Hoia Skrevet 22. juli 2023 #81 Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg kom over denne nå. Jeg håper dette har sluppet nå for deg. Jeg hadde sånne perioder med sverming i tenårene, men jeg har ikke hatt det siden. Er det tilfeldig at du havnet i den hekten, eller ble du styrt mot den? Å vinne en hekt, der du tror mange vil ha det samme som deg? Ofte handler ikke hekt om forelskelse i det hele tatt! Men nå er det ut herfra! Min karriere på KG er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 22. juli 2023 #82 Del Skrevet 22. juli 2023 Ofte handler det om mindreverdighetskomplekser, du putter fokus på noe, tar hva du får og ser du plenty av trusler rundt vedkommende, penere kone, potensielle kjærester i vennene hans etc. Jeg håper du har kommet deg ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #83 Del Skrevet 22. juli 2023 Hvem i denne tråden er det du sikter til? Eller gjelder de alle oss som er i ett hekt? Anonymkode: e9926...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 22. juli 2023 #84 Del Skrevet 22. juli 2023 Den som skrev det første innlegget, selvfølgelig!. Det virket som den hadde det litt vondt inni seg! Men nå er det ut av KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #85 Del Skrevet 22. juli 2023 Hoia skrev (4 timer siden): Den som skrev det første innlegget, selvfølgelig!. Det virket som den hadde det litt vondt inni seg! Men nå er det ut av KG! Ut av kg og så svarer du for tredje gang😀. hekt er vanskelig og er noen av oss som ikke kommer oss ut. Kanskje hvis den personen dør. En klarer også å leve med ett hekt så lenge en ikke gidder dating stress og nye nedturer på dating fronten. Det blir som pest eller kolera. Anonymkode: e9926...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 22. juli 2023 #86 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ut av kg og så svarer du for tredje gang😀. hekt er vanskelig og er noen av oss som ikke kommer oss ut. Kanskje hvis den personen dør. En klarer også å leve med ett hekt så lenge en ikke gidder dating stress og nye nedturer på dating fronten. Det blir som pest eller kolera. Anonymkode: e9926...c28 Jeg har gitt meg selv frist til kl 21 i dag! Jeg kan ikke være her inne over lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 22. juli 2023 #87 Del Skrevet 22. juli 2023 Bare ta deg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 22. august 2023 #88 Del Skrevet 22. august 2023 Hvordan går det med Hektet? Fått hekta deg av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 22. august 2023 Forfatter #89 Del Skrevet 22. august 2023 Nei, men har sletta fra snap. Men han kan fortsatt sende meg melding andre steder. Så neste blir blokking, er bare ikke helt der ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 22. august 2023 #90 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg var på en helt sykt hekt i to år, hvor han var av og på, varm og kald, og jeg ble rett og slett skikkelig dårlig av det. På ett tidspunkt fikk jeg nok, og jeg blokkerte han i alle fora. Jeg tok et valg om at nå er dette over, nå orker jeg ikke mer, og nå vil jeg ikke mer. Han hadde da ingen mulighet til å kontakte meg, som var mitt problem ettersom han etter å ha avist meg alltid tok kontakt igjen på et senere tidspunkt. Jeg ble derfor aldri ferdig - det var alltid et håp fordi han lot det være det. Så mitt råd er å bare kutte tvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #91 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg har kuttet sosiale medier(av måne årsaker), repeterer for meg selv at han ikke er et sånn menneske jeg vil ha uansett, tid/avstand/ingen kontakt hjelper. Anonymkode: a5fb1...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 23. august 2023 #92 Del Skrevet 23. august 2023 Mumsmums skrev (På 3.4.2023 den 22.42): Har fått hekt på en fyr jeg traff i sommer. Snakker sporadisk og treffes noen netter imellom. Hekten er så sterk. Fml. Er ikke interessert i forhold med denne mannen så skjønner ikke hvorfor jeg tenker på han konstant. Hvordan blir jeg kvitt denne hekten? Det kan hende at du lar deg sveve fordi du vet at det aldri vil fungere i det lange løp. Hvorfor ikke bare nyte at du har en fyr du har det bra med i ny og ne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. september 2023 #93 Del Skrevet 5. september 2023 Hvordan går det hektet? Går det bedre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #94 Del Skrevet 12. oktober 2023 Nja bynner kanskje å gå over. Sier jeg til meg selv. Men skal ikke treffe han mer, så må da vi begge bli ferdige med det. Men vi kommer alltids til å treffes, helt til en av oss flytter ut av det samme nabolaget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 24. juni 2024 #95 Del Skrevet 24. juni 2024 Mumsmums skrev (På 12.10.2023 den 18.56): Nja bynner kanskje å gå over. Sier jeg til meg selv. Men skal ikke treffe han mer, så må da vi begge bli ferdige med det. Men vi kommer alltids til å treffes, helt til en av oss flytter ut av det samme nabolaget. heia Mumsmums, åssn går det med hektet? Jeg er bare nyskjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #96 Del Skrevet 24. juni 2024 Mumsmums skrev (På 3.4.2023 den 22.42): Har fått hekt på en fyr jeg traff i sommer. Snakker sporadisk og treffes noen netter imellom. Hekten er så sterk. Fml. Er ikke interessert i forhold med denne mannen så skjønner ikke hvorfor jeg tenker på han konstant. Hvordan blir jeg kvitt denne hekten? For min del personlig så er det ganske så lett. Det er nesten som en «mental knapp». Jeg kan være betatt, hektet, forelsket osv, men bare konkret bestemme meg for å slå helt av. Har aldri opplevd kjærlighetssorg eller å være ulykkelig forelsket. Jeg bare «skrur av» og går videre 😊 Selvfølgelig veldig praktisk å kunne styre følelsene mine på den måten, men om det er så normalt tviler jeg på😅 Anonymkode: 98ced...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #97 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For min del personlig så er det ganske så lett. Det er nesten som en «mental knapp». Jeg kan være betatt, hektet, forelsket osv, men bare konkret bestemme meg for å slå helt av. Har aldri opplevd kjærlighetssorg eller å være ulykkelig forelsket. Jeg bare «skrur av» og går videre 😊 Selvfølgelig veldig praktisk å kunne styre følelsene mine på den måten, men om det er så normalt tviler jeg på😅 Anonymkode: 98ced...e40 Heldig! Og litt skummelt 😅 Anonymkode: 36101...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 24. juni 2024 #98 Del Skrevet 24. juni 2024 GrønnNellik68 skrev (21 minutter siden): heia Mumsmums, åssn går det med hektet? Jeg er bare nyskjerrig. Kanskje litt vanskeligere når du stadig spør om hvordan det går.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 24. juni 2024 #99 Del Skrevet 24. juni 2024 svartkatt skrev (7 minutter siden): Kanskje litt vanskeligere når du stadig spør om hvordan det går.. nei det er det vel ikke .. burde jo være over det nå.. over ett år siden. Kan hende ho har funent seg ny kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 25. juni 2024 Forfatter #100 Del Skrevet 25. juni 2024 Ett halvt år siden vi traff hverandre sist, eller traff traff, vi bor jo i samme nabolag så treffes jo avogtil.. men ja.. vi meldes litt her og litt der.. vet ikke om det noen gang går helt over da det var noe helt spesielt over denne relasjonen. Men vil ikke kalle det hekt lenger. Nå er det liksom ikke ett savn og ett håp hvær gang jeg ser ham, det er mer vi hadde det vi hadde, det kunne kanskje blitt noe bra, men ja.. jeg er faktisk ferdig med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå