Fant80 Skrevet 18. april 2023 #41 Del Skrevet 18. april 2023 Åja jaja jeg har stereotype om Tesla-Kvinner også jeg. 😂 -I 30-40 årene -Alt er Hvitt hjemme. Hvit sofa. etc. Ellers ser alt ut som i nyeste bohus katalogen. (Man pusser opp OFTE) -Man har en hvit Tesla. Denne er finansiert gjennom mannen som jobber offshore -Litt sån "Få den dritten bort" "Jeg kjører Tesla" Når man skal ha parkeringsplass -Reiser langt bort i ALLE ferier -Enkelte beauty inngrep er man ikke ukjent med. Restylane,botox,silikon. -Driver med joga,og toppturer - oppfatter seg selv som "glad og positiv" -...Men er det egentlig ikke 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 19. april 2023 #42 Del Skrevet 19. april 2023 Oppfatter meg selv som et normalt men unikt menneske. Samme med alle andre tesla eiere, og alle andre bil eiere uansett merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #43 Del Skrevet 19. april 2023 Automagisk skrev (På 16.4.2023 den 9.57): Synes Teslaeiere vitner om opplyste folk. Y og 3 ern er de mest feilfrie bilene du kan kjøpe i dag og de billigste du kan eie. Diesel og bensinbileiere minner meg om rednecks. feil. teslaer er de mest høyest verkstedsbesøk. Anonymkode: 7fdd1...99f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #44 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 10.28): Ts her, spør fordi jeg kjøpte en Tesla Y (Berlinmodell) til 550000 og bare lurte. Anonymkode: d977f...386 den fabrikken har ennå ikke startet å produsere for norsk marked. Anonymkode: 7fdd1...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 19. april 2023 #45 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg sitter med inntrykk at Tesla-eiere er mer opptatt av status enn kvalitet og driftsikkerhet vedr.bil. Tar jeg helt feil? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 19. april 2023 #46 Del Skrevet 19. april 2023 Just now, Christel A said: Jeg sitter med inntrykk at Tesla-eiere er mer opptatt av status enn kvalitet og driftsikkerhet vedr.bil. Tar jeg helt feil? Selv ville jeg aldri kjøpt Tesla ettersom jeg er helt i andre enden av skalaen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #47 Del Skrevet 19. april 2023 Christel A skrev (Akkurat nå): Jeg sitter med inntrykk at Tesla-eiere er mer opptatt av status enn kvalitet og driftsikkerhet vedr.bil. Tar jeg helt feil? nei, de unge som tar lån til halsen gjør det fordi bilen er rask, og de sure, hvite middelalderene menn gir f i kvalitet, fordi status er viktigere. men blir sjokkert når ting faller sammen etter kort tid, eller lakken er den dårlige i bilbransjen. Anonymkode: 7fdd1...99f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #48 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 13.03): Harry folk Anonymkode: e1d93...70b Jealous much😏 Anonymkode: 1523f...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 20. april 2023 #49 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): nei, de unge som tar lån til halsen gjør det fordi bilen er rask, og de sure, hvite middelalderene menn gir f i kvalitet, fordi status er viktigere. men blir sjokkert når ting faller sammen etter kort tid, eller lakken er den dårlige i bilbransjen. Anonymkode: 7fdd1...99f Tesla er ikke mye rask.. Den har grei aks men den er iallfall ikke rask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 20. april 2023 #50 Del Skrevet 20. april 2023 Oppfatter tesla eiere som at de får kokt opp hjernen i det der EL kjøretøyet sitt. Ikke tar de hensyn, ikke samhandler de i trafikk bildet og fartsgrense er det mange av dem som ikke kjenner til. Prater man med de på bensinstasjoner /butikken eller på parkerings plassen så har de alltid en ovenfra og ned holdning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #51 Del Skrevet 20. april 2023 Fant80 skrev (På 19.4.2023 den 1.05): Åja jaja jeg har stereotype om Tesla-Kvinner også jeg. 😂 -I 30-40 årene -Alt er Hvitt hjemme. Hvit sofa. etc. Ellers ser alt ut som i nyeste bohus katalogen. (Man pusser opp OFTE) -Man har en hvit Tesla. Denne er finansiert gjennom mannen som jobber offshore -Litt sån "Få den dritten bort" "Jeg kjører Tesla" Når man skal ha parkeringsplass -Reiser langt bort i ALLE ferier -Enkelte beauty inngrep er man ikke ukjent med. Restylane,botox,silikon. -Driver med joga,og toppturer - oppfatter seg selv som "glad og positiv" -...Men er det egentlig ikke -I 30-40 årene - Ja det stemmer. -Alt er Hvitt hjemme. Hvit sofa. etc. Ellers ser alt ut som i nyeste bohus katalogen. (Man pusser opp OFTE) - Har ikke et rom i huset som er hvitt, ikke er møblene hvite heller. -Man har en hvit Tesla. Denne er finansiert gjennom mannen som jobber offshore - Hvit bil har jeg aldri likt uansett merke. Mannen jobber offshore, men vi har kjøpt den i sammen. -Litt sån "Få den dritten bort" "Jeg kjører Tesla" Når man skal ha parkeringsplass - Parkerer gjerne litt unna, så jeg ikke får noen skader på bilen. -Reiser langt bort i ALLE ferier - Pleier som regel bare å reise i sommerferien, men ikke så langt. Har båt så blir som regel nedover i Sverige og Danmark. Men kjørte til Italia med Teslaen i fjor. Fantastisk tur, ingen ladekø 👌 -Enkelte beauty inngrep er man ikke ukjent med. Restylane,botox,silikon. - Aldri vurdert en gang. -Driver med joga,og toppturer - oppfatter seg selv som "glad og positiv" - Yoga, hva er det for noe 🤣 aldri prøvd. Toppturer er heller ikke min greie. Men glad og positiv, prøver jeg å være. -...Men er det egentlig ikke - nei er ikke alltid det. Anonymkode: bf07e...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #52 Del Skrevet 20. april 2023 Christel A skrev (3 timer siden): Jeg sitter med inntrykk at Tesla-eiere er mer opptatt av status enn kvalitet og driftsikkerhet vedr.bil. Tar jeg helt feil? Neida, du har helt rett. De som kjøper Tesla har ikke peiling på bil, bare for mye penger å bruke på bil. For å kjøpe noe som ikke er ferdig utviklet styrer vi unna vi som kan bil. Anonymkode: 36c8c...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #53 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jealous much😏 Anonymkode: 1523f...c00 Hvorfor skulle man være det? Vil man ha Tesla så kjøper man jo bare Tesla. Anonymkode: 718e2...0a3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20. april 2023 #54 Del Skrevet 20. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jealous much😏 Anonymkode: 1523f...c00 Tesla er jo en slags folkebil. De har noen dyrere varianter,men har man lysst på Tesla,så er vel ikke den noe dyrere en andre merker. Dette er jo typisk. Man bruker Tesla som en slags status - Som egentlig alle kan få,dersom de er på utkikk eter ny bil. Tesla er hverken noe Jaguar eller Porsche. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20. april 2023 #55 Del Skrevet 20. april 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: -I 30-40 årene - Ja det stemmer. -Alt er Hvitt hjemme. Hvit sofa. etc. Ellers ser alt ut som i nyeste bohus katalogen. (Man pusser opp OFTE) - Har ikke et rom i huset som er hvitt, ikke er møblene hvite heller. -Man har en hvit Tesla. Denne er finansiert gjennom mannen som jobber offshore - Hvit bil har jeg aldri likt uansett merke. Mannen jobber offshore, men vi har kjøpt den i sammen. -Litt sån "Få den dritten bort" "Jeg kjører Tesla" Når man skal ha parkeringsplass - Parkerer gjerne litt unna, så jeg ikke får noen skader på bilen. -Reiser langt bort i ALLE ferier - Pleier som regel bare å reise i sommerferien, men ikke så langt. Har båt så blir som regel nedover i Sverige og Danmark. Men kjørte til Italia med Teslaen i fjor. Fantastisk tur, ingen ladekø 👌 -Enkelte beauty inngrep er man ikke ukjent med. Restylane,botox,silikon. - Aldri vurdert en gang. -Driver med joga,og toppturer - oppfatter seg selv som "glad og positiv" - Yoga, hva er det for noe 🤣 aldri prøvd. Toppturer er heller ikke min greie. Men glad og positiv, prøver jeg å være. -...Men er det egentlig ikke - nei er ikke alltid det. Anonymkode: bf07e...5d1 Er alltid unntak 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #56 Del Skrevet 20. april 2023 Helt vanlige folk, akkurat som de som kjører Toyota, WV osv. Har selv hatt 3 Tesla, får mulig en ny nå. Ikke fordi jeg er super fan av dem, men gode biler å kjøre, rimelig og ekstremt god rekkevidde. Anser meg selv som en helt vanlig person med fast jobb, standard enebolig, småbarn, katt osv. Helt A4 Anonymkode: 81447...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #57 Del Skrevet 20. april 2023 newman01 skrev (På 13.4.2023 den 12.32): Helt normale mennesker. Tesla er vel fortsatt blant Norges mest solgte biler, og det ble i overkant av 7000 nye Teslaeiere i mars alene. Det er en helt vanlig billig elbil produsert av et selskap med en noe eksentrisk hovedaksjonær. Ut over det er det ikke mye å si. i3-eiere derimot, det er stort sett noen svin i trafikken Hæ? Lille i3? Svin? Sikker på at du ikke mener ix3? Anonymkode: 3a099...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #58 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 0.40): Er ikke de fleste lisa da? Anonymkode: 9bdd1...e27 Lisa? Anonymkode: 3a099...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #59 Del Skrevet 20. april 2023 Maskinfører skrev (På 15.4.2023 den 18.11): De tenker vel at de eier veien UP sjefen hadde også en Tirade om disse en gang de mente fartsgrensen ikke gjaldt dem siden de kjørte miljøvennlig Batteribil 🙂 Kilde på det? Anonymkode: 3a099...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #60 Del Skrevet 20. april 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: feil. teslaer er de mest høyest verkstedsbesøk. Anonymkode: 7fdd1...99f Kilde? Anonymkode: f7b1e...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå