jeg bare har et sånt tryne hun ikke liker. De eldre folka vi pratet med var så hyggelige og det er sånne folk man håper man treffer flere ganger. I kirka hadde hun fisefine dama satt seg på raden foran oss, og når det var nattverd gjorde hun et poeng i å flytte seg. Bare syns det var merkelig. Presten traff for øvrig ikke tonene heller under disse sangene, men resten av opplegget til presten var okei. Bare kom på å nevne det, var litt gøy, og surt da, når resten av kirka hørte på organisten. Skikkelig dissonans. 

I går fikk jeg pakket litt, gjort fornuftige ting selv om ting gikk tregt grunnet formen. Kroppen var stiv og vond og hodet ikke helt på plass, men tvang meg til å gjøre bittelitt. Samme med i dag, men tror det blir litt hvile nå for ellers blir det å gå galt. Sola skinner ute, fuglene kvitrer og det er vår i lufta, selv om det er litt kjølig og fortsatt hvitt på bakken. Jeg gleder meg skikkelig til sommer nå, bare våren kommer ordentlig i gang. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem beverhaler og en stor gryte med gull.

Tiden går så fort. Nå er det bare noen dager igjen av april. Tror mai måned blir å fly avgårde. Stresset er ikke blitt mindre, heller tvert i mot. Pakkingen går fortsatt sakte. Det blir det nok å gjøre fremover for min egen del. Grunnet lite plass og løsninger for oppbevaring er det mye som er pakket ned allerede, det er jeg litt glad for. Vært vant med å gå i plastkasser for å hente ting eller i boden for å finne ting man plutselig har bruk for. Det skal bli godt å få laget et system på ting, slippe å ha x antall bokser for å ha tingene sine i, men heller hyller og faktisk plass til det. Begynner å glede meg mer og mer til å flytte. Har i dag fått sagt opp tv-abonnementet, da vi nok knapt vil få tid til å se tv i sommer, og vi har uansett snakket om av vi streamer mer enn vi ser på vanlig tv. Hvis vi angrer oss, får vi heller bare bli kunder igjen, ikke verre. Siden vi ikke har råd til noe stor og fancy tv med det første, vi har litt annet som vi vil prioritere, så vil det heller ikke være særlig gøy se tv på en gammel, mindre tv. Vi har av og til sett på min gamle tv, hatt den på soverommet til hvis vi ville se på noe via chromecast og det er stor forskjell på kvaliteten. Sommeren blir sikkert også til å fly avgårde uansett. Åh, det er så mye å se frem til, og en million tanker.

Vel, det er alt for i dag. Nå skal det pakkes enda en eske.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Fem beverhaler og en stor gryte med gull.

Tiden går så fort. Nå er det bare noen dager igjen av april. Tror mai måned blir å fly avgårde. Stresset er ikke blitt mindre, heller tvert i mot. Pakkingen går fortsatt sakte. Det blir det nok å gjøre fremover for min egen del. Grunnet lite plass og løsninger for oppbevaring er det mye som er pakket ned allerede, det er jeg litt glad for. Vært vant med å gå i plastkasser for å hente ting eller i boden for å finne ting man plutselig har bruk for. Det skal bli godt å få laget et system på ting, slippe å ha x antall bokser for å ha tingene sine i, men heller hyller og faktisk plass til det. Begynner å glede meg mer og mer til å flytte. Har i dag fått sagt opp tv-abonnementet, da vi nok knapt vil få tid til å se tv i sommer, og vi har uansett snakket om av vi streamer mer enn vi ser på vanlig tv. Hvis vi angrer oss, får vi heller bare bli kunder igjen, ikke verre. Siden vi ikke har råd til noe stor og fancy tv med det første, vi har litt annet som vi vil prioritere, så vil det heller ikke være særlig gøy se tv på en gammel, mindre tv. Vi har av og til sett på min gamle tv, hatt den på soverommet til hvis vi ville se på noe via chromecast og det er stor forskjell på kvaliteten. Sommeren blir sikkert også til å fly avgårde uansett. Åh, det er så mye å se frem til, og en million tanker.

Vel, det er alt for i dag. Nå skal det pakkes enda en eske.

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle gode ting er seks

Nå er det ikke mange dagene igjen til vi overtar huset. Jeg er så spent! Vi har brukt helgen på å pakke, det gikk rimelig greit når vi begge holdt på sammen, og ikke bare hver for oss. Ble litt for mye, så har vært ganske så sliten så har ikke fått gjort noe annet enn å bake brød i dag. Kroppen skriker litt høyere for hver dag som går nå, men prøver å ikke tenke så mye på det. Jeg fokuserer på at det ikke er mange dagene til vi skal flytte. Gru-gleder meg! Har tenkt en del på at det er mange "siste ganger" i dette huset nå. Trives egentlig ganske godt her, hvertfall med tanke på utsikten og nærheten til ting. Samtidig blir det minst like mange "første ganger" i det nye huset, noe som såklart er bra.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Alle gode ting er seks

Nå er det ikke mange dagene igjen til vi overtar huset. Jeg er så spent! Vi har brukt helgen på å pakke, det gikk rimelig greit når vi begge holdt på sammen, og ikke bare hver for oss. Ble litt for mye, så har vært ganske så sliten så har ikke fått gjort noe annet enn å bake brød i dag. Kroppen skriker litt høyere for hver dag som går nå, men prøver å ikke tenke så mye på det. Jeg fokuserer på at det ikke er mange dagene til vi skal flytte. Gru-gleder meg! Har tenkt en del på at det er mange "siste ganger" i dette huset nå. Trives egentlig ganske godt her, hvertfall med tanke på utsikten og nærheten til ting. Samtidig blir det minst like mange "første ganger" i det nye huset, noe som såklart er bra.

Cassidy Tvillingene gratulerer dere med nytt hus, vi håper at dere kommer til å trives der @Ford3000❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gratulerer dere med nytt hus, vi håper at dere kommer til å trives der @Ford3000❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Takk for det! ❤️💙💚 Holder enda litt pusten må sies, tror ikke det vil føles virkelig før vi har nøklene i hånda :D Er litt redd for at det hele bare skal være en drøm. Vi håper også på at vi blir å trives godt der 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (7 minutter siden):

Takk for det! ❤️💙💚 Holder enda litt pusten må sies, tror ikke det vil føles virkelig før vi har nøklene i hånda :D Er litt redd for at det hele bare skal være en drøm. Vi håper også på at vi blir å trives godt der 🥰

Cassidy Tvillingene krysser fingrene og tærne våre på at dere kommer til å trives der, for vi digger deg @Ford3000😍😍🤩🤩🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden):

Cassidy Tvillingene krysser fingrene og tærne våre på at dere kommer til å trives der, for vi digger deg @Ford3000😍😍🤩🤩🥰🥰

Takk for det! Digger dere også!🤩❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (42 minutter siden):

Takk for det! Digger dere også!🤩❤️

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde 7

Har begynt å telle ned dager nå! Det virker så fjernt, men også så nært! Flytting og hvordan jeg vil ha ting, hvordan mannen vil ha ting, det er omtrent det eneste jeg tenker på for tiden. Heldigvis har formen vært såpass grei de siste dagene at jeg har fått pakket ned litt. Det går fremdeles sakte, men litt er bedre enn ingenting. Fant frem ukesplanleggeren, den hadde gjemt seg litt. Nå har jeg notert i den, og det er lett å holde oversikt over hvor lenge det er igjen. Dere skulle bare visst hvor mye jeg gleder meg.

Sola skinner forresten i dag! Gleder meg også til spontan sommer. Våren her nordpå føler jeg ofte er lang. Snøen smelter sakte selv om sola skinner, ligger lenge i marka og på fjellet. Plutselig over natta, har trærne gått fra å være grå-brune til fulle av grønne blader. Spontant. Så blir det grønnere og grønnere over hele linja og da er det ordentlig sommer. Håper sommeren blir fin. Sol på dagene vi flytter ting fra leiligheten til huset. Kryss gjerne fingre og tær for det :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford3000 skrev (4 timer siden):

Runde 7

Har begynt å telle ned dager nå! Det virker så fjernt, men også så nært! Flytting og hvordan jeg vil ha ting, hvordan mannen vil ha ting, det er omtrent det eneste jeg tenker på for tiden. Heldigvis har formen vært såpass grei de siste dagene at jeg har fått pakket ned litt. Det går fremdeles sakte, men litt er bedre enn ingenting. Fant frem ukesplanleggeren, den hadde gjemt seg litt. Nå har jeg notert i den, og det er lett å holde oversikt over hvor lenge det er igjen. Dere skulle bare visst hvor mye jeg gleder meg.

Sola skinner forresten i dag! Gleder meg også til spontan sommer. Våren her nordpå føler jeg ofte er lang. Snøen smelter sakte selv om sola skinner, ligger lenge i marka og på fjellet. Plutselig over natta, har trærne gått fra å være grå-brune til fulle av grønne blader. Spontant. Så blir det grønnere og grønnere over hele linja og da er det ordentlig sommer. Håper sommeren blir fin. Sol på dagene vi flytter ting fra leiligheten til huset. Kryss gjerne fingre og tær for det :) 

Cassidy Tvillingene gleder oss til å høre videre om hvordan det går, og vi ønsker dere kjempemasse hell og lykke og at dere kommer til å trives kjempebra når dere flytter inni nye huset.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene gleder oss til å høre videre om hvordan det går, og vi ønsker dere kjempemasse hell og lykke og at dere kommer til å trives kjempebra når dere flytter inni nye huset.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Takk igjen for det tvillinger! ❤️🥰 Skal forsøke å skrive litt innimellom :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (5 minutter siden):

Takk igjen for det tvillinger! ❤️🥰 Skal forsøke å skrive litt innimellom :D 

Cassidy Tvillingene gleder oss alltid til å lese det som du skriver her inne i dagboken din @Ford3000🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da vet jeg at kroppen ikke tåler lange bilturer mer. Her om dagen kjørte vi ganske langt, ble noen timer i bil på dårlige veier. Nå er de fleste veiene her nord ganske dårlige da, men disse var ekstra dårlige. Følte meg knust da jeg kom hjem. Min jobb var bare å sitte på, og brukte to dager på å komme meg etter den turen. Gleder meg ikke akkurat til vi skal kjøre på ferie her i Norge i løpet av sommeren🙈 Har fått pakket svært lite på grunn av den bilturen, men får håpe formen er høvelig grei slik at jeg får pakke mer i helgen 😊 God energi og positive tanker ønskes min vei 🙃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Da vet jeg at kroppen ikke tåler lange bilturer mer. Her om dagen kjørte vi ganske langt, ble noen timer i bil på dårlige veier. Nå er de fleste veiene her nord ganske dårlige da, men disse var ekstra dårlige. Følte meg knust da jeg kom hjem. Min jobb var bare å sitte på, og brukte to dager på å komme meg etter den turen. Gleder meg ikke akkurat til vi skal kjøre på ferie her i Norge i løpet av sommeren🙈 Har fått pakket svært lite på grunn av den bilturen, men får håpe formen er høvelig grei slik at jeg får pakke mer i helgen 😊 God energi og positive tanker ønskes min vei 🙃

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

🥰💖

🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...