Gå til innhold

Hva er den siste boken du har lest?


nostalgia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Virvel

Jeg har nettopp lest ut Drømmen om Narnia av C.S. Lewis, og holder på med Løven, heksa og klesskapet av samme forfatter nå. Har ikke lest Narniabøkene siden jeg gikk på barneskolen, og jeg begriper ikke hvorfor. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest den nyeste til Marian Keyes (Anybody Out There). Veldig fin, både litt trist og morsom, annerledes enn de andre jeg har lest av samme forfatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en god gammel klassiker som jeg leste for mange år siden men nå har tatt fram igjen, my uncle oswald av roald dahl! noen flere som har lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

White Gold - Giles Milton

En bok om kristne slaver i muslimsk fangenskap på 16-1700-tallet og Thomas Pellows fantastiske flukt fra fangenskapet. Fascinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har LYTTET til en lydbok dene helga:

Stolthet og fordom av Jane Austen ! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mian Lodalens "Trekant" Den er fortsettelse av "Sumeklubbens skamløse søstre", som ble kalt en lesbisk variant av Bridget Jones. Hovedperson og forteller er lesbiske, 30+ My, som bor i Stockholm. Boka er ganske rett på sak, for å si det sånn, og ikke noe for sarte sjeler, men veldig morsom og underholdende, samtidig som den er ganske tankevekkende i forhold til homofiles forhold og rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Robert Wilson: "Den blinde mannen i Sevilla". Strålende i sin makaberhet. Lenge siden jeg har lest en så fengede, spennende bok innen krimsjangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopaholic and Sister av Sophie Kinsella :sjenert: Ganske så overfladisk, men grei tidtrøyte. Har ellers Håkan Nesser på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste tre:

"A Sparrow Falls" - Wilbur Smith

"The Burning Shore" - Wilbur Smith

"Sin mors datter" - Joy Fielding

Nå gleder jeg meg til å ta fatt på "Power of the Sword" av Wilbur Smith, en av mine absolutte favorittforfattere :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My friend Leonard av James Frey. Oppfølgeren til A million little pieces. Jeg synes ikke den levde opp til førsteboken i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...