Gå til innhold

Hva er den siste boken du har lest?


nostalgia

Anbefalte innlegg

"Void moon" av Michael Connelly. Nå leser jeg "The concrete blonde" av samme forfatter. Etter den ligger "Lost light" og venter. Også den av Michael Connelly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sukkerert
Likte du den? :)

Ja, jeg likte den veldig godt!

Den ytre handlingen er hverdagslig. -Om graviditet og tiden med spebarn. Men har lest og sett få bøker som handler om det.

Synes også hun beskriver forholdene i familien godt. Hun lar en del være opp til leseren, og skildrer båndene i familien på en subtil måte, både de hele og de kuttede.

Hvorfor spør du?

Endret av Sukkerert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp lest Madonnagåten av Knut Nærum & Co - vittig! Nå holder jeg på med Engler og Demoner av Dan Brown.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp Kongen av tort og svie av Grisham. Ikke verdens beste bok....

Nå har jeg begynt på narnia-bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg likte den veldig godt!

Den ytre handlingen er hverdagslig. -Om graviditet og tiden med spebarn. Men har lest og sett få bøker som handler om det.

Synes også hun beskriver forholdene i familien godt. Hun lar en del være opp til leseren, og skildrer båndene i familien på en subtil måte, både de hele og de kuttede.

Hvorfor spør du?

Høres bra ut!

Jeg spør fordi jeg alltid er på jakt etter interessante bøker, og den boken hadde jeg aldri hørt om før, tittelen så spennende ut, og jeg hadde lyst til å vite mer om hva den handlet om... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sist leste bok er "Gulldronning, perledronning" av Margaret Skjelbred.

En fantastisk bok som jeg absolutt anbefaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullførte akkurat Da Vinci koden (ja, jeg vet jeg er sent ute, men bedre sent enn aldri) og holder nå på med Maskeblomstfamilien av Saabye Christensen. Madonnagåten er neste prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest DaVinci-koden jeg... Synes ikke det høres så fristende ut, og gidder da ikke lese den bare fordi alle andre gjør det...

Siste leste bok er "Sin egen herre" av Else Michlet -feminist-eventyr fra 70-tallet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...