Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #61 Del Skrevet 18. februar 2006 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Replica Skrevet 21. februar 2006 #62 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei, det hadde vært en uaktuell kjærestekandidat for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #63 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei det hadde vært uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 21. februar 2006 #64 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei, det er totalt uaktuelt. Det hadde vært like uaktuelt om han hadde røkt harsj bare en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #65 Del Skrevet 21. februar 2006 Kjæresten min røyker hasj daglig, og jeg har ingen problemer med det. Selv røyker jeg ikke. Rett og slett fordi jeg ikke liker det. Han er nok avhenning, men jeg er enig med trådstarter om at dette er å sammenligne med vanlige sigaretter. Ihvertfall får han ingen synlig rus, slik jeg har opplevd de gangene jeg selv røykte(mange år siden) Kan ikke skjønne hvorfor alle skal presses inn i et A4 liv. Vi har to barn og følger dem opp på alle måter. De får selvsagt ikke røyke hasj når de blir tenåringer. Men jeg regner med at barna til"sigarett røykerne ikke får røyke tobakk heller. Dog så får ikke barne se hasj, rett og slett fordi det er ulovlig.... ← Fint å høre at noen ikke er så opptatte av å være A4-mennesker! Jeg hadde ikke hatt noe imot en kjæreste som røyket hasj. Men hvis det blir noe han MÅ gjøre daglig, ville jeg føle at det begrenset oss litt i livet. Hva om vi skal på besøk til svigerforeldre i en uke, og fyren går og er gretten og gleder seg til å komme hjem pga at han ikke får anledning til å ta sin daglige dose? Det har ALT å si hvordan han omgås med røykinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 27. februar 2006 #66 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaheira Skrevet 27. februar 2006 #67 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. februar 2006 #68 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei. ← *hviske* BG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 27. februar 2006 #69 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei Jeg ville ikke vært kjæreste med noen som røyker vanlige sigaretter en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #70 Del Skrevet 28. februar 2006 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå