Gå til innhold

Hva er den siste boken du har lest?


nostalgia

Anbefalte innlegg

Nostalgia: Klart vi anbefaler Harry Potter! Og Lindas: Nå har jeg hatt Ekstremt høyt og utrolig nært liggende i bokhylla i lange tider, får liksom ikke lyst til å begynne på den, men da er den kanskje verdt å lese da?

absoludt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble nettopp ferdig med "Jonathan Strange and Mr. Norrell", en fantasybok av Susannah Clarke som vant en hel haug med priser i fjor. Kjempeålreit.

Nå holder jeg på med "Kjærlighet i koleraens tid" av Gabriel Garcia Márquez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstremt høyt og utrolig nært av jonathan safran foer,  for nte gang...

utrolig vakker og god bok...

Den fikk jeg til jul og den er neste på lista mi. Gleder meg! :hoppe:

Ble nettopp ferdig med "Jonathan Strange and Mr. Norrell", en fantasybok av Susannah Clarke som vant en hel haug med priser i fjor. Kjempeålreit.

Ja, den er utrolig bra. Veldig annerledes og skikkelig spennende, en sånn bok jeg ikke klarer å legge fra meg. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp ferdig med "Jonathan Strange and Mr. Norrell", en fantasybok av Susannah Clarke som vant en hel haug med priser i fjor. Kjempeålreit.

Den gleder jeg meg veldig til å lese også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er en av de beste bøkene jeg har lest i det siste, engasjerende og vanskelig å legge fra seg.

Ja, absolutt, en av mine favorittbøker. :) Husker ikke hvor mange ganger jeg har lest boken. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jonathan Strange og herr Norell" av S. Clarke.

Nå skal jeg begynne på "Vindens skygge" eller "Orcs" eller noe annet jeg fikk til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med "Den lukkede bok". Den var utrolig bra, tar meg i å tenke på personene i boka nå da jeg er ferdig med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med "Den lukkede bok". Den var utrolig bra, tar meg i å tenke på personene i boka nå da jeg er ferdig med den.

Likte du den altså? Jeg var ganske skuffet over den selv... Men, jeg hadde kanskje altfor høye forhåpninger da, den hadde jo også fått fantastiske omtaler... :)

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble akkurat ferdig med Ekstremt høyt og utrolig nært av Jonathan Safran Foer. Lindas har helt rett; en utrolig vakker og god bok! Umulig å legge fra seg. Tårene rant på slutten :grine: ! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har nettop lest "den andre kvinnen" - husker ikke forfatteren akkurat nå. Men det var en god bok. Mye bedr eenn jeg kanskje hadde forventet etter å bare ha lest bakpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg holder på med Viktoria av Knut Hamsun. jeg klarer ikke å bestemme meg for om den er bra eller ikke

Lest den ikke for så lenge siden selv. En av mine favorittbøker, lest den mange mange ganger. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på m Frelseren Jo Nesbø, fikk den til jul men har blitt bitt av stRikkebassillen så bøkene må lide for det. Ellers har jeg lest Karius og Baktus nylig, lillegutt løper nå konstant rundt og roper VI VIL HA LOFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt, en av mine favorittbøker. :) Husker ikke hvor mange ganger jeg har lest boken. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg ser at du liker godt to av mine favoritter, Jane Eyre og Victoria :) . Kanskje du har noen andre favoritter jeg burde lese også? Jeg føler at jeg kan stole på at din smak passer med min....

hilli, ii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du liker godt to av mine favoritter, Jane Eyre og Victoria  :) . Kanskje du har noen andre favoritter jeg burde lese også? Jeg føler at jeg kan stole på at din smak passer med min....

hilli, ii

Hmm, jeg liker også bøkene til Jane Austen; Stolthet og fordom, Fornuft og følelser, Northanger Abbey, Mansfield Park, Overtalelse og Emma.

Ellers er jeg veldig glad i Elling-bøkene av Ingvar Ambjørnsen, Tornefuglene av Colleen McCullough, Pianostemmeren av Daniel Mason, Kaptein Corellis Mandolin av Louis De Bernières, Krig og fred og Anna Karenina av Lev Tolstoj, Mannen som elsket Yngve av Tore Renberg, Geisha av Arthur Golden, Den engelske pasient av Michael Ondaatje, Den afrikanske farm av Karen Blixen, Aurora - et portrett i sepia av Isabel Allende, Siderhusreglene av John Irving, Pike med perleøredobb av Tracy Chevalier, Madame Bovary av Gustave Flaubert og David Copperfield og Store forventninger av Charles Dickens. De jeg kom på i farta. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...